Veyron Sang Noir: vzpomínka na minulost

Bugatti si připomíná legendární model z třicátých let Atlantique 57S. Čím jiným než speciální edicí svého jediného modelu Veyron.

Bugatti Veron se za dobu svého působení na trhu stal notoricky známým vozem, figurujícím téměř v každém řebříčku „aut snů“ a své místo si právem obsadil i mezi nejrychlejšími vozy světa všech době. Pod kapotou ukrytý šestnáctiválec nabízí skutečně nespoutané stádo koní atakujících hranici maximální rychlosti až 400 km/h. 

Pojďme se však podívat, jaké novinky nabízí automobilka pro tento model v speciální limitované edici. Téměř dva měsíce po představení limitované verze Pur Sang na Ženevském autosalonu, se pár kusů modelu Veyron opět představí v novém kabátku, tentokrát s přívlastkem Sang Noir, což v překladu znamená černá krev. Limitovaná edice má být pomyslným návratem automobilky k úspěšnému modelu Atlantique 57S, čemuž se do značné míry přizpůsobil styling Veyronu. A čím se odlišuje od ostatních soukmenovců?
 
Změny se týkají především stylingu. Veyron Sang Noir se oblékl do černého kabátku, kterému kontrastují hliníková zpětná zrcátka. Příď vozu zdobí zatmavěné světlomety a karbonová kapota. Prvky z uhlíkových vláken najdeme taky v zadní části kolem světel a v celé vrchní části. Úbytek několika kilogramů na váze je také jedinou funkční změnou. Úpravy exteriéru končí osazením nových slitinových disků.
 

Informace o ceně a počtu vyrobených kusů zatím nejsou známy, odhaduje se však, že produkce se dočká přesně pět kusů. Tedy stejně jak tomu bylo u verze Pur Sang.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Bugatti Veyron Sang Noir
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků