A konkrétní jména bazarů by byla? Jako každý rok ne, že? Takže tohle je zpráva úplně k níčemu.... Tyhle poplašný zprávy pomáhaj akorát automobilkám
já s AAA jsem maximálně spokojen za těch 5 let co jsem jejich zákazníkem, pořizoval jsem od nich 2 ojetiny a obě v perfektním stavu za dobrou cenu a hlavně žádný náznak stočení, jak zde koluje
Já třeba nechápu jak může být uvedeno do provozu auto na kterém byla hlášena totální škoda . Možná by mělo byt v zákoně že takové vozidlo se vyřadí z evidence a bude nepřihlasitelné .
Pravidlo cislo jedna, od AAA nic nebrat. Pravidlo cislo dve, od AAA stale nic neberem. Pokud je presto nutkani, vratit se pred bod jedna precist znovu.
to asi píšeš čistě od ruky, prvně by sis taky musel nějakou ojetinu od nich pořídit a pak soudit, já jsem s nimi víc než spokojen po všech stránkách
A je někde seznam těch bazarů co stáčej? Vždyť takhle je to dost o ničem, akorát si budu dávat většího majzla... Na tyhle problémy jsem kdysi narážel v malých bazarech tak bych rád věděl, jestli se něco změnilo
Přesně! ČOIka udělá každej rok "bubububu, auta se stáčej, bazary jsou zlo" a konec. Rozdá pár pidipokut, a za rok to můžeme zopakovat. Dokud nezveřejní jména viníků, nic se nezmění, akorát dělá poctivcům medvědí službu.
I v ackach se da koupit auto bez stocenyho tachace, ono totiz staci koukat po aute s realnejma kilometrama, prvni registrace v cesku a lehce a snadno overit VIN a s tim i najezd. Problem je u chytraku co si kupujou deset let novy auto a cekaj najezd pod sto tisic (ano i ty existujou). Pokud auto nema dohledatelnou hostorii tak proste nekupovat ikdyz ma o sto najeto min nez to vedle, stejne stary, ale s dveste tisici.B-]
Overit VIN a tim i najezd obecne neni az tak jednoduche. Jsou znacky u kterych se to povetsinou da (napriklad koncern), ale existuji i dealeri a tim znacky, ktere zadna cisla nikam neposilaji a ani je nesdeluji. Typickym prikladem je dnes uz nastesti byvale Auto Charouz, videl jsem mraky Jaguaru prodanych a nasledne servisovanych u nej, ktere nemeli ani carku overitelne historie.
https://www.coi.cz/wp-content/uploads/2018/0... ... by mě zajímalo proč tedy ČOI nezveřejní jména těch dotčených autobazarů.Je zajímavé, že pokud je problém např v nějakém supermarketovém řetězci , tak tam se jeho jméno klidně objeví, ale u bazarů ne.
Možná mocní lobbysti ... Ale je možný, že to je tím, že probíhají správní řízení s jednotlivejma bazarama a než skončí, nelze je jmenovat konkrétně.
Ano správní řízení stále běží níže je vyjádření mluvčího ČOI:"Vzhledem k náročnosti kontrol, zejména vypracování znaleckých posudků, správní řízení u vážnějších prohřešků (objevených při kontrolách autobazarů v r.2017) stále ještě není pravomocně ukončena. Ukončena jsou pouze zjištění za méně závažné prohřešky. Speciálně právě přetočení tachometrů (nalezené v r.2017) bude ještě ve správním řízení nějakou dobu trvat a do pravomocného rozhodnutí nemůžeme tyto autobazary zveřejnit. Nicméně, pokud si napíšete za čas (teoreticky za půl roku, popřípadě za rok), je možné zpětně zkontrolovat, zda už rozhodnutí je pravomocné a jaká je výše pokuty, případně pro jakou společnost..."Takže si máme počkat rok a možná se to dozvíme. Tak a teď kdo si tipne kolik z těch podvodníků do roka změní jméno a majitele a bude vesele prodávat dál ?
Nikdo, protože se to ví už 30 let a vždycky se z toho vyzuli!!! A proto jedině jistota 6km - rozuměj NOVÉ.
No je pravda že poslední dvě auta jsme kupovali u dealera jako roční předváděčky za rozumnou cenu.Myslím že kupovat funglovku , vzhledem k téměř okamžité ztrátě na ceně , je pro běžného občana zbytečné.
Co furt máte všichni s tou okamžitou ztrátou ceny? Kupuješ snad auto, abys ho měl týden a pak prodal? Nebo jinak: U které komodity nemáš okamžitou ztrátu ceny? A hlavně mi tady nepište "nemovitost"...
když se to ty ňoumové nebojí kupovat tak se není čemu divit, zákazník chce do 100 150 tak to se to navrtí dolů a jede se dál :) nic nového
Asi pred pol rokom som pomahal znamym s kupou auta v CR u velkeho dealera (pobocka zahranicneho dealerskeho giganta) - stare auto od nich dealer vykupil - s poctivo a pravidelne vyplnanou servisnou knizkou a sadou zimnych pneu.Cca 2 mesiace dozadu sa znamym prostrednictvo listu ozval novy majitel - auto kupil od znamej bazarovej firmy, nazvime ju ZZZ - bez servisnej knizky (a bez pneu, ale to je len detail). Rozmyslam, ake dovody mohol mat dealer, ku ktoremu uz nevkrocim..., jeho bazar, pripadne ZZZ na ponechanie si servisnej knizky - k autu, ktore bolo vo vybornom technickom stave a na tachometri malo cca 80-tisic, takze stacat nebolo treba. Napada mi jedina vec - legalizacia kilometrov nejakej herky v rovnekej znacky a modelu.
V servisní knížce je VIN auta. Jak by ji mohli dát k jinému autu?
volítaný TDI v Čechách má prostě najeto 300000 a víc.. spousta pepíků co kráčí do bazáče pro O1 si nechce připustit ,že by zrovna tahle měla nalítáno půl míče B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.