Většina autobazarů při kontrolách ČOI neprošla. Našla se i "stočená" auta

19 komentářů

Morous
31. ledna • 16:51

A konkrétní jména bazarů by byla? Jako každý rok ne, že? Takže tohle je zpráva úplně k níčemu.... Tyhle poplašný zprávy pomáhaj akorát automobilkám

JaromírT
26. února • 21:43

já s AAA jsem maximálně spokojen za těch 5 let co jsem jejich zákazníkem, pořizoval jsem od nich 2 ojetiny a obě v perfektním stavu za dobrou cenu a hlavně žádný náznak stočení, jak zde koluje

Steve
25. ledna • 0:02

Já třeba nechápu jak může být uvedeno do provozu auto na kterém byla hlášena totální škoda . Možná by mělo byt v zákoně že takové vozidlo se vyřadí z evidence a bude nepřihlasitelné .

Fidel
24. ledna • 0:26

Pravidlo cislo jedna, od AAA nic nebrat. Pravidlo cislo dve, od AAA stale nic neberem. Pokud je presto nutkani, vratit se pred bod jedna precist znovu.

JaromírT
26. února • 21:42

to asi píšeš čistě od ruky, prvně by sis taky musel nějakou ojetinu od nich pořídit a pak soudit, já jsem s nimi víc než spokojen po všech stránkách

Noa
23. ledna • 22:06

A je někde seznam těch bazarů co stáčej? Vždyť takhle je to dost o ničem, akorát si budu dávat většího majzla... Na tyhle problémy jsem kdysi narážel v malých bazarech tak bych rád věděl, jestli se něco změnilo

Pong
22. února • 21:31

Přesně! ČOIka udělá každej rok "bubububu, auta se stáčej, bazary jsou zlo" a konec. Rozdá pár pidipokut, a za rok to můžeme zopakovat. Dokud nezveřejní jména viníků, nic se nezmění, akorát dělá poctivcům medvědí službu.

Eurohujer
23. ledna • 17:08

I v ackach se da koupit auto bez stocenyho tachace, ono totiz staci koukat po aute s realnejma kilometrama, prvni registrace v cesku a lehce a snadno overit VIN a s tim i najezd. Problem je u chytraku co si kupujou deset let novy auto a cekaj najezd pod sto tisic (ano i ty existujou). Pokud auto nema dohledatelnou hostorii tak proste nekupovat ikdyz ma o sto najeto min nez to vedle, stejne stary, ale s dveste tisici.B-]

Ne321
24. ledna • 10:40

Overit VIN a tim i najezd obecne neni az tak jednoduche. Jsou znacky u kterych se to povetsinou da (napriklad koncern), ale existuji i dealeri a tim znacky, ktere zadna cisla nikam neposilaji a ani je nesdeluji. Typickym prikladem je dnes uz nastesti byvale Auto Charouz, videl jsem mraky Jaguaru prodanych a nasledne servisovanych u nej, ktere nemeli ani carku overitelne historie.

AnJa
22. ledna • 13:15

https://www.coi.cz/wp-content/uploads/2018/0... ...
by mě zajímalo proč tedy ČOI nezveřejní jména těch dotčených autobazarů.
Je zajímavé, že pokud je problém např v nějakém supermarketovém řetězci , tak tam se jeho jméno klidně objeví, ale u bazarů ne.

franta
22. ledna • 15:02

Možná mocní lobbysti ... Ale je možný, že to je tím, že probíhají správní řízení s jednotlivejma bazarama a než skončí, nelze je jmenovat konkrétně.

AnJa
22. ledna • 15:25

Ano správní řízení stále běží níže je vyjádření mluvčího ČOI:
"Vzhledem k náročnosti kontrol, zejména vypracování znaleckých posudků, správní řízení u vážnějších prohřešků (objevených při kontrolách autobazarů v r.2017) stále ještě není pravomocně ukončena. Ukončena jsou pouze zjištění za méně závažné prohřešky. Speciálně právě přetočení tachometrů (nalezené v r.2017) bude ještě ve správním řízení nějakou dobu trvat a do pravomocného rozhodnutí nemůžeme tyto autobazary zveřejnit. Nicméně, pokud si napíšete za čas (teoreticky za půl roku, popřípadě za rok), je možné zpětně zkontrolovat, zda už rozhodnutí je pravomocné a jaká je výše pokuty, případně pro jakou společnost..."
Takže si máme počkat rok a možná se to dozvíme.
Tak a teď kdo si tipne kolik z těch podvodníků do roka změní jméno a majitele a bude vesele prodávat dál ?

Peter
22. ledna • 17:13

Nikdo, protože se to ví už 30 let a vždycky se z toho vyzuli!!!
A proto jedině jistota 6km - rozuměj NOVÉ.

AnJa
23. ledna • 10:19

No je pravda že poslední dvě auta jsme kupovali u dealera jako roční předváděčky za rozumnou cenu.
Myslím že kupovat funglovku , vzhledem k téměř okamžité ztrátě na ceně , je pro běžného občana zbytečné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Brouk
23. ledna • 10:27

Co furt máte všichni s tou okamžitou ztrátou ceny? Kupuješ snad auto, abys ho měl týden a pak prodal? Nebo jinak: U které komodity nemáš okamžitou ztrátu ceny? A hlavně mi tady nepište "nemovitost"...

vypítko
22. ledna • 10:45

když se to ty ňoumové nebojí kupovat tak se není čemu divit, zákazník chce do 100 150 tak to se to navrtí dolů a jede se dál :) nic nového

Joe Doe
22. ledna • 10:11

Asi pred pol rokom som pomahal znamym s kupou auta v CR u velkeho dealera (pobocka zahranicneho dealerskeho giganta) - stare auto od nich dealer vykupil - s poctivo a pravidelne vyplnanou servisnou knizkou a sadou zimnych pneu.Cca 2 mesiace dozadu sa znamym prostrednictvo listu ozval novy majitel - auto kupil od znamej bazarovej firmy, nazvime ju ZZZ - bez servisnej knizky (a bez pneu, ale to je len detail). Rozmyslam, ake dovody mohol mat dealer, ku ktoremu uz nevkrocim..., jeho bazar, pripadne ZZZ na ponechanie si servisnej knizky - k autu, ktore bolo vo vybornom technickom stave a na tachometri malo cca 80-tisic, takze stacat nebolo treba. Napada mi jedina vec - legalizacia kilometrov nejakej herky v rovnekej znacky a modelu.

Brouk
23. ledna • 10:28

V servisní knížce je VIN auta. Jak by ji mohli dát k jinému autu?

Mrdokvas
22. ledna • 9:41

volítaný TDI v Čechách má prostě najeto 300000 a víc.. spousta pepíků co kráčí do bazáče pro O1 si nechce připustit ,že by zrovna tahle měla nalítáno půl míče B-]

Doporučujeme

Články odjinud