Vespa opět posunula laťku exkluzivity. Spojení s Diorem přineslo jedinečný skútr

9 komentářů

JA-NE
18. června • 11:01

inac,Vespa asi najvyladenejsi skuter aky som kedy mal. jednoznacny TOP.

Michal
17. června • 9:38

Cena bude strašná, ale pro Nelu Slovákovou na machrování po Brně dobré:-D:-D:-DB-]

puk123
17. června • 9:30

"pomohlo mobilizovat poválečnou Itálii."
Skutečně? Myslel jsem, že se mobilizuje spíše před válkou. Měla Vespa zabudovaný kulomet?

JA-NE
18. června • 11:00

No neveril by si ale bola Vespa so zabudovenou pancierovou pästouB-]

Joe Doe
17. června • 10:38

Mobilita - hybnost.Mobilizovat - rozpohybovat.

puk123
17. června • 16:35

Nabízí se to, ale mobilizovat zemi si lze podle mne vyložit jedině ve vojenském smyslu a je to od slova mobilizace. Lepší by bylo napsat rovnou rozpohybovat, nejpřesnější motorizovat obyvatelstvo.

HRD
16. června • 19:04

Jděte už s těma skútrama do řiti. Proč nikdo (kromě Hondy) nevyrábí normální malý motocykl? Motorku s nádrží, a rámem, jako byl Simson, Mustang, apod? Na skútru si přpadám jako přihřátá bukvice. No jo, oni mladí to už neumí se spojkou a s řadičkou, tak jim naservírujeme teplej skútr s automatem. Ale sakra, všichni nejsme nemotorní teplouši!

homer
17. června • 19:18

co chces na 125ccm radit? Era fichtlu a simsonu je uz tricet let za nama, bud rad ze dneska jsou stroje kde staci udrzet rovnovahu

Joe Doe
17. června • 9:10

No jo, Taliansko, Francuzsko a Spanielsko su prakticky len LGBT populacia, vsak. O Azii nehovorim.Preco skuter? Pretoze nie kazdy je masochista, aby v typickej mestskej premavke onanoval so spojkovou packou a radickou.Zapocuvaj sa niekedy do motoriek na ulici a zistis, ze drviva vacsina jazdcov radit nevie. Potom tu mas rozne quickshiftery a roznych pomocnikov na upravu otacok medzi manualnym radenim... Je usmevne pocuvat kazanie od ludi na tychto strojoch.Mimochodom.... Ja mam na motorke spojky DVE. Beat that!

Doporučujeme

Články odjinud