Venom 1000 Coupé: kladivo na Bugatti Veyron (doplněno foto)

Pokud toužíte po autě s výkonem přes 1000 koní, maximální rychlostí přes 400 km/h a nelíbí se vám cena 1 000 000 Euro za Bugatti Veyron, nemusíte zoufat. Za cenu přibližně 70 000 Euro si kupte Dodge Viper SRT10 a za dalších 180 000 Euro si ho nechte upravit. Za čtvtinovou cenu dostanete stejně ultimativní nářadí, jako Veyron.

Hennessey si totiž vzal opět na mušku Vipera a jeho poslední úprava stojí opravdu za to. Původní motor o objemu 8,3 litru s deseti válci byl převrtán na 8,5 litru a původní výkon 500 koní byl zvýšen na pomyslnou bájnou hranici 1000 koní. Tohoto nárůstu výkonu bylo dosaženo dvojicí turbodmychadel. Výsledek pak hovoří za vše 1000 k a 1491 Nm točivého momentu. Tento monstrózní výkon je pak přenášen pouze na zadní nápravu, na které sídlí pneumatiky o rozměru 335/30, které jsou obuty na discích o rozměru 13x20 palců. Na přední nápravě také nejsou žádní drobečkové. Pneu o rozměru 265/35 na 18" discích mluví za vše. Výkon tohoto stroje je na kola přenášen prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky.

Co se týče rychlosti a dynamiky, zařadí se Venom 1000 k vrcholným vozům. Sprint na stovku zvládne pod 3 sekundy a nejvyšší dosažitelná rychlost má být 410 km/h. Toto by se pochopitelně neobešlo bez úpravy podvozku, aerodynamiky a brzd. Je ovšem otázkou, zda bude tento tunerský počit schopný skutečně a bezpečně dosáhnout dané rychlosti a zda to není pouze reklamní tah. Exkluzivita za poměrně přijatelné peníze je zaručena omezenou sérii 24 kusů.

Tip: Bugatti Veyron má problémy s prodejností, není lepší řešení koupit Venom?

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků