Venom 1000 Coupé: kladivo na Bugatti Veyron (doplněno foto)

Pokud toužíte po autě s výkonem přes 1000 koní, maximální rychlostí přes 400 km/h a nelíbí se vám cena 1 000 000 Euro za Bugatti Veyron, nemusíte zoufat. Za cenu přibližně 70 000 Euro si kupte Dodge Viper SRT10 a za dalších 180 000 Euro si ho nechte upravit. Za čtvtinovou cenu dostanete stejně ultimativní nářadí, jako Veyron.

Hennessey si totiž vzal opět na mušku Vipera a jeho poslední úprava stojí opravdu za to. Původní motor o objemu 8,3 litru s deseti válci byl převrtán na 8,5 litru a původní výkon 500 koní byl zvýšen na pomyslnou bájnou hranici 1000 koní. Tohoto nárůstu výkonu bylo dosaženo dvojicí turbodmychadel. Výsledek pak hovoří za vše 1000 k a 1491 Nm točivého momentu. Tento monstrózní výkon je pak přenášen pouze na zadní nápravu, na které sídlí pneumatiky o rozměru 335/30, které jsou obuty na discích o rozměru 13x20 palců. Na přední nápravě také nejsou žádní drobečkové. Pneu o rozměru 265/35 na 18" discích mluví za vše. Výkon tohoto stroje je na kola přenášen prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky.

Co se týče rychlosti a dynamiky, zařadí se Venom 1000 k vrcholným vozům. Sprint na stovku zvládne pod 3 sekundy a nejvyšší dosažitelná rychlost má být 410 km/h. Toto by se pochopitelně neobešlo bez úpravy podvozku, aerodynamiky a brzd. Je ovšem otázkou, zda bude tento tunerský počit schopný skutečně a bezpečně dosáhnout dané rychlosti a zda to není pouze reklamní tah. Exkluzivita za poměrně přijatelné peníze je zaručena omezenou sérii 24 kusů.

Tip: Bugatti Veyron má problémy s prodejností, není lepší řešení koupit Venom?

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků