Velký Range Rover podstoupil další kúru u divize SVO. Změnili ale jen design

Největší z Range Roverů lze pořídit s designovým balíčkem od Special Vehicle Operations.

Divize speciálních operací má na svědomí limitované edice Jaguarů a Land Roverů. Často to dopadá tak, že pod kapotu vměstnají pětilitrový osmiválec s velkým mechanickým kompresorem, dodají pořádně hlučný výfuk a několik specialit navrch. Něco podobného už podstoupil i Range Rover:

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Tentokrát však SVO pro nejluxusnější Range Rover prezentuje designový balíček. Jednotlivé díly lze koupit samostatně na již vyrobený vůz. Druhou možností je objednat tyto doplňky přímo při konfiguraci nového vozu, a to jakékoli motorizace a stupně výbavy.

Odlišný je přední nárazník, který vypadá sportovněji, stejně jako ten zadní. Vyměnit lze také masku chladiče a boční prahy. To vše lze objednat v různých odstínech šedivé či leskle černé. Hlavní prvky doplňuje zcela nový výfukový systém se čtveřicí koncovek, podobně jako u menšího Range Roveru Sport SVR se zmíněným osmiválcem.

Britská M3 na obzoru. Jaguar poodhaluje sedan XE s výkonem 600 koní

Britská M3 na obzoru. Jaguar poodhaluje sedan XE s výkonem 600 koní

Zatím není jisté, zda bude balíček dostupný i na českém trhu. Pro stávající generaci Range Roveru se ale chystá daleko větší novinka. V příštím roce by měla dorazit plug-in hybridní varianta s dojezdem až 48 kilometrů na elektřinu.

Prohlédněte si upravený Range Rover v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků