Velký Range Rover podstoupil další kúru u divize SVO. Změnili ale jen design

Největší z Range Roverů lze pořídit s designovým balíčkem od Special Vehicle Operations.

Divize speciálních operací má na svědomí limitované edice Jaguarů a Land Roverů. Často to dopadá tak, že pod kapotu vměstnají pětilitrový osmiválec s velkým mechanickým kompresorem, dodají pořádně hlučný výfuk a několik specialit navrch. Něco podobného už podstoupil i Range Rover:

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Tentokrát však SVO pro nejluxusnější Range Rover prezentuje designový balíček. Jednotlivé díly lze koupit samostatně na již vyrobený vůz. Druhou možností je objednat tyto doplňky přímo při konfiguraci nového vozu, a to jakékoli motorizace a stupně výbavy.

Odlišný je přední nárazník, který vypadá sportovněji, stejně jako ten zadní. Vyměnit lze také masku chladiče a boční prahy. To vše lze objednat v různých odstínech šedivé či leskle černé. Hlavní prvky doplňuje zcela nový výfukový systém se čtveřicí koncovek, podobně jako u menšího Range Roveru Sport SVR se zmíněným osmiválcem.

Britská M3 na obzoru. Jaguar poodhaluje sedan XE s výkonem 600 koní

Britská M3 na obzoru. Jaguar poodhaluje sedan XE s výkonem 600 koní

Zatím není jisté, zda bude balíček dostupný i na českém trhu. Pro stávající generaci Range Roveru se ale chystá daleko větší novinka. V příštím roce by měla dorazit plug-in hybridní varianta s dojezdem až 48 kilometrů na elektřinu.

Prohlédněte si upravený Range Rover v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků