Velký Range Rover podstoupil další kúru u divize SVO. Změnili ale jen design

Největší z Range Roverů lze pořídit s designovým balíčkem od Special Vehicle Operations.

Divize speciálních operací má na svědomí limitované edice Jaguarů a Land Roverů. Často to dopadá tak, že pod kapotu vměstnají pětilitrový osmiválec s velkým mechanickým kompresorem, dodají pořádně hlučný výfuk a několik specialit navrch. Něco podobného už podstoupil i Range Rover:

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Tentokrát však SVO pro nejluxusnější Range Rover prezentuje designový balíček. Jednotlivé díly lze koupit samostatně na již vyrobený vůz. Druhou možností je objednat tyto doplňky přímo při konfiguraci nového vozu, a to jakékoli motorizace a stupně výbavy.

Odlišný je přední nárazník, který vypadá sportovněji, stejně jako ten zadní. Vyměnit lze také masku chladiče a boční prahy. To vše lze objednat v různých odstínech šedivé či leskle černé. Hlavní prvky doplňuje zcela nový výfukový systém se čtveřicí koncovek, podobně jako u menšího Range Roveru Sport SVR se zmíněným osmiválcem.

Britská M3 na obzoru. Jaguar poodhaluje sedan XE s výkonem 600 koní

Britská M3 na obzoru. Jaguar poodhaluje sedan XE s výkonem 600 koní

Zatím není jisté, zda bude balíček dostupný i na českém trhu. Pro stávající generaci Range Roveru se ale chystá daleko větší novinka. V příštím roce by měla dorazit plug-in hybridní varianta s dojezdem až 48 kilometrů na elektřinu.

Prohlédněte si upravený Range Rover v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků