Velký přehled výsledků testů autosedadel

49 komentářů

Profi
11. prosince • 0:44

http://landwind.bootnetworks.com/

igor
10. prosince • 1:05

Článok dosť o ničom, chýba popis jednodlivých testov - tvarovanie môže byť čisto subjektívne podľa človeka... Podľa seba viem povedať, že suverénne najhoršie sa sedí v Stile MW s úpravou N1. Zadné sedadlá sú brutálne hrozné, odporúčam vyskúšať! A prečo sú také hrozné? Aby sa tam zmestila mreža, tak je horná časť operadla posunutá dopredu asi o 7cm, takže uhol sklonu sedák vs. operadlo je menší a človek tam sedí ako na dereši. Kvôli tomuto sme zrušili objednávku na 3ks Stilo MW JTD N1

Levap
9. prosince • 23:09

Ten přebírá testy od Němců - Auto Bild? Co? To bude stejně objektivní jako tes MB, že sám zabrzdí... nebo Loganu?

PájaTHC
9. prosince • 17:49

Výborně, Cadillac opět nepřekvapil! I v nejnižší třídě třikrát za jedna.

SkylineGT-R
9. prosince • 17:04

Hodnotenia su fakt podivne. Zaujimalo by ma ako hodnotili bezpecnost ked napr. nova BMW 3 ma 4 a Getz za 1. A ja som myslel ze skor bude setrit Hyundai ako BMW...

ds
9. prosince • 14:13

Seděli jste někdo v poslední generaci nissanu primera? Ta jsou konstruována pro tělo ve tvaru kužele a absolutně se v nich nedá sedět. Jak mohly dostat jedničku, to vskutku nechápu.

Kuba
9. prosince • 18:10

posledniu generace nevim, mam starsi primeru a sedacky jsou vynikajici, nastavitelne ve vsech smerem a ani po dlouhe jizde neboli zada ale chce to trochu experimentu abyste nasel idelani posez a nastaveni. ja sem na to dost citlivy pac mam mizerny zada. sedacky v OII nic moc proti tomu. tady moc nemusim renaulty pazouty a vsechny ostatni mekky sedacky

XXX
9. prosince • 23:48

307 ani 407 nemaji mekka sedadla. Takze je videt, ze nemate moc prehled a vas nazor neni prilis relevantni.

stylus
9. prosince • 15:54

mam primeru a O II a kdyz je srovnam tak v OII me ani po dlouhych trasach neboli zada zatimco v primere me tlaci do zad takze v ni moc dlouho nevydrzim a musim s tim stale nastavovat na jinej uhel a tak....myslim ze tento test neni zrovna objektivni protoze opravdu v Golfu a v OII jsou stejny sedacky a vyrabi je stejny subdodavatel.....takze kdo zaplati ten vyhraje....jakozto v posledni dobe hodne tehle nezavislych testu...

Roňouch
9. prosince • 18:14

No jasně,jakmile se někde objeví,že škodovka není zas tak košér,tak to musí být zaplacený.Mě stačí ty masáže z různých testů,kdy ti paka v motožurnálu třeba řeknouže 1.4 v octavii II je překvapivě dynamická.To jezděj ve 120-ítkách,že pak říkají takový blbosti.

Roňouch
9. prosince • 13:48

U škodovky se šetří,tak se nedivte.4 hvězdy v ncapu u otavie II taky o něčem svědčí.Kdo šetří má za tři.

VanJ
9. prosince • 14:10

V tomto pripade skor "za ctyri" ....

wendy
9. prosince • 13:25

Zajímavý, fabia je prej bezpečný auto. Proč má tedy Getz celkově jedničku a fabia čtyřku?

štaflík
12. prosince • 7:36

No nevím, když jsme vybírali auto, byl Getz dost ve hře (resp. původně byl favoritem), ale jeden z důvodů, proč jsme ho nevzali byly sedačky a rozhrkaný šedivý vnitřek.

Mirek-607
9. prosince • 12:25

Zajimave je, ze 90% lidi se pozastavuje nad pohodlim a skoro nikdo nad bezpecnosti. Ponekud zvlastni, rekl bych

Dusan
9. prosince • 11:39

Urcite bych souhlasil s nekterymi hodnocenimi zejmena obecne s vysokymi znamkami pro Volvo, ktere skutecne jako znacka ma asi nejlepsi sedacky ve vsech svych vozech. Na druhou stranu vysoke hodnoceni pro Nissan Primera jehoz sedacky nejsou nic skveleho (ani spatneho) nebo Fordu Mondeo jehoz sedacky jsou prinejlepsim prumerne (a to jsem jeste na Forda hodny) jsou dost prestrelene. U Skodovky neni prekvapive hodnoceni sedacek u OII (mozna naopak je az prilis pozitivni), nebot jejich kvalita je priserna, ale prekvapuje mne hodnoceni sedacek u Superbu, ktery na pomery ve VW Group ma sedacky vyrazne nadprumerne (mozna i ta dvojka by se dala dat) a ctyrku si urcite nezaslouzily.
Nevim rovnez jake sedacky ma nova trojka E90, ale E46 mela zakladni sedacky hodne zoufale (tak na trojku), ovsem ty sportovni uz byly docela OK.
A rovnez nechapu jak mohli dostat Francouzi (C5 + Laguna) jednicku z tvarovani kdyz zadne tvarovani nemaji a misto sedaku maji jakesi rozplzle bobky bez sebemensiho naznaku bocniho vedeni.

lukas
9. prosince • 11:00

no BMW nevyhořelo, jen si za lepší sedačky nechá zaplatit

kdyby testovali komfortní sedačky ze sedmičky nebo pětky.......

Radek Ondrášík
9. prosince • 11:04

Na druhou stranu, "luxusnější a komfortnější" sedačky nabízí každá automobilka. Většina zákazníku si ale koupí ty, co jsou v základu a právě tyto základní verze byly testovány.

Dusan
9. prosince • 11:28

Vazne? A kolik tedy stoji "luxusnejsi a komfortnejsi" sedacky do Skody Octavia, Fordu Mondeo, Nissanu Primera, Skody Fabie, .... a asi tak dalsiho milionu aut? Naopak priplatkove sedacky jsou v podstate vyhradne zalezitosti premiovych znacek a to jeste vetsinou jen tech drazsich modelu.

Red_Dwarf
9. prosince • 12:12

Třeba Opel nabízí do Vectry multifunkční sedadlo řidiče(větraný,mnohem více možností nastavení-pouze teda s kůží).To samé myslím i VW Passat(jestli jen s kůží to nevím).A to nejsou prémiové značky,takže i vyjímky najdeš.

Petr
19. prosince • 17:40

Luxusnejsi/komfortnejsi sedacky do O2. Nezkousel jsem, ale v nabidce je maji
9000Kč ... Dynamic paket I
Atraktivní interiér ve sportovním duchu. S paketem Dynamic I získáte sportovní přední sedadla, sportovní tříramenný kožený volant, kožené madlo ruční brzdy, koženou hlavici a manžetu řadící páky, a také chromový paket.

Dusan
9. prosince • 12:25

Passat je specificky v tom, ze jako jediny nabizi do kazde urovne vybavy (Trendline, Highline, Sportline) jine sedacky. Nicmene nevim konkretne jak ve Vectre, ale obecne to ze nekdo nabizi do sedacek ventilaci, elektricke ovladani a podobne neznamena ze jde o jine komfortnejsi sedacky. Zatimco BMWacke komfortsitze nemaji s temi standardnimi vubec nic spolecneho tak u beznych znacek jde o ta sama sedadla s pridanymi funkcemi nebo jinym potahem. Treba sedacky ve Skoda Octavii I L&K jsou sice potazene kuzi a na elektriku, ale rozmerove i tvarove jde o uplne stejne (stejne zoufale) sedaky jako jsou standardni sedadla v beznych verzich.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Red_Dwarf
9. prosince • 12:33

U tý Vectry je to sedadlo nějak testovaný jinak,má nějakej certifikát či co.Takový modrý obdelníček a v něm je páteř.Moc jsem to nestudoval .Je tam napsáno Gepruft...

mayklmaykl
9. prosince • 11:22

no sednu li si do Golfu V nebo pětkové brambory je to sakra rozdíl....takže měřit můžou co chtěj ale já od sedačky chci aby mě držela tělo v zatáčkách a aby mě nebolely záda po 500km to některá auta a sedačky co to "projela/y" splňují bezezbytku

jayD
9. prosince • 11:03

No on uz podobny test byl nekdy driv v Autotipu a pokud si dobre pamatuji, tak vetsina automobilem rikal, ze je hezky,ze to meri na samostatnych sedackach, ale vzhledem k tomu, ze auto ma deformacni zony tak to pak vypada ve skutecnosti drobet jinak

Pucmeloud
9. prosince • 10:48

nez sedadlo ridice a spolujezdce v novem Volvu V707S80.

ja
9. prosince • 19:05

Naprosty souhlas - v lepsich "civilnich" sedackach jsem jeste nesedel.

Cowley
13. prosince • 15:03

Uzasne pohodlny sedacky byly ve starym Fordu Granada. Pravda, nebyly sportovni, spis obyvakovej model

Pucmeloud
9. prosince • 10:48

melo byt V70/S80

mayklmaykl
9. prosince • 10:20

nevim nevim...dost podivné hodnocení,m subjektivně můžu říct že v těch či oněch se mi sedělo líp než co jsou označena jako nějaká extra dobrá

tomek
9. prosince • 8:34

Souhlasite s tim, ze sedadla v Superbu jsou uplne ty nejhorsi ze vsech?!!

Elvis
9. prosince • 10:14

nie, nesuhlasim, absolutne najhorsie na svete ma octavia 1, v nicom horsom som v zivote nesedel. Mam ju teraz ako sluzobak (traktor drnci inside) a tie cesty su ako za trest...
Uplne najlepsie v akych som sedel, mal, su sedacky Impreza wrx/sti a mitsu evo/honda accord type r

p0etrik
9. prosince • 13:44

Jezdil jsi nekdy ve felicii?

Dusan
9. prosince • 11:41

Ne ne, Skodovka na sobe zapracovala a v nove Octavii jsou sedacky jeste horsi nez v jednicce. Nedostatecne rozmery nejenom, ze zustaly zachovany, ale navic byly umocneny silnejsim bocnim vedenim, ktere je bohuzel u sedacek nedostatecnych rozmeru naopak na zavadu, protoze tento neduh jen zvyraznuje.

Uku Lele
9. prosince • 11:51

Dusane, nesmis tolik zrat! Zkus zhubnout a vejdes se do ty sedacky a nebudes pretejkat pres boky

Red_Dwarf
9. prosince • 12:09

Ono je v tomto ale problém.Oktávia není sportovní auto,čili by měla vyhovovat +- všem postavám oproti supersportům.I když je pravda,že ačkoliv nejsem kost a kůže,že nemám moc výhrad k sedadlům v O2.I když ve Vecře mám sedadla větší a měkčí,nějak se ty interiéry zmrskávají-bezpečnost si vybírá svou daň.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dusan
9. prosince • 12:30

Ja bych nerekl, ze je to primarne zpusobene vnitrnimi rozmery. Napriklad zrovna Skodovka dokazala jak u Octavie I tak i II dodat do verze RS vyrazne lepsi (nikoliv idealni, ale pouzitelne) sedacky, ackoliv RSkove verze maji zcela stejne rozmery jako standardni model. Nebo jak dokaze dat Toyota lepsi sedacky nez ma OII do jeste mensi Corolly?

pjetka
9. prosince • 20:20

Já mám 194 a třeba O1 je pro dlouhány tragédie. Aby to opticky vypadalo, jak je interiér prostornej, udělali kraťoučký sedáky, k tomu šílený seřizování = hrůza.

JirkaK
10. prosince • 15:38

Souhlas - a hlavní příčinu vidím v tom, že Škodovka dělá abnormálně tvrdou a dopředu prolomenou spodní část opěradla, a horní část opěradla je naopak příliš vzadu. I když je teoreticky opěradlo dostatečně dlouhé, ve skutečnosti se (alespoň moje) záda přestávají opěradla dotýkat někde v půli lopatek a hlava je daleko od opěrky. Při nárazu zezadu se potom musím zákonitě zlomit jako zmrzlý pes v zatáčce, nehledě na zoufalé nepohodlí.

Red_Dwarf
9. prosince • 12:09

smrskávají samozřejmě

duke
9. prosince • 11:49

ja si nemuzu sedadla v nove octavii vynachvalit, je to oproti predchozimu modelu obrovsky skok a nechapu,jaktoze maji tak spatne hodnoceni...

Dusan
9. prosince • 11:51

... ze by treba proto, ze kdyz clovek vezme metr a zmeri si jejich sirku tak dostane tak malou hodnotu jako v zadnem jinem voze?

puck
9. prosince • 8:02

hehe a moja lagunka za 1 1 1

Radek
9. prosince • 8:10

Moje Toledo taky

jogurt
14. prosince • 12:54

No o téhle statistice je škoda mluvit. Nachlup stejná sedadla v Altea/Toledo3 a zcela rozdílné hodnocení.......

Tomiku
9. prosince • 4:01

Možná se pletu, ale nemá O2 stejná sedadla jako golfV? Proč mají rozdílná hodnocení...?

milna
9. prosince • 7:54

Sedadla v golfu neznam, ale asi tam bude rozdil v zakladni vybave. Sedadla v O2 jde dovybavit i o specialni operky hlavy - to urcite hodnocene neni.

p
9. prosince • 8:03

Možná jsem slepý ale tu novou Octavii nemohu najít (je to Octavia do 2004?).

p
9. prosince • 8:05

Aha to je od 2004 . Po ránu jsem ještě slepý.

Doporučujeme

Články odjinud