Velký návrat Rosse Brawna do kolotoče F1! Bude z něj šéf týmu?

V roce 2014 oznámil svůj odchod z Formule 1. Teď se ale Ross Brawn připravuje na velký návrat do závodů formulí.
Velký návrat Rosse Brawna do kolotoče F1! Bude z něj šéf týmu?

Jen nedávno se Brawn vyjádřil, že by se do kolotoče Formule 1 rád vrátil. A podle posledních informací se měl domluvit na spolupráci s novým vlastníkem, americkou mediální společností Liberty Media, přičemž rozhodně nepůjde o žádnou vedlejší pozici.

Ecclestone ve vedení F1 nekončí. Co říká na adresu Liberty Media?  

Ecclestone ve vedení F1 nekončí. Co říká na adresu Liberty Media?  

Známý Brit se má stát novým sportovním ředitelem. Královně motorismu má pomoci s plány do budoucnosti, nebude se ale podílet na komerční stránce sportu. Spíše má pracovat na možnostech vylepšení do budoucna. Zároveň by měl mít na starost i komunikaci mezi týmy a řídícím orgánem FIA.

Zákulisí Formule 1: Co všechno obnáší práce řidiče safety caru?

Zákulisí Formule 1: Co všechno obnáší práce řidiče safety caru?

 „Nikdy bych se nevrátil do týmu. Udělal jsem vše, co jsem v týmu mohl, tak bych se jen opakoval. Snažit se pomoci F1 stát se lepší je lákavé. Byla by to jedna věc, která by byla zajímavá. F1 potřebuje plán, tříletý a pětiletý. Můj názor je, že nemáme ideální strukturu pro vytvoření tohoto plánu a jeho implementování v praxi,“ řekl Ross Brawn pro Daily Telegraph.

Vědci spočítali, kdo je nejlepším jezdcem formule 1 v historii  

Vědci spočítali, kdo je nejlepším jezdcem formule 1 v historii  

Brawn působil v kolotoči F1 dlouhá léta, šéfoval například stájím Ferrari či Mercedes. Dokonce v sezóně 2009 vlastnil v F1 i svou vlastní stáj Brawn GP, kterou po úspěšné sezóně nakonec koupil Mercedes-Benz. Pořád ale zůstával na pozici týmového šéfa. Na začátku roku 2014 se ale rozhodl definitivně opustit kolotoč F1. Teď se mu naskytla nová lákavá pracovní pozice, které by byla škoda nevyužít.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků