Kdo vytýká Q7 absenci uzávěrky diferenciálu vůbec nepochopil výhody diferenciálu torsen.GL si určitě zákazníky najde, ale kdo není skalní fanda aut s hvězdou a chce obrovskou káru s teréními vlastnostmi půjde do Q7.
"...i u tohoto modelu setkáte s bezpečnostním systémem PRE-SAFE, nastavitelný systém ABS s BAS, ESP a další."Jak funguje ten nastavitelný systém s ABS? Zní to lákavě...
tak pokud je opravdu nastavitelný, tak určitě bude mít potom speciální program pro off-road kde je v jistých situacích žádano mít zablokované kolo, takže bud to bude spínat ABS až ve vyšších rychlostech (např až od 50km/h) a pod jako auto bez ABS, nebo to bude déle držet kolo zablokované. Variant jak to může fungovat je povícero.
"Stuttgart sources reveal Mercedes is also planning to introduce a performance GL63 AMG model running the new 510-hp 6.3-liter V8" + bude i hybridní pohon. http://www.autoweek.com/news.cms?newsId=103745Konečně SUV od Mercedesu, který k něčemu vypadá.. Jen ten dementní C-sloupek si už mohli odpustit
C-stlpik mi akosi sedi, dobre vyznacuje EROTICKY kolmo sklopene zadne dvere i celkovy TVRDY zadok, proste zozadu tohto medveda zeriem...A doslova som sa zalubil do tohto auta, 320CDI verzia cisto pre mna, cierny dlhy buick s spickovym novym a hlavne spolahlivym dieslom, a uz je zo mna mafian Na ine motorizacie by som setril 100 rokov, na tento 3 litrovy snad este stihnem do smrti este nasporit hehe...ale vazne supa auticko, konecne posobi serioznejsie ako ten plastikovy rozhojdany a zensky ML, GL teren proste neskryva a ma ho dufam nielen v cene ale i v tej najzakladnejsej vybave (dufam ze airmatic, uzavierky diff a redukcia je in).Prvy terreniak, co vyradil mojho oblubenca z 1.veho miesta, totiz faceliftovaneho LandCruisera...nuz ale len docasu, kym moj LandCruiser nedostane ten novy dieslovy motorcek(a nahradi stareho 3l 160k lenocha), s 2,2l a 170+ koni nielen ozije, ale bude i menej smrdiet a bude dufam o nejake to kilo obratnejsi a lahsi! Ked ho ale dostane...Nuz uz len vyhrat tie peniaze =)
Myslíte si, že udávaný objem zavazadlového prostoru (v základní konfiguraci) 1240 litrů je reálný? Když vezmu zavazadlové prostory aut stejné (nebo podobné) třídy:Audi Q7: 775 litrů (a to je asi největší auto své třídy - je větší i než M-B GL!)Hyundai Terracan: 750 litrůNissan Patrol: 668 litrůVolvo XC90: 613 litrůVW Touareg: 555 litrůRange Rover: 535 litrůBMW X5: 465 litrůpro srovnání s auty z (s proslule velkým zavazadelníky) jiných tříd:Octavia II Combi: 580 litrů (a to už se uvádí jako "kufr na mrtvoly" - přitom to není ani polovina kufru M-B GL!)Chrysler Grand Voyager: 570 litrůRenault Espace: 456 litrůOpravdu mi to není moc jasné....
Peugeot 307 SW - 630 litrů kufr.
U off roadu se často udává objem (hlavně v US materiálech) kufru ne po hranu zadních oken, ale až po střechu.... Grand Cherokke a Ford Explorer mají taky hodně přes 1000 dm3 ....výsledek bude nějakých 600 - 700
Audi Q7 zdaleka neni "nejvetsi vuz sve tridy". Oznacime-li ho s odrenymi usisky za full size SUV, tak oproti americke konkurenci je to stale vcelku male vozitko do mesta. I kdyz samozrejme je pravdou, ze oporti kapesnim SUVckum jako je treba MLko uz se Evropa trosku polepsila.
myslel jsem spíš na evropském resp. českém trhu. Samozřejmě, v Americe jezdí auta, o kterých se nám ani nesní... Jak to tam tedy vypadá se zavazadlovými prostory u poctivých, opravdu velkých SUV?:Ford Expedition (o 14,1cm delší než Audi Q7!): 566 litrůChevy Suburban (o 48,4cm delší než Audi Q7!!): 1294 litrůCadillac Escalade ESV (o 53cm delší než Audi Q7!!!): 1294 litrůTakže jedině ty spodní 2 mají zavazadlový prostor srovnatelný s M-B GL - jsou ale taky o půl metru delší...(Omlouvám se, ale nic většího než Cadillac Escalade ESV jsem nenašel...)
Pozri si Ford Excursion...http://www.fordvehicles.com/suvs/excursion/
Taky slušná velikost - to je zhruba jako Suburban, za poslední (třetí) řadou sedaček se uvádí zav. prostor 1359 litrů až po střechu, po hranu oken to je tak polovina - tedy cca 650-700 litrů...
Obavam se, ze jste do svych kalkulaci nezahrnul fakt, ze americka full size SUV jsou narozdil od evropskych standardne vybavena tremi radami sedadel a s nimi je i pocitan objem zavazadloveho prostoru. Takze Expedition ma skutecne v triradem setupu cca 570 litru, ale v dvouradem (tedy stejnem jako ma Q7) uz je to pres 1700 litru! Chevy Suburban ma uvedeny objem rovnez se tremi radami sedadel.
Trochu jsem nad tím bádal a podíval se do specifikací Subaru Forester (ježto ho trochu znám) na američkých stránkách Subaru ( http://www.subaru.com/shop/specifications.jsp?year=2006&model=FORESTER&trim=25_X &category=DIMENSIONS ), objem zavazedelníku bez sklopených zadních sedadel je zde uváděn: 32.0 cu. ft.; cu. ft. (kubická stopa) = 28,32 litrů, což by tedy bylo cca 906 litrů objemu zavazadlového prostoru bez sklopení zadní sedadel - myslím, že tu není nikdo kdo by této fantastické hodnotě věřil, stačí se podívat na české stránky Subaru ( http://www.subaru.cz/docs/Forester%202.0%20X%2006MY.pdf ) a uvidíme, že objem zav. prostoru je pouze 387 litrů. Rozdíl v těchto hodnotách tedy určitě spočívá v jiné metodice měření - v USA rozšířená metodika nejspíš měří prostor až po strop. Pak jsou tedy jinak absurdní hodnoty jako 1700 litrů apd. pochopitelné (ve skutečnosti možná žádný model amerických extra-super-giga-full-size SUV vozů má bez sklopení zadních sedadel větší zavazadelník než Octavia II Combi). Skoro určitě stejnou (protože se vyrábí v USA a tam taky asi bude hlavní trh) metodikou byl měřen zavazadelník M-B GL a vyšla jim proto hodnota 1240 litrů, podle evropských metodik bude zavazadelník podstatně menší, odhaduji, že bude menší než u Audi Q7... (jelikož je Audi Q7 větší)
http://www.cadillac.com/cadillacjsp/model/gallery.jsp?model=escalade&id=1&primary=2klikni na posledni fotku - pohled z vrchu.U fullsize SUV je potreba srovnavat srovnatelne cili s Q7 zavazadlovy prostor se sklopenim 3.rady sedadel. Pokud se posledni rada neslopi tak zavazadlovy prostor fakticky neexistuje
přesně tak, jen to potvrzuje má slova - pokud jsou použita všechna sedadla, i 3. řada, tak je zavazadlový prostor skoro zanedbatelný, v takové konfiguraci je obrovské SUV použitelné tak maximuálně na cestu do práce, do školy, do kina apd. - určitě ne na delší cesty (k čemu 9. místné vozidlo, když v plném obsazení mohu uvést (se vejdou) jen zavazadla max. pro 2 lidi z těch devíti?Bohužel američani mají jinou metodiku na měření zav. prostoru, takže srovnatelné údaje s evropskými auty asi nenajdeme...
No ja ti nevim, ale tohle je zavazadlovy prostor Chevroletu Suburban se treti radou sedacek a osobne bych si ho netroufnul oznacit za "skoro zanedbatelny".http://duchy.ccnet.cz/Pictures/90_30000.jpg
Pravda, Suburban je obrovské auto, spíš minibus, je o více než 50cm delší než Audi Q7 a M-B GL. Zavazadlový prostor je uváděn při "all seats in place" 45,7 cu ft, tedy asi 1294 litrů, ale to je až po střechu, po dolní hranu okna (jak to uvádíme v Evropě) to bude tak polovina - snad 650 litrů - to je celkem dost, ale stejně na nějakou delší výpravu/několika denní dovolenou např. v 7 lidech (třeba i 2 dospělí + 5 dětí) je to podle mne málo... (pak už zbývá jen přívěs)
Ano, tak jak to píšeš je to uváděno - standardně jsou 3 řady sedadel a standardní velikost zav. prostoru je uváděna bez sklopené 3 řady sedadel.Ale stačí se podívat na fotky jak to vypadá se zav. prostorem, resp. nesklopenou 3 řadou sedadel třeba Forda Expedition:http://www.canadiandriver.com/news/02images/03expedition_int6.jpghttp://images.forbes.com/images/2002/12/16/cargo_423_423.jpghttp://a904.g.akamai.net/7/904/506/v0011/images.autobytel.com/view/aic/FORD/EXPEDITION/spe/usa_2006_ford_expedition_spe_4_x_incargo_x.jpghttp://www.vanboxtel.com/2005_ford_model_vehicle_images/2005_ford_expedition/2005_ford_expedition_lg_16.jpghttp://www.fordvehicles.com/suvs/expedition/Je vidět, že za 3. řadou sedadel těch 566 litrů určitě není, takže metodika měření je úplně jiná...
presne takamericke full size SUV jsou uplne jina trida nez tento "prtavej" MB.
Ja bych to neresil. Tento novy Mercedes je auto jak stvorene pro Cechy. Kufr jako kraaava tak neni co resit. U nas se prodavaji auta prece hlavne podle velikosti kufru.
Peugeot 307 SW, ... 630 litrů kufr ... octavia si může nechat zdát ...
pardooon, rovných 676 litrů !
no, jde mi jen o to, jestli nejde o nějaký překlep, mlžení nebo marketingovou blamáž...
Nevím zda jde o překlep, ale kontroloval jsem to z více zahraničních zdrojů a všichni uvádí tyto čísla. Také se mi to zdá moc, je ovšem otázkou, jakou metodiku automobilky zvolily. Běžná praxe měření zavazadelníku je po spodní hranu okna. Pokud MB měril celkový objem, tedy až po střechu, pak je možné, že je to číslo tak velké. Navíc ML je větší, než Q7 a pokud je tento objem v 5místné verzi, tak proč ne. Při třetí řadě sedaček se jistě zmenší.
těch 1200 litrů je měřeno až po střechu, zřejmě zaúřadoval marketing...
tak zase je to více vypovídatelný. Do SUV nenakládám věci jen po okraj okna, ale tak abych to tam všechno narval a fakt v ten moment neřeším narovnávání do výše oken...
Nemuzu si pomoct, ale vidim v tom Volvo XC90 a zezadu neco s asijatu.
aspin ze nezrusili w463... GL a Q7?! ved Q7 nema nic do terenu! Ja by som skor porovnaval R a Q7.
GL NENÍ konkurentem pro Audi Q7!!! Mercedes-Benz proti Q7 staví třídu R - chcete snad poslat oficiální materiály? Kromě toho Q7 není a nebude off-road, takový jako GL - k čemu je Q7 vzduchový podvozek bez redukční skříně a uzávěrek diferenciálů? to jen tak na okraj...
Hochu je vidět, že o Q7 nemáš ani páru. Podovozek stavitelný o 500 mm, quattro s asimetrickým rozdělením kroutícího momentu atd......
ano, ale pokial viem, nikto tam nedal redukciu...
tak má prodlouženej podvozek tuaregu a cayenne a ty svoje umění v terénu párkrát ukázali.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.