Velkolepý od začátku do konce. Podívejte se na okruh F1 v Hanoji

Počítačová simulace je fajn. Dává nám možnost vidět na vlastní oči věci, které ještě vlastně ani nevznikly. Jako třeba okruh Formule 1 v Hanoji.

Kolotoč Formule 1 pro letošní rok se už naplno točí. Velmi žhavou novinkou je zvažování Velké ceny na Floridě. Pro místní by to totiž byla obrovská atrakce. Jen si to představte. Sluníčko, všichni v plavkách, světoví DJs a cirkus královny motorsportu.

Legendární Zanardi nezná limity! Přišel o nohy, přesto pojede 24hodinový závod

Legendární Zanardi nezná limity! Přišel o nohy, přesto pojede 24hodinový závod

Vše je zatím ve fázi řešení a spekulací. Jasná věc je ale závod Formule 1 ve Vietnamu, protože prezident mezinárodní automobilové federace FIA zde v březnu letošního roku položil základní stavební kámen pro dráhu. Jezdit se bude už příští kalendářní rok.

V hlavním městě Hanoji tak bude 5,56 kilometrů dlouhá dráha přímo v ulicích. Závodníci tak po 55 kolech najedou přes tři sta kilometrů. Okruh měl na starosti Carsten Tilke ze stavební firmy Tilke.

První Brit, který se stal mistrem světa Formule 1, zemřel před šedesáti lety

První Brit, který se stal mistrem světa Formule 1, zemřel před šedesáti lety

„Je to opravdu velkolepá trať. Kombinuje některé pasáže, které už z okruhů můžete znát. Například zatáčku Esses z okruhu Suzuka. Je to velmi těžká trať. Sám jsem si ji několikrát projel a je velmi náročné poskládat dohromady opravdu dobré kolo“, říká Tilke.

Nyní se po trati v Hanoj můžete projet i vy a to díky počítačové simulaci. Simulátor stojí na enginu hry Assetto Corsa a ukazuje přesnou podobu trati pro rok 2020.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 195 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků