WRC oficiálně přechází na hybridy. Lidé si prý stěžovali na hluk motorů

jogurt  |  18. 06. 2019 15:13

No, a je to. Akustická kulisa je součástí zážitku z motorsportu. To snad domorodci mohou ty dvě hodiny jednou za rok, než kolem nich projede celé pole, vydržet. I batolata znají jako jeden z prvních zvukových projevů jak dělá auto.
Místo toho vnutí všem impotentní závody.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  18. 06. 2019 15:59

Tohle jsou naprosté kecy, tratě se staví v úzké spolupráci s jednotlivými městy a obcemi a bez povolení jednotlivých samospráv to prostě nejde. Trendem posledních let je přivést motorsport do měst za diváky, viz. F1 v Baku, Monte Carlo, Singapur atd. Navíc z akcí typu Barum rally o MS ani nemluvě region fest profituje v rámci cestovního ruchu. Takže tento argument je naprosto mimo.To bychom mohli taky požadovat aby dopravní letadla přistávala a vzlétala čistě na elektřinu protože Ruzyně lidi obtěžuje hlukem. Celý sport to jen prodraží viz. F1 a auta budou mnohem náchylnější k závadám. Je vidět že EK infiltrovala i motoristickou federaci.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  18. 06. 2019 16:04

Já budu požadovat aby se zrušili všechny pracovní stroje na spalovací motory protože mě ruší jak lufťáci o víkendu řežou dřevo a sekají trávu a já chci mít o víkendu klid na relax. A taky požaduji aby církve odstranili zvony z kostelů protože mě v neděli nenechají dospat po opici.

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  19. 06. 2019 15:47

A ty jsi už přešel na elektrický provoz při sekání trávy, vertikutování, štěpkování a řezání dřeva? Já ano a mohu to vřele doporučit. Dokonce pak jde hezky cítit i ta posekaná tráva. A sousedi kolem se už také přidávají. Ušetřil jsem už zhruba 60 litrů benzínu a přes 1.500,- Kč + 4x výměna oleje v sekačce.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  18. 06. 2019 16:13

Na podobné typy argumenty nestačí, bude třeba zavést inkvizici jako ve středověku a začít tu verbež upalovat. Tomio přestaň kecat a začni konat.

Odpovědět  |   | 
junior  |  18. 06. 2019 16:18

Pokud by naše města měla zájem profitovat z cestovního ruchu souvisejícího s auto-moto sportem, tak by se určitě rvali o více akcí. Skutečnost je taková, že cest.ruch je pro ně jen záminka pro zaměstnávání dalších úředníků na veletrhy, na soutěže se přifaří jen vyfotit a politicky zviditelnit a nějaké závody jsou jim u prdele. Zrovna ten Zlín s Barumkou je typický příklad, neboť kdybys tam chtěl vrátit Valašskou zimu nebo motorky, tak těžce pohoříš. Prostě jeden závod ročně a víc ani ťuk.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 06. 2019 09:38

Argumentovat tym, ze nieco tu niekedy bolo a vzdy to tak musi byt je, pri vsetkej ucte, kravina. Kudoly dymu a pary boli sucastou zazitku z cesty vlakom. Otroctvo bolo sucastou kultury.

A impotentne preteky? Zvuk robi preteky? V priemerny podnik Formule E sa toho udeje viac nez v F1.

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  18. 06. 2019 17:07

Ne ... svět se nemění. Svět se v prdel obrácí !!! Díky vypatlaným ofrklým do huby si nevidícím lidem, kteří zku.ví vše, co se ještě doteď zku.vit nepodařilo . Smutný ten svět ...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  18. 06. 2019 18:31

Bohužel, politická korektnost dosáhla zcela obludných rozměrů a polarizace světového společenství se prohlubuje rostoucí rychlostí. Víme, kam to míří.
Otázkou je pouze kdy a jak se na válku připravit.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  18. 06. 2019 20:38

Chtěl bych vydět debila kterýmu vadí hluk motoru u zavoďáku nebo sporťaku,debilita lidí nezná mezí!!!

Odpovědět  |   | 
Al  |  19. 06. 2019 07:26

To už je opravdu na pozvracení. Seberou nám ty hovada i poslední radosti. Vygumovaný mozky, ale fest

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  19. 06. 2019 09:12

Vážení kraválisti, smiřte se s tím, že výroba nesmyslného hluku pro vlastní zábavu bude čímdálvíce lidem připadat hloupá a pitomá, takže se bude se omezovat až zmizí v propadlišti historie. Nebojte se , svět se nezboří. Význam to mělo v době počátku motorismu, kdy se většinově používal k pohonu spalovací motor a čím víc vydával hluku,tím byl taky někdy silnější,ale to už moc není potřeba, za chvíli vůbec, takže bajbaj.

Odpovědět  |   | 
martin  |  21. 06. 2019 00:17

ty máš dost

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 06. 2019 09:44

Pochopil bych fia, kdyby natvrdo elektrifikovali závody do vrchu. Tam baterečka vystačí na celou jízdu, akcelerace ze zatáček super. Vhodných elektroaut k úpravě ze série je hodně a jsou dostupné.....

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 06. 2019 10:28

Na WRC nešahejte! Poslední motoristickej sport na kterej se dá koukat.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 06. 2019 12:02

A ked uz pojdu na tu elektrinu, tak budu musiet vydavat nejaky zvuk cez reproduktor, aby im nahodou nejaky debil nevbehol do drahy a stazoval sa ze auto nepocul .... myslim ze tu bol nedavno o tom clanok...
... a tie kamiony co im tam prechadzaju a hucia pod oknami im nevadia???
Jdu blejt...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 06. 2019 11:38

Ale vadí a už dávno protestují, akorát ty to ignoruješ. Tady celá mapa kde všude jim to vadí
Mapa obcí postižených kamionovou dopravou
http://www.dopravnifederace.cz/mapa/...

Odpovědět  |   | 
cc wrc  |  19. 06. 2019 12:15

Který ko.ko.t, to napsal

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 06. 2019 10:39

Čau petrolheadi, taky na vás došlo a budou z vás hermafroditi s hybridama.
Pohřeb spalováků už jede jak rozsupená lokomotiva a požírá vše co mu přijde do cesty i WRC, chá chá

Odpovědět  |   | 

Kecy. Jestli si někdo vážně stěžoval, tak to asi ale nebyli fanoušci.

Odpovědět  |   | 
Rajče  |  22. 06. 2019 13:06

Od kdy se ustupuje menšině? jeden vypatlaný mozek a zničí vše ..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A