Velké změny v nabídce Škody pro nový modelový rok

Česká Škoda přichystala pro nový modelový rok 2008 řadu změn. Ty obsahují jak drobnosti, tak i zásadní změny. Mezi ty nejdůležitější patří bezesporu částečné stažení benzínového motoru 2,0 FSI u nové Octavie a nahrazení tohoto agregátu novým přeplňovaným čtyřválcem 1,8 TFSI o výkonu 118 kW, které se dočkáme již v 26. týdnu.

Změn je ale několik desítek a všechny si můžete projít v následujícím přehledu.

Novinky  

Model

Týden

Fabia

Fabia II

Roomster

Octavia Tour

Octavia II

Superb

stříbrná barva Brilliant

34 x x x     x
stříbrná barva Brilliant 37       x x  
končí stříbrná barva Diamant 36 x x        
končí stříbrná barva Diamant 37     x     x
sluneční clona na straně řidiče s makup zrcadlem, součást paketu Overhead I 22   x x      
nové kryty kol Thetys (náhrada Castor) 22   x        
nové hliníkové disky 15" Line a 16" Bear 22   x x      
verze Ambiente/Style s provedením onyx/onyx 22   x x      
ASR s ESP i pro motor 1,2 44 kW 22   x        
sjednocení paketů ASR 22     x      
ESP i pro N1 22     x      
dvojtónová houkačka pro vybrané trhy 22   x x      
bílá střecha jen v kombinaci s hliníkovými koly 33   x        
zrušený paket "příprava na rádio + 4 repro" 22   x        
nový paket "rádio Beat + Repro + audiozdířka" 22   x        
nový paket "rádio Dance + 4 repro + audiozdířka" 22   x        
nový paket PKL - příprava na N1 22   x        
změna názvu paketu PKL na "příprava na N1" 22 x   x x x  
motor 1,4 16V 55 kW s automatickou převodovkou i pro model Fit 22 x          
změna ceny centrálního zamykání, jen pro Sedan Tour 22 x          
nový paket klimatizace+airbag spolujezdce (s deaktivací), jen pro Sedan Tour 22 x          
zákaz používání biopaliv pro všechny dieselové motory 20 x x   x   x
konec motorů 2,0 85 kW a 1,6 74 kW EU2 22/18       x    
změna objímky zásuvky zavazadlového prostoru 22 x x x x x  
při klimatizaci odpadá přepážka ve skříňce před spolujezdcem 22 x          
stříbrný střešní nosič 45     x      
pro paket ochrana pohonné jednotky se zvyšuje přední náprava o 5 mm 22     x      
4-ramenný kožený volant pro Sport končí 22     x      
kryty pedálů z ocele (paket Active), jen pro Scout 22     x      
nápis Praktik na zadních dveřích jen pro Praktik 22     x      
funkce Corner není aktivní při denním svícení, aktivuje se zapnutím potkávacích světel přepínačem 15     x      
zadní plastové dveře pro Scout 22/33     x      
změna zobrazovaných textů na maxidotě (pro automatickou převodovku) 19   x     x  
nová navigace Trinax (náhrada za Nexus) 45         x  
konec motoru 2,0 FSI v kombinaci s manuální převodovkou 25         x  
náběh motoru 1,8 TFSI, jen s manuální převodovkou 26         x  
přední mlhovky s Corner funkcí, ne pro RS a Scout 22         x  
do verze Classic není možné objednat pakety s tažným zařízením a mezipodlahou v kufru 22         x  
konec 16" kol Sirius 22         x  
nová kola 16" Lyra 22         x  
nová kola 17" Pallas se sportovním podvozkem 22         x  
paket Sunsafeglass jen pro el. Okna i vzadu 22         x  
stříbrný střešní nosič, jen pro kombi 22         x  
změna potahů sedaček z Amaretta na Alcantara, jen pro RS 22         x  
plastové úchytné oka místo kovových, v případě mezipodlahy v kufru 22       x x  
změna designu páček pod volantem 22         x  
ukončení paketu Dynamic II 22         x  
končí dálkové zamykání, disky Helios, střeční nosič z výbavy verzí 4x4 (změna základní ceny) 22         x  
asistent rozjezdu do kopce, audizdířka, Climatronic, el.okna vzadu, maxidot, rádio Stream, tempomat, schránka na brýle jsou součástí sériové výbavy Scout (změna základní ceny) 22         x  
paket pro špatné cesty, jako příprava pro modely 4x4 22         x  
změna ceny kol Vega a Apollon pro 4x4 22         x  
změna ceny paketu Audience a navigace, jen pro Scout 22         x  
změna ceny paketu s alarmem pro 4x4 22         x  
ukončení výroby motoru 2,5 TDI 22           x
končí stříbrné lakování krytu motoru 1,9 a 2,0 TDI 22           x
konec paketu bez zapalovače 22           x
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků