Velké změny v Kvasinách! Passat bude vznikat v Česku, Karoq musí za hranice

38 komentářů

Dago
19. listopadu • 12:55

myslím, že tím utrpí prestiž, přesunutí výroby octávíí někam na balkán ten model úplně zabijou, už takhle je její kvalita pofiderní...:-/

Thomas
22. listopadu • 17:39

Škodovka, Octavia a prestiž? :-D:-D:-D To nejde absolutně k sobě.;-)

Vaclav
19. listopadu • 13:10

to same v bledemodrem bude osud passata ...nemcouri si chteji nechat vyrobu elektromobilu v nemecku tak aby byla kapacita presunou montaz kde to je levnejsi, stejne jako to delaji s motory co za neco stoji

allf11
18. listopadu • 18:24

Nějak mi uniká dvojí stěhování, tak ať si němci dají Passata rovnou do nové fabriky.

Jan Baxa
17. listopadu • 19:05

Koncernová událost tisíciletí!

MUDr. Chocholoušek
17. listopadu • 9:22

Poděkujte odborům. Tenhle ksindl vyšponoval platy do nerentabilní výše.

homer
19. listopadu • 8:22

nerentabilni je tvoje existence, absolutne

Mlátil
17. listopadu • 11:03

Já bych zavedl v diskuzích nějaké základní testování inteligence. Že ty bys neprošel, je jasné.
Za rok 2017 : Škoda Auto loni zvýšila zisk po zdanění o 26,5 procenta na 31,8 miliardy korun. Tržby stouply o 17 procent na rekordních 407 miliard korun.

MUDr. Chocholoušek
17. listopadu • 13:52

Děkuji za urážku, bohužel mi to nic nedělá.
Zisk Škody patří koncernu VW a ten ho používá na různé ekonomické aktivity, mimo jiné i na pokuty za dieselgate a na vývoj. Vedení koncernu se rozhoduje ve prospěch akcionářů a nikoliv ve prospěch nenažraných odborů.

Assasin
17. listopadu • 8:58

Tahle věc má daleko širší záběr. Vymění sedan, který klesá na odbytech za SUV, které má větší potenciál. Za několik měsíců řeknou: " Balíme, není odbyt." A Kvasiny půjdou do kopru.

Zelí
17. listopadu • 9:37

To je správná úvaha. Do Kvasin nastěhují výběhové, neperspektivní modely.....

Dych
17. listopadu • 8:57

On by se mněl odstěhovat celý slavný koncern VW někam, kde nebude tolik škodit ale otázkou je kam.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 20:39

SUV na české městské silnice nepatří a tak souhlasím s přesunem výroby do německa. Passat má lepší proporce a je ohleuplnější k druhým na silnici.

Korbel
16. listopadu • 21:39

Blbost, Passat nebo Superb na silnici zabírají víc místa než Karoq nebo Kodiaq, takže jsou k ostatním méně ohleduplný.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 8:23

passat a superb je nižší a neperou ti do očí tolik ty světla ze předu i ze zadu, lépe vidíš před nima atd.

Mlátil
16. listopadu • 19:32

Schválně jestli někdo spočítá, za kolik korun se Škodovka vykašle dát práci českému dělníkovi. Kolik asi tak na jednom autě vydělá, když to nechá vyrábět Bulhara. Na autě za nějakých 600-700 tisíc. Kvůli pár tisícovkám už nejsou Češi německé Škodovce dobří? :-P

Marek
18. listopadu • 19:44

Škodovka na jednom autě vydělá kolem 30tis Kč. Plusminus dle výbavy 😉😉 stačí si to zadat do Googlu 😉

Jan
16. listopadu • 22:32

Rád ti odpovím,,dělník kvalifikovaný máv Bulharsku cca 12.000 měsíčně takže Škoda ušetří na každém dělníkovi měsíčně cca 25.000 Kč takže na takovém autě to může udělat rozdíl asi tak 40.000.

Mlátil
16. listopadu • 23:44

A můžeš nám dokázat, jak jsi k tomu přišel? Nějaký základní výpočet...

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 8:28

taky se divým, ty počty jdou milionů, musí se spočítat kolik je tam lidí.

E15
16. listopadu • 19:52

Zajímavé, když koncern VW přesunul výrobu z Německa do Česka, tak tu všichni hýkali blahem. Ovšem když na úplně stejném principu přesune výrobu z Česka do Bulharska, je to najednou špatně.Pak je ještě jedna skupina hýkalistů, kterým se nelíbí, že Češi nemají stejné platy jako Němci, doufám, že se jim stejně tak nelíbí, že ani Bulhaři nemají stejné platy jako Češi.

Mlátil
16. listopadu • 23:55

Pro E15: Už několikrát jsi tady prokázal, že jsi duševně slabý. Rozebereme si teda tvoje hloupé uvažování podle tvých jednotlivých vět.
1.věta: - co je divného na tom, že lidi vítali přesunutí výroby k nám?
2.věta: - proč by pro nás mělo být dobře, když se něco přesune od nás pryč?
3.věta: - proč bychom nechtěli platově dohnat Němce?
4.věta: - proč by se nám měli líbit malé platy Bulharů? Jednak nechceme, aby kvůli jejich nízkým platům nám ubylo výroby. A jednak chceme, aby si z vyšších platů kupovali námi vyráběné zboží.E15, když jsi hloupý, proč píšeš do diskuzí? My jsme tady Češi a hájíme vlastní zájmy.

řidič
16. listopadu • 20:07

Co má bulhar společné se škodovkou.propojení u vw německo- česko je logické
spojení s bulharskem je pouze vychcanost skopčáků

Mirek
16. listopadu • 21:06

Asi tolik, jako že je Škodovka německá automobilka a majitel se rozhodl.
A proč nenadáváš na to, že Passat půjde do Škody a byla, v současnosti stále ještě je, ve Škodě španělská Ateca a Toledo?

Ivan
19. listopadu • 22:58

Ateca Toledo je též Volkswagen nic vic nic min!!!B-]

řidič
16. listopadu • 21:15

jí nenadávám, ale Seat i Škoda jsou v koncernu VW, jestli jsi na to ještě nepřišel.
Bulhar ve VW není...………..
Jinak mě je to celkem jedno ať dělají klidně superby klidně v Iránů :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
16. listopadu • 21:53

To je tedy hloupost, ty znáš národnost Seat, Škoda, když napíšeš ...Seat i Škoda jsou v koncernu VW. Bulhar ve VW není...?
Tak když na Slovensku může být VW a Slovák v Koncernu VW nebyl, jak je možné, že to stejné neplatí pro Bulhara? Továrna nebude Bulhar, ale možná Škoda, nebo Seat, nebo i VW.

Kuzma
16. listopadu • 23:45

Mirku, ty hovádko senilní. Zapěješ nám nějakou oslavnou píseň na auta od rákosníků?

pacho
16. listopadu • 21:50

panebože, veď ani škoda nebola vw a už je. Bulhar nie je vw ale bude, tak isto ako čína Bratislava, alebo martin nebol vw a už je.

Aladin
16. listopadu • 20:26

Zjisti si význam slova "skopčák".

řidič
16. listopadu • 21:18

wikipedie
skopčák - příslušníci německé národnosti

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aladin
16. listopadu • 21:42

Wikipedii nelze považovat za seriózní zdroj. Možná doplňkový. Skopčák je výraz pro "toho z kopců" Byli to obyvatelé kopcovitého pohraničí, které obývali převážně němci. Němec od Freiburgu, Hannoveru přece není skopčák.

bzzz
16. listopadu • 22:17

Puvod vyrazu je jak pisete, nicmene u nas zlidovelo jako oznaceni Nemcu obecne.

17. listopadu • 7:57

Ve smyslu ti za kopcem

Kenny
16. listopadu • 18:33

Nevím jak moc jsou ty informace ověřené a hotová věc. Honzovi se v posledních měsících nedá moc věřit, zejména jak tu začal lézt Hovnajistům do zadku. Ale co už. Znamenalo by to v podstatě jen "dál na východ". Pašík by šel z Němec do Čech a Češi z Česka někam třeba na Balkán. Rozhodně ale má logiku dělat Atecu a Karoq spolu na jedné lince, jako je to nyní. Jisté je také to, že Kvasiny stejně jako Boleslav pojede na 100% dnes i zítra. Jestli jsou plechy přihnuté tak nebo onak je celkem jedno.

Ivan
19. listopadu • 22:57

Co chcete tzv skoda uz desiatky rokov nepatrí skode,tahle tzv znacka neexistuje!
Vokswagen rozhoduje o vsetkom aj o tom kto si a kde PRDNE!!B-]

Mirek
16. listopadu • 21:01

Tak ono se stačí podívat i jinde tam ty informace byly již dříve, takže tentokrát věřit můžeš.
https://ekonomika.idnes.cz/volkswagen-passat-skoda-k... ...

Mlátil
16. listopadu • 17:18

Pro Škodovku jsou čeští zákazníci dobří. Ale aby zaplatili českého dělníka, tak to už radši zaplatí nějakému Bulharovi. :-P

Doporučujeme

Články odjinud