Velké změny v Kvasinách! Passat bude vznikat v Česku, Karoq musí za hranice

Mlátil  |  16. 11. 2018 17:18

Pro Škodovku jsou čeští zákazníci dobří. Ale aby zaplatili českého dělníka, tak to už radši zaplatí nějakému Bulharovi.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  16. 11. 2018 18:33

Nevím jak moc jsou ty informace ověřené a hotová věc. Honzovi se v posledních měsících nedá moc věřit, zejména jak tu začal lézt Hovnajistům do zadku. Ale co už. Znamenalo by to v podstatě jen "dál na východ". Pašík by šel z Němec do Čech a Češi z Česka někam třeba na Balkán. Rozhodně ale má logiku dělat Atecu a Karoq spolu na jedné lince, jako je to nyní. Jisté je také to, že Kvasiny stejně jako Boleslav pojede na 100% dnes i zítra. Jestli jsou plechy přihnuté tak nebo onak je celkem jedno.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2018 21:01

Tak ono se stačí podívat i jinde tam ty informace byly již dříve, takže tentokrát věřit můžeš.
https://ekonomika.idnes.cz/volkswagen-passat-skoda-k... ...

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  19. 11. 2018 22:57

Co chcete tzv skoda uz desiatky rokov nepatrí skode,tahle tzv znacka neexistuje!
Vokswagen rozhoduje o vsetkom aj o tom kto si a kde PRDNE!!

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  16. 11. 2018 19:32

Schválně jestli někdo spočítá, za kolik korun se Škodovka vykašle dát práci českému dělníkovi. Kolik asi tak na jednom autě vydělá, když to nechá vyrábět Bulhara. Na autě za nějakých 600-700 tisíc. Kvůli pár tisícovkám už nejsou Češi německé Škodovce dobří?

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 11. 2018 19:52

Zajímavé, když koncern VW přesunul výrobu z Německa do Česka, tak tu všichni hýkali blahem. Ovšem když na úplně stejném principu přesune výrobu z Česka do Bulharska, je to najednou špatně.

Pak je ještě jedna skupina hýkalistů, kterým se nelíbí, že Češi nemají stejné platy jako Němci, doufám, že se jim stejně tak nelíbí, že ani Bulhaři nemají stejné platy jako Češi.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  16. 11. 2018 20:07

Co má bulhar společné se škodovkou.

propojení u vw německo- česko je logické
spojení s bulharskem je pouze vychcanost skopčáků

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 11. 2018 20:26

Zjisti si význam slova "skopčák".

Odpovědět  |   | 
řidič  |  16. 11. 2018 21:18

wikipedie
skopčák - příslušníci německé národnosti

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 11. 2018 21:42

Wikipedii nelze považovat za seriózní zdroj. Možná doplňkový. Skopčák je výraz pro "toho z kopců" Byli to obyvatelé kopcovitého pohraničí, které obývali převážně němci. Němec od Freiburgu, Hannoveru přece není skopčák.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 11. 2018 22:17

Puvod vyrazu je jak pisete, nicmene u nas zlidovelo jako oznaceni Nemcu obecne.

Odpovědět  |   | 
 |  17. 11. 2018 07:57

Ve smyslu ti za kopcem

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2018 21:06

Asi tolik, jako že je Škodovka německá automobilka a majitel se rozhodl.
A proč nenadáváš na to, že Passat půjde do Škody a byla, v současnosti stále ještě je, ve Škodě španělská Ateca a Toledo?

Odpovědět  |   | 
řidič  |  16. 11. 2018 21:15

jí nenadávám, ale Seat i Škoda jsou v koncernu VW, jestli jsi na to ještě nepřišel.
Bulhar ve VW není...………..
Jinak mě je to celkem jedno ať dělají klidně superby klidně v Iránů :)

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 11. 2018 21:50

panebože, veď ani škoda nebola vw a už je. Bulhar nie je vw ale bude, tak isto ako čína Bratislava, alebo martin nebol vw a už je.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2018 21:53

To je tedy hloupost, ty znáš národnost Seat, Škoda, když napíšeš ...Seat i Škoda jsou v koncernu VW. Bulhar ve VW není...?
Tak když na Slovensku může být VW a Slovák v Koncernu VW nebyl, jak je možné, že to stejné neplatí pro Bulhara? Továrna nebude Bulhar, ale možná Škoda, nebo Seat, nebo i VW.

Odpovědět  |   | 
Kuzma  |  16. 11. 2018 23:45

Mirku, ty hovádko senilní. Zapěješ nám nějakou oslavnou píseň na auta od rákosníků?

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  19. 11. 2018 22:58

Ateca Toledo je též Volkswagen nic vic nic min!!!

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  16. 11. 2018 23:55

Pro E15: Už několikrát jsi tady prokázal, že jsi duševně slabý. Rozebereme si teda tvoje hloupé uvažování podle tvých jednotlivých vět.
1.věta: - co je divného na tom, že lidi vítali přesunutí výroby k nám?
2.věta: - proč by pro nás mělo být dobře, když se něco přesune od nás pryč?
3.věta: - proč bychom nechtěli platově dohnat Němce?
4.věta: - proč by se nám měli líbit malé platy Bulharů? Jednak nechceme, aby kvůli jejich nízkým platům nám ubylo výroby. A jednak chceme, aby si z vyšších platů kupovali námi vyráběné zboží.

E15, když jsi hloupý, proč píšeš do diskuzí? My jsme tady Češi a hájíme vlastní zájmy.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  16. 11. 2018 22:32

Rád ti odpovím,,dělník kvalifikovaný máv Bulharsku cca 12.000 měsíčně takže Škoda ušetří na každém dělníkovi měsíčně cca 25.000 Kč takže na takovém autě to může udělat rozdíl asi tak 40.000.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  16. 11. 2018 23:44

A můžeš nám dokázat, jak jsi k tomu přišel? Nějaký základní výpočet...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 11. 2018 08:28

taky se divým, ty počty jdou milionů, musí se spočítat kolik je tam lidí.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  18. 11. 2018 19:44

Škodovka na jednom autě vydělá kolem 30tis Kč. Plusminus dle výbavy 😉😉 stačí si to zadat do Googlu 😉

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 11. 2018 20:39

SUV na české městské silnice nepatří a tak souhlasím s přesunem výroby do německa. Passat má lepší proporce a je ohleuplnější k druhým na silnici.

Odpovědět  |   | 
Korbel  |  16. 11. 2018 21:39

Blbost, Passat nebo Superb na silnici zabírají víc místa než Karoq nebo Kodiaq, takže jsou k ostatním méně ohleduplný.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 11. 2018 08:23

passat a superb je nižší a neperou ti do očí tolik ty světla ze předu i ze zadu, lépe vidíš před nima atd.

Odpovědět  |   | 
Dych  |  17. 11. 2018 08:57

On by se mněl odstěhovat celý slavný koncern VW někam, kde nebude tolik škodit ale otázkou je kam.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  17. 11. 2018 08:58

Tahle věc má daleko širší záběr. Vymění sedan, který klesá na odbytech za SUV, které má větší potenciál. Za několik měsíců řeknou: " Balíme, není odbyt." A Kvasiny půjdou do kopru.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 11. 2018 09:37

To je správná úvaha. Do Kvasin nastěhují výběhové, neperspektivní modely.....

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  17. 11. 2018 09:22

Poděkujte odborům. Tenhle ksindl vyšponoval platy do nerentabilní výše.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  17. 11. 2018 11:03

Já bych zavedl v diskuzích nějaké základní testování inteligence. Že ty bys neprošel, je jasné.
Za rok 2017 : Škoda Auto loni zvýšila zisk po zdanění o 26,5 procenta na 31,8 miliardy korun. Tržby stouply o 17 procent na rekordních 407 miliard korun.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  17. 11. 2018 13:52

Děkuji za urážku, bohužel mi to nic nedělá.
Zisk Škody patří koncernu VW a ten ho používá na různé ekonomické aktivity, mimo jiné i na pokuty za dieselgate a na vývoj. Vedení koncernu se rozhoduje ve prospěch akcionářů a nikoliv ve prospěch nenažraných odborů.

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2018 08:22

nerentabilni je tvoje existence, absolutne

Odpovědět  |   | 
Jan Baxa  |  17. 11. 2018 19:05

Koncernová událost tisíciletí!

Odpovědět  |   | 
allf11  |  18. 11. 2018 18:24

Nějak mi uniká dvojí stěhování, tak ať si němci dají Passata rovnou do nové fabriky.

Odpovědět  |   | 
Dago  |  19. 11. 2018 12:55

myslím, že tím utrpí prestiž, přesunutí výroby octávíí někam na balkán ten model úplně zabijou, už takhle je její kvalita pofiderní...

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  19. 11. 2018 13:10

to same v bledemodrem bude osud passata ...nemcouri si chteji nechat vyrobu elektromobilu v nemecku tak aby byla kapacita presunou montaz kde to je levnejsi, stejne jako to delaji s motory co za neco stoji

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  22. 11. 2018 17:39

Škodovka, Octavia a prestiž? To nejde absolutně k sobě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A