Velké změny v Kvasinách! Passat bude vznikat v Česku, Karoq musí za hranice

Mlátil  |  16. 11. 2018 17:18

Pro Škodovku jsou čeští zákazníci dobří. Ale aby zaplatili českého dělníka, tak to už radši zaplatí nějakému Bulharovi.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  16. 11. 2018 18:33

Nevím jak moc jsou ty informace ověřené a hotová věc. Honzovi se v posledních měsících nedá moc věřit, zejména jak tu začal lézt Hovnajistům do zadku. Ale co už. Znamenalo by to v podstatě jen "dál na východ". Pašík by šel z Němec do Čech a Češi z Česka někam třeba na Balkán. Rozhodně ale má logiku dělat Atecu a Karoq spolu na jedné lince, jako je to nyní. Jisté je také to, že Kvasiny stejně jako Boleslav pojede na 100% dnes i zítra. Jestli jsou plechy přihnuté tak nebo onak je celkem jedno.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2018 21:01

Tak ono se stačí podívat i jinde tam ty informace byly již dříve, takže tentokrát věřit můžeš.
https://ekonomika.idnes.cz/volkswagen-passat-skoda-k... ...

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  19. 11. 2018 22:57

Co chcete tzv skoda uz desiatky rokov nepatrí skode,tahle tzv znacka neexistuje!
Vokswagen rozhoduje o vsetkom aj o tom kto si a kde PRDNE!!

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  16. 11. 2018 19:32

Schválně jestli někdo spočítá, za kolik korun se Škodovka vykašle dát práci českému dělníkovi. Kolik asi tak na jednom autě vydělá, když to nechá vyrábět Bulhara. Na autě za nějakých 600-700 tisíc. Kvůli pár tisícovkám už nejsou Češi německé Škodovce dobří?

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 11. 2018 19:52

Zajímavé, když koncern VW přesunul výrobu z Německa do Česka, tak tu všichni hýkali blahem. Ovšem když na úplně stejném principu přesune výrobu z Česka do Bulharska, je to najednou špatně.

Pak je ještě jedna skupina hýkalistů, kterým se nelíbí, že Češi nemají stejné platy jako Němci, doufám, že se jim stejně tak nelíbí, že ani Bulhaři nemají stejné platy jako Češi.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  16. 11. 2018 20:07

Co má bulhar společné se škodovkou.

propojení u vw německo- česko je logické
spojení s bulharskem je pouze vychcanost skopčáků

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 11. 2018 20:26

Zjisti si význam slova "skopčák".

Odpovědět  |   | 
řidič  |  16. 11. 2018 21:18

wikipedie
skopčák - příslušníci německé národnosti

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 11. 2018 21:42

Wikipedii nelze považovat za seriózní zdroj. Možná doplňkový. Skopčák je výraz pro "toho z kopců" Byli to obyvatelé kopcovitého pohraničí, které obývali převážně němci. Němec od Freiburgu, Hannoveru přece není skopčák.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 11. 2018 22:17

Puvod vyrazu je jak pisete, nicmene u nas zlidovelo jako oznaceni Nemcu obecne.

Odpovědět  |   | 
 |  17. 11. 2018 07:57

Ve smyslu ti za kopcem

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2018 21:06

Asi tolik, jako že je Škodovka německá automobilka a majitel se rozhodl.
A proč nenadáváš na to, že Passat půjde do Škody a byla, v současnosti stále ještě je, ve Škodě španělská Ateca a Toledo?

Odpovědět  |   | 
řidič  |  16. 11. 2018 21:15

jí nenadávám, ale Seat i Škoda jsou v koncernu VW, jestli jsi na to ještě nepřišel.
Bulhar ve VW není...………..
Jinak mě je to celkem jedno ať dělají klidně superby klidně v Iránů :)

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 11. 2018 21:50

panebože, veď ani škoda nebola vw a už je. Bulhar nie je vw ale bude, tak isto ako čína Bratislava, alebo martin nebol vw a už je.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2018 21:53

To je tedy hloupost, ty znáš národnost Seat, Škoda, když napíšeš ...Seat i Škoda jsou v koncernu VW. Bulhar ve VW není...?
Tak když na Slovensku může být VW a Slovák v Koncernu VW nebyl, jak je možné, že to stejné neplatí pro Bulhara? Továrna nebude Bulhar, ale možná Škoda, nebo Seat, nebo i VW.

Odpovědět  |   | 
Kuzma  |  16. 11. 2018 23:45

Mirku, ty hovádko senilní. Zapěješ nám nějakou oslavnou píseň na auta od rákosníků?

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  19. 11. 2018 22:58

Ateca Toledo je též Volkswagen nic vic nic min!!!

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  16. 11. 2018 23:55

Pro E15: Už několikrát jsi tady prokázal, že jsi duševně slabý. Rozebereme si teda tvoje hloupé uvažování podle tvých jednotlivých vět.
1.věta: - co je divného na tom, že lidi vítali přesunutí výroby k nám?
2.věta: - proč by pro nás mělo být dobře, když se něco přesune od nás pryč?
3.věta: - proč bychom nechtěli platově dohnat Němce?
4.věta: - proč by se nám měli líbit malé platy Bulharů? Jednak nechceme, aby kvůli jejich nízkým platům nám ubylo výroby. A jednak chceme, aby si z vyšších platů kupovali námi vyráběné zboží.

E15, když jsi hloupý, proč píšeš do diskuzí? My jsme tady Češi a hájíme vlastní zájmy.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  16. 11. 2018 22:32

Rád ti odpovím,,dělník kvalifikovaný máv Bulharsku cca 12.000 měsíčně takže Škoda ušetří na každém dělníkovi měsíčně cca 25.000 Kč takže na takovém autě to může udělat rozdíl asi tak 40.000.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  16. 11. 2018 23:44

A můžeš nám dokázat, jak jsi k tomu přišel? Nějaký základní výpočet...

Odpovědět  |   | 

taky se divým, ty počty jdou milionů, musí se spočítat kolik je tam lidí.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  18. 11. 2018 19:44

Škodovka na jednom autě vydělá kolem 30tis Kč. Plusminus dle výbavy 😉😉 stačí si to zadat do Googlu 😉

Odpovědět  |   | 

SUV na české městské silnice nepatří a tak souhlasím s přesunem výroby do německa. Passat má lepší proporce a je ohleuplnější k druhým na silnici.

Odpovědět  |   | 
Korbel  |  16. 11. 2018 21:39

Blbost, Passat nebo Superb na silnici zabírají víc místa než Karoq nebo Kodiaq, takže jsou k ostatním méně ohleduplný.

Odpovědět  |   | 

passat a superb je nižší a neperou ti do očí tolik ty světla ze předu i ze zadu, lépe vidíš před nima atd.

Odpovědět  |   | 
Dych  |  17. 11. 2018 08:57

On by se mněl odstěhovat celý slavný koncern VW někam, kde nebude tolik škodit ale otázkou je kam.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  17. 11. 2018 08:58

Tahle věc má daleko širší záběr. Vymění sedan, který klesá na odbytech za SUV, které má větší potenciál. Za několik měsíců řeknou: " Balíme, není odbyt." A Kvasiny půjdou do kopru.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 11. 2018 09:37

To je správná úvaha. Do Kvasin nastěhují výběhové, neperspektivní modely.....

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  17. 11. 2018 09:22

Poděkujte odborům. Tenhle ksindl vyšponoval platy do nerentabilní výše.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  17. 11. 2018 11:03

Já bych zavedl v diskuzích nějaké základní testování inteligence. Že ty bys neprošel, je jasné.
Za rok 2017 : Škoda Auto loni zvýšila zisk po zdanění o 26,5 procenta na 31,8 miliardy korun. Tržby stouply o 17 procent na rekordních 407 miliard korun.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  17. 11. 2018 13:52

Děkuji za urážku, bohužel mi to nic nedělá.
Zisk Škody patří koncernu VW a ten ho používá na různé ekonomické aktivity, mimo jiné i na pokuty za dieselgate a na vývoj. Vedení koncernu se rozhoduje ve prospěch akcionářů a nikoliv ve prospěch nenažraných odborů.

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2018 08:22

nerentabilni je tvoje existence, absolutne

Odpovědět  |   | 
Jan Baxa  |  17. 11. 2018 19:05

Koncernová událost tisíciletí!

Odpovědět  |   | 
allf11  |  18. 11. 2018 18:24

Nějak mi uniká dvojí stěhování, tak ať si němci dají Passata rovnou do nové fabriky.

Odpovědět  |   | 
Dago  |  19. 11. 2018 12:55

myslím, že tím utrpí prestiž, přesunutí výroby octávíí někam na balkán ten model úplně zabijou, už takhle je její kvalita pofiderní...

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  19. 11. 2018 13:10

to same v bledemodrem bude osud passata ...nemcouri si chteji nechat vyrobu elektromobilu v nemecku tak aby byla kapacita presunou montaz kde to je levnejsi, stejne jako to delaji s motory co za neco stoji

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  22. 11. 2018 17:39

Škodovka, Octavia a prestiž? To nejde absolutně k sobě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A