Velké novinky v české nabídce Audi A8! Hybrid byl začátek, přibyly další čtyřlitry

28 komentářů

Michal
16. března • 18:19

Jak Audi moc nemusím, tak S8 mě docela rajcuje!

Michal
16. března • 20:13

Dostat to zadarmo nebo vyhrát tak se toho hned zbavím.Nechtěl bych platit povinné a havarijní na tu káru.

kari
17. března • 9:02

Když chceš mít opici, musíš mít na banány.... Tak je logické, že ne každý člověk má pak peníze na provozování takového auta a hodně lidí by se ho muselo vzdát právě kvůli tomu, že by na to neměli ho byť jen dostat i zadarmo.

bzzz
17. března • 13:44

V CR jdou naklady casto na firmu a optimalizuje se ;-)

ZF
17. března • 16:01

To, že je napsané na firmu, si samo od sebe na svůj provoz nevydělá. :-D

kari
17. března • 15:09

on ale uvažoval jako soukromá osoba, pokud by to auto někde vyhrál.

Ralf
16. března • 13:14

55 TFSI je dle mého názoru a zkušenosti mnohem lépe řešený motor i co do spotřeby než 50 TDI ... srovnával jsem oba motory v modelu A7 a byla to dvě naprosto odlišná auta. Benzín je neskutečně kultivovaný a vozidlo působí neskutečně obratně a mrštně, spotřeba na dálnici při klidné jízdě 8,5 litru/100, není problém pokud jedete v Rakousku po okreskách se dostat pod 7/100, dojezd 820km ... ano, stále píšu o benzínu.

jogurt
16. března • 14:59

Mám zcela jinou zkušenost, rovněž v A7. BiTDI 240kW dlouhodobý průměr 7,7, TFSI 10,6, Stejný řidič, stejný způsob jízdy.

Michal
16. března • 16:59

Třeba myslel tu e verzi a při stejným stylu bude mimo město nafta o 2litry a na dálnici klidně i víc jak 3litry uspornejsi.Když už auto stojí 3mega mohlo by i jet.

Nojono
17. března • 12:35

To těžko, takové auto ještě v ČR není ani jedno.

bzzz
16. března • 10:19

Plugin, benzin, nafta, plnokrevnici i setrilci, zakaznik ma z ceho vybirat, vyborne.

Kari
16. března • 10:12

To je celkem zajímavá paleta motorů, kde si už musí vybrat snad každý. Osmiválcové TDI bude hodně zajímavá volba. Síly na rozdávání, kultivovanost velice dobrá, díky utlumení dovnitř stejně nic nepronikne a s celkem přiměřenou spotřebou bude mit i zajímavý dojezd. Celkem by mě zajímalo srovnávací test mezi 4.0 TDI a 4.0 TFSI 338kW.

iPace
16. března • 11:47

jsem si jist ze srovnani 4 litroveho dieselu bude jiste spise s onou hybridni variantou, obe totiz cili na setrivejsi zakazniky v te fazi provozu, ciste benzinova varianta bude rekl bych oproti tem dvema prodejne mene zajimava a zakazniky mene vyhledavana

kari
16. března • 12:31

No vidíš, pro mě je to V8 vs V8.
V8 vs V6 s robertkem neberu jako relevantní náhradu. Ale asi se to tak srovnávat opravdu bude, bohužel. Doba je blbá.

iPace
16. března • 14:35

pokud o tom ze to je V8 vlastne nevis coby ridic ci pasazer, tak je to vesmes uplne jedno co tam je za motor jestli V8 nebo 3 valec, a ze v A8 fakt nejde o to aby posadka vedela jaky motor je pod haubnou, u A8 jde predevsim o komfort prepravy

Kari
16. března • 14:45

Jako člověk, co se o auta zajímá a jízda ho baví, je to, co je pod kapotou, pro mě to, co mě zajímá možná nejvíc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
17. března • 9:16

kolik takovych zakazniku je u A8? drtiva vetsina tech lidi vi jen to jestli do toho cepujou naftu nebo benzin, a tim to hasne :-)

Nojono
17. března • 12:34

drtivá většina jich v minulé generaci volila V8TDI proto, že parádně jelo a současně nebyli pořád u pumpy. U této to bude úplně stejné.

iPace
18. března • 8:42

drtiva vetsina zakazniku A8 v minule generaci byli manazeri kteri si to vybrali nebo to nafasovali prave proto, ze to je Audi A8 a ze to melo urcitou cenovku ;-) viz moje A8 kterou jsem nafasoval ;-) ja si nastesti mohl i rict jakou chci variantu a motorizaci, a jedinym limitem pro me byl budget ktery ale vystacil vesmes na jakoukoliv A8 ktera se dala objednat

Akro
16. března • 14:57

Rozdíl v kultuře projevu mezi V6 a V8 je značný.

iPace
17. března • 9:17

ano, ale v takove mire ze ridic ani ostatni cestujici to nepoznaj jinde nez nad urcitou pro tento model nesmyslene dinamickou jizdou ;-)

Nojono
17. března • 12:33

To ani zdaleka není jen o dynamice, tu zajistí i přefoukaný tříválec. Je to o kultuře, harmonii, rezervách, zážitcích.

iPace
18. března • 8:39

je zvlastni z elidi co ty auta nemaj a nemeli maj o nich vzdycky ty nejlepsi predstavy :-D tady je to skoro kazdej v diskuzi odbornik prez 8 a 12 valce, a kazde ma doma minimalne 2 ty auta v garazi :-D

iPace
18. března • 8:38

jo to povidej nekomu kdo A8 mel nekolik mesicu (presneji S8 4.0 TFSI quattro rocnik 2018), to auto neni o 8 valci, to je o tom, ze o motoru nevis dokod otacky nejdou nad 4 tisice, a nad 4 tisic jdou jen tehdy pokud s tim jedes jako hovado, samozrejme pokud se necha zapnuty umely zvuk a sportovni rezim ktery cosi prepne ve vejfuku, tak to sliset je od volnobehu, ale to si zapinaj lidi mozna tak do videi aby ukazali ze to ma zvuk ;-) to auto bylo vynikajici pro pohodlne cestovani, ne aby se s tim blblo nekde na okresce ;-)

bzzz
17. března • 13:42

Pri max 130ce na nasich dalnicich ma rezervu i obsazeny foukany 2litr (samozrejme nesrovnatelnou s ostrejsim autem). Pokud nejsi zatizeny na zvukove/vyfukove porno, tak ty valce/objemy docenis akorat v primce (na ovalu). Harmonie je o souzneni techniky a ridice, kultura je ciste ridicova odpovednost ;-)

Nojono
17. března • 17:04

To je blud lidí, kteří nikdy nepoznali víc, než floukaný dvoulitr.

bzzz
17. března • 18:19

Fakta prosim.

Dix_
16. března • 9:28

Doporučujeme

Články odjinud