Jak Audi moc nemusím, tak S8 mě docela rajcuje!
Dostat to zadarmo nebo vyhrát tak se toho hned zbavím.Nechtěl bych platit povinné a havarijní na tu káru.
Když chceš mít opici, musíš mít na banány.... Tak je logické, že ne každý člověk má pak peníze na provozování takového auta a hodně lidí by se ho muselo vzdát právě kvůli tomu, že by na to neměli ho byť jen dostat i zadarmo.
V CR jdou naklady casto na firmu a optimalizuje se ;-)
To, že je napsané na firmu, si samo od sebe na svůj provoz nevydělá. :-D
on ale uvažoval jako soukromá osoba, pokud by to auto někde vyhrál.
55 TFSI je dle mého názoru a zkušenosti mnohem lépe řešený motor i co do spotřeby než 50 TDI ... srovnával jsem oba motory v modelu A7 a byla to dvě naprosto odlišná auta. Benzín je neskutečně kultivovaný a vozidlo působí neskutečně obratně a mrštně, spotřeba na dálnici při klidné jízdě 8,5 litru/100, není problém pokud jedete v Rakousku po okreskách se dostat pod 7/100, dojezd 820km ... ano, stále píšu o benzínu.
Mám zcela jinou zkušenost, rovněž v A7. BiTDI 240kW dlouhodobý průměr 7,7, TFSI 10,6, Stejný řidič, stejný způsob jízdy.
Třeba myslel tu e verzi a při stejným stylu bude mimo město nafta o 2litry a na dálnici klidně i víc jak 3litry uspornejsi.Když už auto stojí 3mega mohlo by i jet.
To těžko, takové auto ještě v ČR není ani jedno.
Plugin, benzin, nafta, plnokrevnici i setrilci, zakaznik ma z ceho vybirat, vyborne.
To je celkem zajímavá paleta motorů, kde si už musí vybrat snad každý. Osmiválcové TDI bude hodně zajímavá volba. Síly na rozdávání, kultivovanost velice dobrá, díky utlumení dovnitř stejně nic nepronikne a s celkem přiměřenou spotřebou bude mit i zajímavý dojezd. Celkem by mě zajímalo srovnávací test mezi 4.0 TDI a 4.0 TFSI 338kW.
jsem si jist ze srovnani 4 litroveho dieselu bude jiste spise s onou hybridni variantou, obe totiz cili na setrivejsi zakazniky v te fazi provozu, ciste benzinova varianta bude rekl bych oproti tem dvema prodejne mene zajimava a zakazniky mene vyhledavana
No vidíš, pro mě je to V8 vs V8. V8 vs V6 s robertkem neberu jako relevantní náhradu. Ale asi se to tak srovnávat opravdu bude, bohužel. Doba je blbá.
pokud o tom ze to je V8 vlastne nevis coby ridic ci pasazer, tak je to vesmes uplne jedno co tam je za motor jestli V8 nebo 3 valec, a ze v A8 fakt nejde o to aby posadka vedela jaky motor je pod haubnou, u A8 jde predevsim o komfort prepravy
Jako člověk, co se o auta zajímá a jízda ho baví, je to, co je pod kapotou, pro mě to, co mě zajímá možná nejvíc.
kolik takovych zakazniku je u A8? drtiva vetsina tech lidi vi jen to jestli do toho cepujou naftu nebo benzin, a tim to hasne :-)
drtivá většina jich v minulé generaci volila V8TDI proto, že parádně jelo a současně nebyli pořád u pumpy. U této to bude úplně stejné.
drtiva vetsina zakazniku A8 v minule generaci byli manazeri kteri si to vybrali nebo to nafasovali prave proto, ze to je Audi A8 a ze to melo urcitou cenovku ;-) viz moje A8 kterou jsem nafasoval ;-) ja si nastesti mohl i rict jakou chci variantu a motorizaci, a jedinym limitem pro me byl budget ktery ale vystacil vesmes na jakoukoliv A8 ktera se dala objednat
Rozdíl v kultuře projevu mezi V6 a V8 je značný.
ano, ale v takove mire ze ridic ani ostatni cestujici to nepoznaj jinde nez nad urcitou pro tento model nesmyslene dinamickou jizdou ;-)
To ani zdaleka není jen o dynamice, tu zajistí i přefoukaný tříválec. Je to o kultuře, harmonii, rezervách, zážitcích.
je zvlastni z elidi co ty auta nemaj a nemeli maj o nich vzdycky ty nejlepsi predstavy :-D tady je to skoro kazdej v diskuzi odbornik prez 8 a 12 valce, a kazde ma doma minimalne 2 ty auta v garazi :-D
jo to povidej nekomu kdo A8 mel nekolik mesicu (presneji S8 4.0 TFSI quattro rocnik 2018), to auto neni o 8 valci, to je o tom, ze o motoru nevis dokod otacky nejdou nad 4 tisice, a nad 4 tisic jdou jen tehdy pokud s tim jedes jako hovado, samozrejme pokud se necha zapnuty umely zvuk a sportovni rezim ktery cosi prepne ve vejfuku, tak to sliset je od volnobehu, ale to si zapinaj lidi mozna tak do videi aby ukazali ze to ma zvuk ;-) to auto bylo vynikajici pro pohodlne cestovani, ne aby se s tim blblo nekde na okresce ;-)
Pri max 130ce na nasich dalnicich ma rezervu i obsazeny foukany 2litr (samozrejme nesrovnatelnou s ostrejsim autem). Pokud nejsi zatizeny na zvukove/vyfukove porno, tak ty valce/objemy docenis akorat v primce (na ovalu). Harmonie je o souzneni techniky a ridice, kultura je ciste ridicova odpovednost ;-)
To je blud lidí, kteří nikdy nepoznali víc, než floukaný dvoulitr.
Fakta prosim.
Nově tyto systémy:https://www.youtube.com/watch...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.