Velké novinky v české nabídce Audi A8! Hybrid byl začátek, přibyly další čtyřlitry

Dix_  |  16. 03. 2020 09:28

Nově tyto systémy:

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Kari  |  16. 03. 2020 10:12

To je celkem zajímavá paleta motorů, kde si už musí vybrat snad každý. Osmiválcové TDI bude hodně zajímavá volba. Síly na rozdávání, kultivovanost velice dobrá, díky utlumení dovnitř stejně nic nepronikne a s celkem přiměřenou spotřebou bude mit i zajímavý dojezd. Celkem by mě zajímalo srovnávací test mezi 4.0 TDI a 4.0 TFSI 338kW.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  16. 03. 2020 11:47

jsem si jist ze srovnani 4 litroveho dieselu bude jiste spise s onou hybridni variantou, obe totiz cili na setrivejsi zakazniky v te fazi provozu, ciste benzinova varianta bude rekl bych oproti tem dvema prodejne mene zajimava a zakazniky mene vyhledavana

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 03. 2020 12:31

No vidíš, pro mě je to V8 vs V8.
V8 vs V6 s robertkem neberu jako relevantní náhradu. Ale asi se to tak srovnávat opravdu bude, bohužel. Doba je blbá.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  16. 03. 2020 14:35

pokud o tom ze to je V8 vlastne nevis coby ridic ci pasazer, tak je to vesmes uplne jedno co tam je za motor jestli V8 nebo 3 valec, a ze v A8 fakt nejde o to aby posadka vedela jaky motor je pod haubnou, u A8 jde predevsim o komfort prepravy

Odpovědět  |   | 
Kari  |  16. 03. 2020 14:45

Jako člověk, co se o auta zajímá a jízda ho baví, je to, co je pod kapotou, pro mě to, co mě zajímá možná nejvíc.

Odpovědět  |   | 
Akro  |  16. 03. 2020 14:57

Rozdíl v kultuře projevu mezi V6 a V8 je značný.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2020 09:17

ano, ale v takove mire ze ridic ani ostatni cestujici to nepoznaj jinde nez nad urcitou pro tento model nesmyslene dinamickou jizdou

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  17. 03. 2020 12:33

To ani zdaleka není jen o dynamice, tu zajistí i přefoukaný tříválec. Je to o kultuře, harmonii, rezervách, zážitcích.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2020 13:42

Pri max 130ce na nasich dalnicich ma rezervu i obsazeny foukany 2litr (samozrejme nesrovnatelnou s ostrejsim autem). Pokud nejsi zatizeny na zvukove/vyfukove porno, tak ty valce/objemy docenis akorat v primce (na ovalu). Harmonie je o souzneni techniky a ridice, kultura je ciste ridicova odpovednost

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  17. 03. 2020 17:04

To je blud lidí, kteří nikdy nepoznali víc, než floukaný dvoulitr.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2020 18:19

Fakta prosim.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  18. 03. 2020 08:38

jo to povidej nekomu kdo A8 mel nekolik mesicu (presneji S8 4.0 TFSI quattro rocnik 2018), to auto neni o 8 valci, to je o tom, ze o motoru nevis dokod otacky nejdou nad 4 tisice, a nad 4 tisic jdou jen tehdy pokud s tim jedes jako hovado, samozrejme pokud se necha zapnuty umely zvuk a sportovni rezim ktery cosi prepne ve vejfuku, tak to sliset je od volnobehu, ale to si zapinaj lidi mozna tak do videi aby ukazali ze to ma zvuk to auto bylo vynikajici pro pohodlne cestovani, ne aby se s tim blblo nekde na okresce

Odpovědět  |   | 
iPace  |  18. 03. 2020 08:39

je zvlastni z elidi co ty auta nemaj a nemeli maj o nich vzdycky ty nejlepsi predstavy tady je to skoro kazdej v diskuzi odbornik prez 8 a 12 valce, a kazde ma doma minimalne 2 ty auta v garazi

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2020 09:16

kolik takovych zakazniku je u A8? drtiva vetsina tech lidi vi jen to jestli do toho cepujou naftu nebo benzin, a tim to hasne

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  17. 03. 2020 12:34

drtivá většina jich v minulé generaci volila V8TDI proto, že parádně jelo a současně nebyli pořád u pumpy. U této to bude úplně stejné.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  18. 03. 2020 08:42

drtiva vetsina zakazniku A8 v minule generaci byli manazeri kteri si to vybrali nebo to nafasovali prave proto, ze to je Audi A8 a ze to melo urcitou cenovku viz moje A8 kterou jsem nafasoval ja si nastesti mohl i rict jakou chci variantu a motorizaci, a jedinym limitem pro me byl budget ktery ale vystacil vesmes na jakoukoliv A8 ktera se dala objednat

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 03. 2020 10:19

Plugin, benzin, nafta, plnokrevnici i setrilci, zakaznik ma z ceho vybirat, vyborne.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  16. 03. 2020 13:14

55 TFSI je dle mého názoru a zkušenosti mnohem lépe řešený motor i co do spotřeby než 50 TDI ... srovnával jsem oba motory v modelu A7 a byla to dvě naprosto odlišná auta. Benzín je neskutečně kultivovaný a vozidlo působí neskutečně obratně a mrštně, spotřeba na dálnici při klidné jízdě 8,5 litru/100, není problém pokud jedete v Rakousku po okreskách se dostat pod 7/100, dojezd 820km ... ano, stále píšu o benzínu.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 03. 2020 14:59

Mám zcela jinou zkušenost, rovněž v A7. BiTDI 240kW dlouhodobý průměr 7,7, TFSI 10,6, Stejný řidič, stejný způsob jízdy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 03. 2020 16:59

Třeba myslel tu e verzi a při stejným stylu bude mimo město nafta o 2litry a na dálnici klidně i víc jak 3litry uspornejsi.Když už auto stojí 3mega mohlo by i jet.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  17. 03. 2020 12:35

To těžko, takové auto ještě v ČR není ani jedno.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 03. 2020 18:19

Jak Audi moc nemusím, tak S8 mě docela rajcuje!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 03. 2020 20:13

Dostat to zadarmo nebo vyhrát tak se toho hned zbavím.Nechtěl bych platit povinné a havarijní na tu káru.

Odpovědět  |   | 
kari  |  17. 03. 2020 09:02

Když chceš mít opici, musíš mít na banány.... Tak je logické, že ne každý člověk má pak peníze na provozování takového auta a hodně lidí by se ho muselo vzdát právě kvůli tomu, že by na to neměli ho byť jen dostat i zadarmo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2020 13:44

V CR jdou naklady casto na firmu a optimalizuje se

Odpovědět  |   | 
kari  |  17. 03. 2020 15:09

on ale uvažoval jako soukromá osoba, pokud by to auto někde vyhrál.

Odpovědět  |   | 
ZF  |  17. 03. 2020 16:01

To, že je napsané na firmu, si samo od sebe na svůj provoz nevydělá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A