Velké kroky u Fordu: Automobilka propustí na 7000 zaměstnanců po celém světě

kolkyno  |  21. 05. 2019 23:15

A co teda Mondeo nekonci?!

Odpovědět  |   | 
informovaný  |  22. 05. 2019 07:12

Ne

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 10:36

ale mělo by..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 05. 2019 09:07

Tak hlavně, že každá zmínka o šetření u Tesly se nafukuje do obřích rozměrů krachu.
Co tedy Ford, nekrachuje už taky, když musí šetřit?

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 05. 2019 09:46

No já tu jeden zásadní rozdíl vidím. Tesla šetří a zároveň vykazuje po mnoho let neustále ztráty. Ford šetří a vykazuje po mnoho let neustále zisky, naposledy vloni 3,7 mld. usd.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 05. 2019 11:20

No, vezmeme-li krizi z let 2008-2009 a tvé zákonitosti, pak měl Ford padnout, protože byl taky v obřích ztrátách. Namísto toho do něj stát nalil šílené prachy a nikomu to nevadilo. Stejně tak GM. A bylo vše v pořádku.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 05. 2019 11:25

Meleš kraviny, stát do Fordu nenalil ani korunu. Ztráty, které měl během krize uhradili akcionáři a udělali dobře, protože od té doby jim vydělal násobně víc než do ně museli nalít na uhrazení ztrát.

Odpovědět  |   | 
fakt?  |  22. 05. 2019 12:14

Do Fordu stát peníze nenalit, Ford si to vyřešil sám.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 05. 2019 07:08

GM tehdá krachlo úplně. Teď už je to jiná firma. Vláda do toho nalila milijardy daňovej poplatníků a pak je vodepsala. Normální dotace. Byl u toho tenkrát i dvojitej bankrotář chytroprd Bobík Lutzů

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  23. 05. 2019 13:05

Ještě před tím stihli patentově vycucat potopený Saab a nablažit super automobilku Adam Opel vydojenými technologiemi.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 05. 2019 07:11

Mercedes propustí 10 000 zaměstnavů a chce s novým CEO ušetřit 6 milijard € a vořezat administrativu vo 20 %. Zisky jim šli do hajzlu.

Odpovědět  |   | 
Vacátko  |  23. 05. 2019 08:06

Proboha nauč se pravopis. Zisky jim nešly do hajzlu, ale do kapsy, měl 7,6 mld. eur čistého zisku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 05. 2019 11:57

A ty se hoď do vobrazu. Když řeknu, že šli do hajzlu tak šli dohajzlu a ne do kapsy.

Provozní zisk Daimleru kvůli nízkému odbytu klesl o 16 procent
https://www.patria.cz/zpravodajstvi/4114739/pro... ...

Odpovědět  |   | 
Vacátko  |  23. 05. 2019 14:43

Klesl o 16% znamená, že mají pořád zisk o kterém se řadě jiných automobilek jenom zdá.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 05. 2019 17:19

Klesl o 16 % znamená, že to kleslo a né stouplo a -16 % je doceka dost.

Odpovědět  |   | 
Rozmrdanejanál  |  23. 05. 2019 09:56

Primitiv kuk zase exhibuje

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 05. 2019 11:51

Štekni prasopse.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  23. 05. 2019 13:08

Pokud Ford sežene partu dobrovolných e-sebevrahů, může je nastrkat do autonomních vozů a za pomoci jejich reálných crashtestů v provozu bude technologickému dohánění Tesly učiněno za dost.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 05. 2019 16:53

Určitě se na to vrhnou, ale teprve až vyřešej ty svolávačky milionů svej pickupů, který hořej jak papírový čerti i když nikam nejedou. To je pech co?
https://globalnews.ca/video/4787674/ford-f-150-... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A