Velká interiérová revoluce: Land Rover shledal, že Velar tlačítka nepotřebuje

sokar  |  02. 03. 2017 11:43

Displej bude levnější než čudlíky a jejich propojení a montáž, takže jde o zisk a ne o komfort.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 03. 2017 11:52

A az se neco podela, bude oprava v servisu nepomerne drazsi nez vymena dratku a tlacitka (v nekterych pripadech klidne doma na koleni), takze i v tomto ohledu jednoznacny ekonomicky prinos pro automobilku

Odpovědět  |   | 
David  |  02. 03. 2017 17:23

Tak to může jít Kodiak do perdele, jestli za 600 000 to bude mít jen displeje (i kdyby za 800), to je fakt hustolet... jak auto z roku 2050.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  02. 03. 2017 17:56

Sorry asi jsi přehlédl tu jedničku před těma tisícema takže základ za 1.6 mega .....takže kodiak se nemusí bát ........

Odpovědět  |   | 
svetak  |  02. 03. 2017 18:52

Hahahahahaha cislo sem, cislo tam...

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 03. 2017 20:54

milion sem, milion tam

Odpovědět  |   | 
K&K&K  |  02. 03. 2017 12:01

No teď ještě aby k těm matla patla displejům dávali v ceně jednoho opáleného s kufrem autokosmetiky. Patlací displeje na volantu to je vrchol.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  02. 03. 2017 14:30

Mám rád, když mi ovladač nebo tlačítko ve voze klade příjemný odpor a jde z něj cítit kvalita materiálu. Tohle Display nikdy nenahradí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 03. 2017 14:36

Už taky kopírujou Tezlu. Největší výhoda je v tom, že s každým updejtem můžou měnit ovládání aniž by museli vyměnit palubku s novejma čudlíkama. A samozřejmě ušetřej za čudlíky a dráty k ním. Porucha spínačů už nebude omezením.
Nic pro remcající konzervy.
Auta už jsou počítače na kolech.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 03. 2017 21:51

Jo, se všemi nectnostmi těch počítačů.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 03. 2017 04:36

A necnostmi aut.

Odpovědět  |   | 
JJ  |  04. 03. 2017 08:25

Pokud je požadavkem možnost měnit ovládání, dají se použít tlačítka po obvodu displaye, která mění funkci podle kontextu (či nahraného firmware) a přitom se dál dají používat i promrzlými prsty, bez koukání, mají odezvu apod.

Prostě klasický MFD, jak se to už desítky let používá v avionice.

Odpovědět  |   | 
traveller  |  02. 03. 2017 15:15

Mně to přijde úplně otřesné ovládání. Jo vypadá kraásně, ale jak budu za jízdy něco měnit? Tak nahmatám čudlík a otočím ho, nebo zmáčknu.. ale tady. To budu hledět na displej a mezi tím někoho sejmu. To se někdo opravdu zamyslel. Jinak auto se mi líbí, o tom žádná. Ikdyž F-Pace o trošku víc.

Odpovědět  |   | 
David  |  02. 03. 2017 17:24

Budeš měnit hlasem... vítej v "teď".

Odpovědět  |   | 
josephko  |  02. 03. 2017 17:09

To ovládanie len pomocou displejov vyšumí tak ako 3D z televízorov. Obávam sa však, že zostane v lacnejších autách, lebo bude lacnejšie na výrobu ako výroba rôznych páčok a tlačítok.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  02. 03. 2017 17:32

PĚKNÉ AUTO S DĚSNÝM OVLÁDÁNÍM !
Čudlíky na rádio , klimu atd. jsou mnohem lepší.
Styl tabeltu ala Renault je neštastný.. za mne tedy ne...nelíbí.

Odpovědět  |   | 
David  |  02. 03. 2017 21:28

Naprosty souhlas.mam vyzkouseno. Sluzebni s displejem.vsechno tam lovim a musim koukat co mackam..hrozne to odpoutava pozornost..a to uz znam ty funkce dobre. Ve svym mam cudliky a poslepu si ovladam vse.nebo jen mrknu a je to. Zlaty cudliky na klimu.

Odpovědět  |   | 
_Rocco_  |  02. 03. 2017 19:06

Dobre, ale me zajímá jak se k tomu postaví legislativa. Az někdo řekne, ze při pohledu na obrazovku někoho sejmul. Je zakázáno telefonovat a vůbec manipulovat s mobilem. A tady je to podobné ne-li horší. A doba se tak nejspíš bude ubírat, ze kromě pedálu a volantu bude vše jak v digitálním světě.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  02. 03. 2017 20:30

v celku by ma zaujímalo, dotyčných, čo kritizujú ovládanie cez displej, či vôbec, sedeli v takomto aute, a nevravím, či sa s ním vôbec previezli?. Poviem Vám pravdu, nie je to zlé. Ono sa to aj v celku fajn upratuje, stačí preisť vlhčeným obrúskom, mám poriadené "stovky" tlačítok, jedným šmahom.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  03. 03. 2017 05:42

Ve Velaru jsem ještě taky nejel. Ale displej jsem už před s sebou parkrát měl. Byť mám technické vymoženosti docela v oblibě, toto se mi jeví jako krok špatným směrem. Marně přemýšlím, proč je zakázáno volat z mobilu a tahle prasečina nikomu nevadí. Ať si říká kdo chce co chce, pozornost od řízení to rozhodně odvádí. Nemluvě o tom, že dříve šlo sednout do jedno jakého vozu a nebylo nutné studovat návod k použití. Dnes už to neplatí. A až se náhle např. při bouřce orosí sklo na dálnici a nebudu briskně vědět, kde a kolikrát tapnout ohledně ofuku na sklo, užiju si zcela jistě spoustu veselé "zábavy"...

Odpovědět  |   | 
Toky  |  03. 03. 2017 13:23

Práve som odniesol auto do servisu, pretože mi začal blbnúť dotyový displej. Naštartujem, zaradím spiatočku, na displeji sa mi zobrazí obraz z cúvacej kamery a už tam zostal až do vypnutia a opätovného zapnutia motora. Našťastie mám všetko ovládanie aj cez čudlíky. A teraz si predstavte, že stane niečo také v tomto aute, kde čudlíky niesu takmer žiadne. A reštart auta nepomôže.
Nie, nie, ovládanie len dotykáčom nieje bohviečo.

Odpovědět  |   | 
MITCH  |  03. 03. 2017 16:08

Tak u Skodovky blbnou i cudliky. Tady snad kvalita bude ok.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  03. 03. 2017 20:08

celkom jasne si popísal, že si s autom s displejom nejazdil. Keby hej, tak by si vedel, že pri náhlom orosení, resp. v zime, máš "čudlík", čo Ti bleskurýchle odrosí okná.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  03. 03. 2017 20:29

Ojéje... Tady si zase někdo hraje na chytráka Byl to jen příklad...

Odpovědět  |   | 
m402sk  |  08. 03. 2017 11:44

vsade display, uz to len podporit windowsami a to bude veselosti na cestach, ak neodputa od pozornosti ich ovladanie tak o radost by sa postaral system :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 23 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 20 N/A