Velká interiérová revoluce: Land Rover shledal, že Velar tlačítka nepotřebuje

25 komentářů

m402sk
8. března • 11:44

vsade display, uz to len podporit windowsami a to bude veselosti na cestach, ak neodputa od pozornosti ich ovladanie tak o radost by sa postaral system :D

pacho
2. března • 20:30

v celku by ma zaujímalo, dotyčných, čo kritizujú ovládanie cez displej, či vôbec, sedeli v takomto aute, a nevravím, či sa s ním vôbec previezli?. Poviem Vám pravdu, nie je to zlé. Ono sa to aj v celku fajn upratuje, stačí preisť vlhčeným obrúskom, mám poriadené "stovky" tlačítok, jedným šmahom.

MOJE JMÉNO
3. března • 5:42

Ve Velaru jsem ještě taky nejel. Ale displej jsem už před s sebou parkrát měl. Byť mám technické vymoženosti docela v oblibě, toto se mi jeví jako krok špatným směrem. Marně přemýšlím, proč je zakázáno volat z mobilu a tahle prasečina nikomu nevadí. Ať si říká kdo chce co chce, pozornost od řízení to rozhodně odvádí. Nemluvě o tom, že dříve šlo sednout do jedno jakého vozu a nebylo nutné studovat návod k použití. Dnes už to neplatí. A až se náhle např. při bouřce orosí sklo na dálnici a nebudu briskně vědět, kde a kolikrát tapnout ohledně ofuku na sklo, užiju si zcela jistě spoustu veselé "zábavy"...B-]

pacho
3. března • 20:08

celkom jasne si popísal, že si s autom s displejom nejazdil. Keby hej, tak by si vedel, že pri náhlom orosení, resp. v zime, máš "čudlík", čo Ti bleskurýchle odrosí okná.

moje jméno
3. března • 20:29

Ojéje... Tady si zase někdo hraje na chytráka B-] Byl to jen příklad...

Toky
3. března • 13:23

Práve som odniesol auto do servisu, pretože mi začal blbnúť dotyový displej. Naštartujem, zaradím spiatočku, na displeji sa mi zobrazí obraz z cúvacej kamery a už tam zostal až do vypnutia a opätovného zapnutia motora. Našťastie mám všetko ovládanie aj cez čudlíky. A teraz si predstavte, že stane niečo také v tomto aute, kde čudlíky niesu takmer žiadne. A reštart auta nepomôže.
Nie, nie, ovládanie len dotykáčom nieje bohviečo.

MITCH
3. března • 16:08

Tak u Skodovky blbnou i cudliky. Tady snad kvalita bude ok.

_Rocco_
2. března • 19:06

Dobre, ale me zajímá jak se k tomu postaví legislativa. Az někdo řekne, ze při pohledu na obrazovku někoho sejmul. Je zakázáno telefonovat a vůbec manipulovat s mobilem. A tady je to podobné ne-li horší. A doba se tak nejspíš bude ubírat, ze kromě pedálu a volantu bude vše jak v digitálním světě.

sumi
2. března • 17:32

PĚKNÉ AUTO S DĚSNÝM OVLÁDÁNÍM !
Čudlíky na rádio , klimu atd. jsou mnohem lepší.
Styl tabeltu ala Renault je neštastný.. za mne tedy ne...nelíbí. B-]

David
2. března • 21:28

Naprosty souhlas.mam vyzkouseno. Sluzebni s displejem.vsechno tam lovim a musim koukat co mackam..hrozne to odpoutava pozornost..a to uz znam ty funkce dobre. Ve svym mam cudliky a poslepu si ovladam vse.nebo jen mrknu a je to. Zlaty cudliky na klimu.

josephko
2. března • 17:09

To ovládanie len pomocou displejov vyšumí tak ako 3D z televízorov. Obávam sa však, že zostane v lacnejších autách, lebo bude lacnejšie na výrobu ako výroba rôznych páčok a tlačítok.

traveller
2. března • 15:15

Mně to přijde úplně otřesné ovládání. Jo vypadá kraásně, ale jak budu za jízdy něco měnit? Tak nahmatám čudlík a otočím ho, nebo zmáčknu.. ale tady. To budu hledět na displej a mezi tím někoho sejmu. To se někdo opravdu zamyslel. Jinak auto se mi líbí, o tom žádná. Ikdyž F-Pace o trošku víc.

David
2. března • 17:24

Budeš měnit hlasem... vítej v "teď".

Kuk Vykuk
2. března • 14:36

Už taky kopírujou Tezlu. Největší výhoda je v tom, že s každým updejtem můžou měnit ovládání aniž by museli vyměnit palubku s novejma čudlíkama. A samozřejmě ušetřej za čudlíky a dráty k ním. Porucha spínačů už nebude omezením.
Nic pro remcající konzervy.
Auta už jsou počítače na kolech.

JJ
4. března • 8:25

Pokud je požadavkem možnost měnit ovládání, dají se použít tlačítka po obvodu displaye, která mění funkci podle kontextu (či nahraného firmware) a přitom se dál dají používat i promrzlými prsty, bez koukání, mají odezvu apod.Prostě klasický MFD, jak se to už desítky let používá v avionice.

mpolan
2. března • 21:51

Jo, se všemi nectnostmi těch počítačů.

Kuk Vykuk
5. března • 4:36

A necnostmi aut.

Stan
2. března • 14:30

Mám rád, když mi ovladač nebo tlačítko ve voze klade příjemný odpor a jde z něj cítit kvalita materiálu. Tohle Display nikdy nenahradí.

K&K&K
2. března • 12:01

No teď ještě aby k těm matla patla displejům dávali v ceně jednoho opáleného s kufrem autokosmetiky. Patlací displeje na volantu to je vrchol.

sokar
2. března • 11:43

Displej bude levnější než čudlíky a jejich propojení a montáž, takže jde o zisk a ne o komfort.:-(

bzzz
2. března • 11:52

A az se neco podela, bude oprava v servisu nepomerne drazsi nez vymena dratku a tlacitka (v nekterych pripadech klidne doma na koleni), takze i v tomto ohledu jednoznacny ekonomicky prinos pro automobilku ;-)

David
2. března • 17:23

Tak to může jít Kodiak do perdele, jestli za 600 000 to bude mít jen displeje (i kdyby za 800), to je fakt hustolet... jak auto z roku 2050.

David
3. března • 20:54

:-D milion sem, milion tam :-D

svetak
2. března • 18:52

Hahahahahaha cislo sem, cislo tam...

Ivan
2. března • 17:56

Sorry asi jsi přehlédl tu jedničku před těma tisícema takže základ za 1.6 mega .....takže kodiak se nemusí bát ........

Doporučujeme

Články odjinud