Velká interiérová revoluce: Land Rover shledal, že Velar tlačítka nepotřebuje

Kompletně nový model Range Roveru se v nabídce zařadí mezi SUV Evoque a Range Rover Sport. Premiéra bude v Ženevě, ale známa už je i cena.

Je doba displejová. Tak si lze vysvětlit poselství automobilky Jaguar Land Rover, která právě představuje svoji absolutní novinku - Range Rover Velar.

Středně velké SUV měří na délku 480 centimetrů, výška činí 166,5 centimetrů a šířka o tři centimetry přesahuje hranici dvou metrů. Zavazadlový prostor má objem 673 litrů.

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Na ovládání řady funkcí ve voze si ale řidiči budou muset chvilku zvykat. Místo obvyklé sady tlačítek pro ovládání funkcí multimediálních systémů, či klimatizace, je v autě namontován desetipalcový displej. Nad ní je pak umístěna další obrazovka, rovněž s úhlopříčkou deset palců. Tvůrci vozu toto řešení nazvali Touch Pro Duo.

Zatímco dotyky na horní obrazovce ovládají funkce rádia, navigace nebo telefonu, dole se nastavuje klimatizace nebo režimy systému Terrain Response. Jak to v praxi vypadá, si můžete prohlédnout v galerii pod článkem.

Jen pro úplnost dodáváme, že přístrojový štít před řidičem samozřejmě netvoří klasické analogové ukazatele. Je samozřejmě také digitální.

Test Land Rover Discovery Sport SD4: Má velký potenciál

Test Land Rover Discovery Sport SD4: Má velký potenciál

Auto budou pohánět, alespoň v době začátku prodejů, čtyřválce a šestiválce. Všechny budou propojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou. Nejvýkonnější verze je označena P 380 a výkon kompresorem přeplňovaného zážehového šestiválce je až 280 kW při 6500 otáčkách. Daní za to je pak kombinovaná spotřeba 9,4 litru na sto kilometrů.

Auto se začne prodávat v létě a základní cena byla stanovena na částku  1 599 569 Kč.

Naše galerie představuje novinku ze všech úhlů:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků