Od roku 2006 budou v Británii zaznamenávány všechny jízdy automobilemhttp://www.blisty.cz/2005/12/23/art26267.htmlBritain will be first country to monitor every car journeyhttp://news.independent.co.uk/uk/transport/article334686.ece
Tak to je maso. Počítám, že většinu zde diskutujících z toho trefí šlak. Hlavně těch, co rádi porušují zákony.
pardon, phpko hlásí chybu a refresh to uložil víckrát..
já to nechápu, vždyť je tady tolik řidičů, tolik lidí v produktivním věku, co auto potřebují a my se necháme buzerovat kvůli hlasům od socek?? Většina lidí, co jezdí, má na to stejný názor (ženský nepočítám, na ty se udělá bu bu bu a daly by si kameru na na WC)...všechno je špatně..proč se musím bát jet v neděli kolem školy víc než 40, když logicky u nás školní docházka v neděli není? Proč se musím bát jet po D1, protože nikdo nebyl schpen instalovat proměnlivé značení jako mají Němci?? A přitom řidiči se*ou do rozpočtu peněz jak šlupek, spotřební daň, DPH atd, a ještě nás šikanují..proč se nezakáže definitivně kouření na veřejnosti? to se pořád kecá a kecá..ale na řidiče se plete bič...asi si taky pořídím radar, abych měl na placení pokut za jiné radary a bude to. Na to nemůže mít nikdo monopol. Přece platím policii z daní!!! Tak proč by mě měla kontrolovat soukromá firma?? Potom policie přestane měřit a daně se sníží? to asi ne? něco je shnilého ve státě Českém..Proč mě děsí bodový systém:Přidám story..jeli sme za Prahu..se slečnou..na Slapy..a cesta byla z důvodu opravy nebo odstřelu uzavřená..po cca hodinové objíždce jsme se dostali na původní silnici a po malém výletu jeli zpět, místo přes Vltavu, vraceli jsme se ještě cca 400m po uzavřené silnici, která byla otevřena k benzinové stanici, za ní už byl zákaz vjezdu. Byla sobota, cca půl 7 večer, pro trochu soukromí jsem vjel hned za zákaz (je tam odpočívadlo tak pro 4 kamiony vedle silnice) a tam zůstal stát, tak 4 metry od cedule, a mimo silnici. Podotýkám, že silnice je ještě minimálně půl kilometru zcela netknutá (projelo tudy auto). Cca za 20 minut někdo přijel a svítil do auta, probliknul jsem ho jako co děláš blbče a on mě problikl modrýma světlama..a začalo to. Místo aby policajti světácky pokývali hlavou, pousmáli se a jeli řešit něco opravdu závažného, na na moji větu "jsme tu se slečnou" odvětili tak si vystupte a začala neuvěřitelná buzerace. Když jsem pochopil, že to myslejí opravdu vážně (!!!), začal jsem si celou situaci fotit, protože jsem si nebyl jist, zda mi takovou absurditu někdo uvěří, na což reagovali ještě podrážděněji. Nakonec z toho bylo 1000Kč (!!!) na složenku, kterou jsem okamžitě vyhodil a budu doufat, že na mě během roku finančák nepřijde. Představte si, co se stane, až budou mít boďák!! to bude masakr :(((
Ano, máš pravdu. Většina řidičů bude mít na tohle stejný názor, a to je právě na tom smutné. Místo, abys uznal, že jsi porušil zákon a přijmul trest, tady brečíš. A nejhorší je, že drtivá většina obyvatel ČR cítí s tebou. Kdy už si lidi přestanete ze zákonů dělat prdel ?Kolik z vás, co nadáváte na nesmyslné značky, omezení rychlosti a podobně, kolik z vás bylo na úřadě to řešit. Navrhnout změnu ? Umíte akorát naříkat a rebelovat. Proto je tu takový bordel ...
Zjevně jsi vůbec nic nepochopil. A6ka, která to projela bez okolků celé, trestu nejspíš unikla. Já, který jsem stál těsně za značkou, aby bylo jasné, že nemám v úmyslu tudy jet, jsem byl potrestán, a přitom by se vůbec nic nestalo i kdybych stál o kilometr dál. (to by na mě možná ani nepřišli). Jde mi o to, proč se z člověka, kterému dáme uniformu, stává skoro automaticky dement. Ať stojej o půl km dál a vybíraj od těch, co to chtěli přes zákaz projet. A pak přijde k doktorovi a je z něj najednou hroznej dobrák, když potřebuje ošetřit. Ale když má uniformu, tak je na koni. Je to stejnej člověk jako já, tak proč kurnik nemůže být trošku soudnej. Pak jsou na ně lidi nasraní, ano, drtivá většina obyvatel se mnou zřejmě soucítí, a není to proto, že sem dostal litra, ale že to bylo za hovadinu a že sem tam stál právě proto, že sem nechápal jak něco takového může PČR posoudit jako přestupek.
To vis, v A6 muze sedet nejaky holohlavy typek od ktereho by jeste mohli dostat pres hubu. Tohle je mnohem snazsi (predpokladam, ze jste jeli nejakym "obycejnejsim" autem)
No, je fakt, že mně taky pěkně nasralo, když jsem v Praze dostal 500,- pokutu zato, že jsem najel do ulice, kde byl zákaz vjezdu a jak jsem se otáčel, tak jsem asi 2m přejel tu značku. Ale byla to moje chyba ...
policie pochopitelně musí řešit takový ty důležitý přečiny jako je špatný parkování - takže takový ty méně závažný jako že d1 je každej den v hajzlu, že se nám tu potloukaj protizákoně nějaký firmy s radarama, že občas uteče nějakej lump, občas někdo rozkrade banku nebo pozemky ... ech co, hlavni je kazeň protože tak je to spavne, tak to ma byť
Britové si vůbec nemyslí, že kamery jsou nesmyslné, jak jste na to prosím vás přišel ? Britové pouze říkají, že je potřeba realizovat další opatření - jako například revidovat nesmyslné limity tam, kde nejsou potřeba. Právě na Vás a Vám podobné je třeba represe a šikana. Zadupat vaše velké EGO do země, ať se za volantem uklidníte a jedete podle předpisů. Já jezdím téměř každý den na Ostravsku a je to boj o život.
Víš co jsi? ČURÁK A ještě mnohem větší, než mi dovoluje napsat tenhle editor. Desinterpretuješ obsah článku a ještě se navážíš do někoho, koho vůbec neznáš! Kdybys četl AutoRevue, víš co je pan Janda zač, u mě má za jeho osvětu kolem chování na silnici velký respekt! Myslím, že jediný problém s egem tu máš ty, chlapče... Více Jandů a Červenků, kteří jsou ochotni i přes to, že jde o nevděčnou práci, dokola opakovat věci, který by měly být každýmu jasný... Jestli na silnicích bojuješ o život, tak se nad sebou zamysli.
... a ještě Horo: to že každý den bojuju v Ostravě o život je spíš chyba těch, co se proti mně vyřítí ze zatáčky v protisměru nebo mně míjí při předjíždění o centimetry. U nás na denním pořádku. Rovněž tak rychlost 80 km/h ve městě kdekoliv ...
Horo, horo, já znám články pana Jandy velmi dobře a jeho názory mně pravidelně šokují. Neustále se diví, proč policie měří rychlost, bojuje proti tomu a překrucuje informace o tom, když se někde v zahraničí na toto téma něco děje. Jinak jeho recenze na auta se číst dají, i když i tam podle mně dost nevhodně vnucuje svůj názor třeba na vzhled ...
Nooo - zatim mne p. Janda neoslovil. Bludy muze psat kazdej - ale overeny informace to vyzaduje nejakou praci. A pan Janda dela populizmus bez faktu. Nekdy dokonce si neco vymysli (na co jsou dokonce protiargumenty) ale jeho veta krasne rezonuje v ctenarich... Hmm. kdyby si venoval vice osvete a mene blabolil tak bych si ho mohl pripadne i vazit...
myslím,že bez tvého vážení se klidně obejde ty osvěto. Já mu tleskám !Jinak - tady to kvantum lidí, co si nechaj srát na hlavu a ještě za to poděkujou - to je neskutečný, jako by tu byli samí fízlové...
No jo, panove - ale kdyz cesti prodejci kamer si jeste nenahrabali. Pochybuji, ze politici odolaji jejich tlaku, resp. korupci. U nas bude verejne mineni minimalne pul napul, spis vetsina bude pro. Tak proc si nesplhnout u volicu a jeste si pri tom nenamastit kapsu?
nevím, jak je to s kamerama, dražší část je propojení kamer přes wi-fi a doručení aktuálních info na pda tzv. streetworkerů. Cisco je velmi hrdé na svojí bezdrátovou implementaci, která je levnější než-li původní kabeláže. taky si myslím, že se to nebude utlumovat. Kamery se používají treba i ke hlídání zavírací doby restaurací, resp. následnému rušení nočního klidu po zavírací době.
Myslim že není od věci si uvědomit, že při dnešní hustotě provozu je nebezpečný rozdíl rychlostí. Pojede-li např. většina aut po dálnici 160, nebezpečný bude ten, kdo pojede předpisových 130. Nechci tím obhajovat ty, co překračují rychlostní limity... Hlavní podle mě je, že pomalá jízda (popř. jízda podle rychlostních limitů) se nerová automaticky bezpečná jízda. Jak zde již zaznělo, i pomalu lze jet jako totální výmaz. Setkal jsem se např. se 120kářem co valil po okresce a dával to tomu takovým způsobem, že lítal po celé šíři silnice (t.j. i do protisměru) a já ho nemohl tudíž za žádnou cenu předjet. Přitom jsem se i po předjetí (to byla dřina!) bez problémů držel na své straně a jel rychleji. Podobný rozdíl jsem pociťoval, když jsem jel po stejné cestě za BMW5 (poslední generace). Jízda stejnou rychlostí podle BMW5 vyžadovala více soustředění (pominu-li výkonový handicap). Nelze s každým vozem jezdit stejně i když pro všechny platí stejné fyzikální zákony.Chybu by každý měl hledat v prvé řadě u sebe. Chyba je v nás jako celku. Obecně vzato neumíme jezdit. Stačí pozorovat takovou banalitu jako odbočování vlevo. Snad polovina řidičů si při odbočování neumí najet a já jen trnu, kdy mi nějaký imbecil seřízne předek auta. Často začínám uvažovat, že se jedná o nechuť si najet a ne o neschopnost... Dále se setkávám s opravdu nodpornou ignorací červené na křižovatkách... Bohužel často u kamionů a autobusů...Závěr: DŮLEŽITÉ JE DOJET, NE PŘEDJET!
Myšleno výkonový handicap mého auta...
S článkem nesouhlasím a titulek je úplně zavádějící. Proč mít strach z kamer, předpisy jsou od toho, aby se dodržovaly. Strach mají jen ti, kteří jezdí jako blázni, a těch je bohužel u nás dost.
strach mají především ti, kteří vědí že policie tu není od toho aby dbala na bezpečnost na silnicích ale že policie je tu od toho aby inkasovala co nejvíc na pokutách.
......a pokud vsichni budou jezdit podle pravidel, tak policie nezinkasuje nic na pokutach, bude malo nehod, malo mrtvich na silnicich, atd.
a pokud vsichni budou jezdit podle pravidel, tak policie nezinkasuje nic na pokutach a bude si muset vymyslet něco novýho za co by inkasovala - poslední info pro policajty zní: "pokud nic nenajdete tak jim dejte pokutu za sníh na střeše" (nutno podotknout že mnozí policajti maj tolik rozumu že na podobný příkazy kašlou - no a ti jsou pak biti za nedostatečnej přísun peňouz - protože jak všichni víme policie není hodnocena podle toho jestli donese peníze za pokuty - ale teda běda když nedonese ... )
Málem jsem vyletěl z kůže, když se policie vyjadřovala k jednomu nebezpečnému místu na D1, kde se často překračuje rychlost a na dotaz, kde to je, odpověděli, že to neřeknou, protože tam budou ještě kontrolovat rychlost. Tak o co jde, o snížení nehodovosti nebo o vybrání co největší částky na pokutách? Bojím se, že u nás by tyto radary byly hlavně na ty pokuty.
To je spis problem. Ne jestli je pouzivat nebo ne, ale KDE je pouzivat. A kamery muzou hodne pomoct, pokud budou hlidat skutecne nebezpecne useky.
Problem je, kam tie peniaze zase zmiznu. Preco sa vybrane pokuty 'neinvestuju' do nebezpecnych usekov? Rozsirenie cesty, kruhove objazdy, vyrovnanie vyjazdenych kolaji, zlepsenie znacenia... moznosti je vela, ale tu ide len o to vybrat $$$ a napakovat sa.
V lete sme boli na dovolenke v Skotsku. Musim uznat ze radarov tam bolo straaaaaaaasne vela, ale vsetky boli vyborne oznacene. Dokonca som videl radar, ktory mal na sebe napisane "Out of order" .Po dialnici od Londyna na sever som najskor isiel 110kmh, kedze som bol najpomalsi (predbiehali ma aj autobusy), tak som pridal na 120 a po hodine som uz isiel ako ostatni - 130 az 140. Ak bola kamera, vsetci pribrzdili na 110 a za chvilu znova 140. Kazdopadne moj nazor je ze tam mal byt limi 130 a bolo by po problemoch. O vela rychlejsie nikto nesiel.Na okreskach som jazdil max. povolenou rychlostou a rychlejsie nikto nejazdil. Radary opat skvele oznacene, vzdy s dostatocnym predstihom viditelne a velmi casto na miestach kde mali vyznam! Pred zakrutami, pred vrcholmi stupania, na zaciatku obce...Jedine neprijemne situacie som zazil na uzkych klukatych cestach severneho skotska. A ako tu uz niekto pisal, boli to vodici nakladnych aut. A nesli rychlejsie ako prepisovou 90kou. Akurat isli 90 stale. Ci na rovine, alebo v neprehladnych zatackach. 2x som sa uhybal mimo asfaltu, pretoze nalozeny nakladak s privesom proste nemal sancu sa v tej zakrute pri 90 kmh udrzat vo svojom jazdnom pruhu!!!Takze skutocne tie radary plnia svoju funkciu? Myslim ze nie. Ako hnup sa da ist aj prepisovou rychlostou a velmi opatrne a ohladuplne sa da ist aj nad limitmi.Jaro Filip raz povedal: "Su 3 typy vodicov. Ti, co jazdia rychlo a nebezpecne, ti co jazdia rychlo a bezpecne a nakoniec ti, co jazdia pomaly a velmi nebezpecne!"
A kdo je Jaro Filip?
...ten čo hral s Dežom...
dlho som rozmyslal nad rozumnou odpovedou. Dakujem zi si ju nasiel
Ten system funguje nie len na monitoring rychlosti ale aj na sledovanie pohybu podozrivych vozidiel. V jednej relacii bol sprazomenute preco na niektorych miestach v Londyne existuju nezmyselne spomalovace. Ich cielom je zabezpecit aby auto preslo tak aby kamera videl SPZ. Pocitac analyzuje obraz, "precita znacku", porovna s databazou. A takto si Scotland Yard zbiera info o pohybe vozov o ktorych vie, ze ich pouzivaju ludia IRA.
Tohle, to je smutny. Trochu hur se tento zpusob vyuziti hodnoti ze zeme, ktera s terorismem nema zadnou zkusenost (kdyz pominu podporu teroristu za komousu), ale clovek z toho ma instiktivne blbej pocit. To, ze policajti rejzujou kvuli na nekterejch mistech nesmyslenejch limitech, je tak akorat maximalne opruz. Pozitivni je, ze to anglani maji vuli revidovat.Argument anglickej novinaru ze musi vic sledovat tachometr nez cestu je doufam nejaka trapna recese.
A to ma byt pozitivni argument? Vzdyt z neceho takoveho bych zvracel Jeste sledovat cely narod, paneboze... Z anglie mi neni dobre, ale jeste hure je mi z toho, ze prijdou na vlastni chybu a banda blbecku v teto diskusi to povazuje za spatny krok...
pod nejakou chvalihodnou zaminkou si statni moc vzdy najde zpusob jak utahnou sroub. kamery na kazdem kroku, povinnost nosit doklady atd. rychlostni limity nemaji s racionalitou nic spolecneho, protoze by musely byt individualni podle auta, ridice, pocasi. jejich vynucovani je jen zpusob jak ponizovat obcany a dokazovat jim jejich podrizenost. prectete si prosim 1984 a zamyslete se nad tim co se dnes deje ve svete. kamery a rychlostni limity jsou jen sklicko v mozaice. v koncentracich vezni rychlostni limity urcite neporusovali - logika statni? moci tedy je - zavreme vas abychom vas mohli "ochranit". gps do kazdeho auta, nejdrive jakoze kvuli pojistce, pak kvuli mytnemu a pak uz jen zapojit do centralniho systemu, otazku je kdy budeme jako dnes psi cipovani uz po narozeni. stat nebude zavirat jednotlivce ale za pomoci hlupaku vybuduje neviditelny lagr vsude okolo nas. dopravni kamery jsou jen zacatek. at zije velky bratr a ministerstvo pravdy
Je zajímavé jak pana Jandu neustále zajímají radary,ne redakci. Když prý dodržuje rychlostní limity, případně pouze "lehce přibrzdí", tak se nemá čeho bát, nebo snad ano ?
To jsi zase ty, kdyz nechapes, ze nekomu jde o dobro veci a hleda co nejefektivnejsi zpusoby, jak dopravu udelat co nejbezpecnejsi. Jen cocoootek hleda v informaci osobni zajem. Nevim, co vic bys chtel, z obsahu je jasny, jaka je pravda...
Ad1: Pan Janda neni součástí redakce? Tu první větu jsem nějak nepochopil.Ad2: Nejde to to, zda se řidič má čeho bát nebo ne... Jde o nesmyslnost celého projektu instalací radarů. Když by dali radar u školky, kde se to capartama jen hemží a bude tam dopravní omezení na 40 km/h, pak to má nějaký efekt. Ale dát radar na dvouproudovku, kde je řeka a prumyslový areál ?? Kde je ten efekt, který by radary měly přinést?
Chodim do prace kazde rano okolo dvoch skol. Nie je tam ziadna kamera, ziaden radar, ale pri kazdej stoji policajt a riadi situaciu pri prechode. Policajti su tam v kazdom pocasi, nestalo sa mi, aby tam deti behali cez cestu na vlastne riziko. Toto mi prijde efektivnejsie, nez kamera a strach z pokuty. Ale to by si mysel niekto kazde rano privstat a ist makat do dazdu/snehu/hmly, co je narocnejsie, nez si v klude popri Solitaire klikat na obrazky auticiek a lepit dorucenky s pokutami...Bohuzial, tie skoly nie su v SK/CZ.
Nechápu jaký je rozdíl mezi tím ,když stojí u silnice živý Velký bratr nebo jenom jeho kamera. Samozřejmě policista budí větší respekt než zařízení, které ani nemusí být pořádně vidět, ale jinak je to prakticky to samé.
Myslím si, že policista u škol je mnohem lepší než radar. Může výchovně působit jak na řidiče, tak na mládež. Podle mě je to jediné, k čemu je Městská policie vhodná...
Ještě bych jim rozdal košťata, v době mezi nultou a první hodinou by mohli zametat odpadky. Na takovou MP jsem ochoten platit daně
Rekl bych, ze jde spis o to, ze kamera stoji 1000,- mesicne a cajt 30000,- ... pochybuju, ze nekdo se zdravym rozumem tam da 2 cajty misto 3 kamer.Jinak ad kamery - za chvili to tu stejne bude policejni stat, takze je to jedno a argument, ze kamery na silnicich a jiny nesmysly zachrani za rok 1000 zivotu z 80 milionu nebo kolik Anglie ma, mi teda prijde hodne smesny. Kazdymu kdo ma mozek musi dojit, ze tu o naky zivoty opravdu vubec nejde ... max tak o to, aby si nekdo udrzel kreslo nebo vyvaril penize na ostatnich.
(UK ma neco pres 50mil.)
No, zas tak uplne nesmyslny ten projekt neni. Usporil 50% mrtvych na silnici! A pokud jsem cetl dobre, tak kamery nebudou rusit, jen uz nebudou nove zbytecne pridavat. Ted se vrhnou na dalsi bezpecnostni vylepseni. Jako napr. revizi rychlostnich limitu a revizi / zprehledneni znaceni.Takze komentar sefredaktora je trochu mimo. Kamerove radary nejsou v zasade spatna cesta. Zalezi na tom, jak se tato cesta pouziva. Pokud transparentne a na potrebnych, nebezpecnych mistech, tak jsem pro. A nevim jak vy, ale ja mam prehled jak rychle jedu i kdyz nekoukam na tachometr.Na druhou stranu tato cesta skryva jedno nebezpeci. Totiz to, ze tam kde kamery nebudou, budou ridici prasit jeste vice. Budou mit pocit, ze kdyz je nehlida kamera, tak mohou vsechno. Ale treba se mylim.
Jsi hlavne klasicky omezenec, co si mysli, ze kdyz na lidi nekdo nekouka, chovaji se jak prasata Kdybych chtel byt jako ty, reknu, ze bych takovy rovnou strilel. Ale protoze nemam v hlave prazdno, bohuzel se s tebou budu muset nejak naucit zit Zbytek je jen nepodlozenej kec, precti si tu zpravu. Jde o to, ze kamery udelaly toto, ale ze neco jinyho mohlo udelat jeste vic! Neobhajuju prece "dobre" kdyz neco jineho mohlo byt "lepsi". V tu chvili je to "dobre" taky horsi. Jenze fasisti jako ty samozrejme radsi fizlujou na kazdym rohu, protoze maji vsechny ostatni za... No to uz jsem rikal, je mi z tebe velky smutno
A jeste jedna poznamka. Kdybyste nebyl tak extremne paranoidni (ja jsem take, ale mam jistou miru sebekazne) a poradne si precetl muj prispevek, tak byste zjistil, ze nejsem zastance kamer na kazdem rohu.
Diky za Vas komentar na urovni.K tomu, ze "neobhajuju 'dobre' kdyz neco jineho mohlo byt lepsi".Tak tohle nechapu. A kdybyste nekdy resil krizove situace, urcite byste neco takoveho z ust nevypustil.Mam-li nejake reseni, ktere jsem schopen udelat, abych vylepsil situaci, byla by blbost ho nepouzit. Urcite ho nezavrhnu jen proto, ze mozna existuje reseni, ktere by bylo lepsi. Jenze tam je to "mozna". Ja nevim, zda to jine reseni bude lepsi. Nekdy ani v dane situaci nevim, zda existuje jine reseni. Nebo to jine reseni neumim udelat. Nebo ne tak rychle, ne s tak rychlym efektem,... Je tam spousta kdyby.Vzdycky, kdyz se rozhoduje o nejakem reseni, musi nekdo rozhodnout, jak se to udela. A cas pak ukaze, jestli to reseni bylo dobre, lepsi, nebo nejlepsi. Ale pokud to reseni situaci nezhorsi, tak to neni spatne reseni.Jenze tohle clovek, ktery nikdy nebyl postaven pred to, ze musi neco rozhodnout a vybrat z vice reseni, nikdy nepochopi. Ono po bitve je kazdy general.
Tak za 1. tohle neni krizová situace a za 2. jde o to jak jí řešit. Jestli efektivně a nebo s mizivým výsledkem v té pravé rovině a s vedlejšími ůčinky v rovinách jiných (vč. toho že se z měření stane soukromý bussiness místo aby se získané prostředky investovaly do zkvalitnění vozovek, značení a lepšího výcviku (osvěty)). A určitě to horší zavrhnu, když existule řešení lepší! To je v dnešní době více než známo a je jím kombinace různých opatření (vč. již zmíněných kamer). Rozhodující ovšem je kvalita tohoto komplexně navrženého systému. Zejména výstižné rozumně navržené značení, které zbytečně neomezuje, je srozumitelné, perfektně viditelné a zároveň nepovoluje nebezpečné chování; stavební úprava nebezpečných úseků a zkvalitnění vozovek; lepší výcvik v autoškolách a zvýšení počtu výcvikových hodin (spousta lidí si stěžuje, že po ukončení výcviku a složení zkoušek se necítí stoprocentně připravena), zejména úpravou legislativy a zavedením kontrol kvality výuky a tvrdým trestáním tzv. černých řidičáků - tj. "zaplacených"; veřejnou osvětou a v neposlední řadě i výše zmíněnými měřícími systémy. Ovšem tento systém musí fungovat jako celek, nikoliv jako výnosný bussiness rozdělený mezi soukromé subjekty. Je tedy potřeba aby byl navržen odborníky na danou problematiku a ne tedy politiky , finančníky a lobbisty.K tomuto tématu je dobré sledovat materiály Autoklubu ČR a materiály odborů autodopravy českých vysokých škol a ministerstva dopravy.
S tou tvojí prázdnou hlavou, s přihlednutím na formu tvého projevu, zřejmě posuzuješ sám sebe, že?
Presne. Co jsem cetl ja, tak na krizovatkach, kde v GB byvaly smrtaky a namontovali tam kamery, tak od doby co se to rozkriklo, tak v drtive vetsine pripadu uz nebyly zadne mrtelne nehody. Nevim co muze byt jasnejsi agrument PRO pouzivani kamer.
Po Britanii jsem nějakou dobu intenzivně jezdil - zejmena okoli na sever od Londyma mam ještě v živé paměti ... Je to sice už dva roky tak neznám aktuální stav, ale můžu potvrdit, že jízda v některých lokalitách je skutečně značně iritující. Zásadní jsou asi tři důvody : 1 ) Každému je tam úplně jasné že vůbec nejde o bezpečnost provozu ale nové stacionární radary jsou pro obce něco jako nalezení jeskyně Alibaby .... 2) Aspon já osobně jsem se setkal s absolutně nekompromisním přístupem policie (rychlost překročena o 5 ! km /h) který z Vás udělá nezlejšího a nejsprostějšího zločince (podotýkám že to nebylo u žádného obchodního centra či školy - kdepak - obyčejná okrska (řejněme silnice první třídy) s absurdně nízkým limitem ...) 3) Na tamních silnicích je stejně snadné potkat pořádné čuně za volantem - stejně jako u nás - někteří řidiči si s předpisy prostě lámat hlavu nebudou nikdy ... a když Vás pak na silnici široké sotva na dvě Oktavie vedle sebe začne předjíždět v cca 70 km/h náklaďák s návěsem uhlí .. (povoleno cca o 20 méně) ... Mno jestli nás časem čeká to samé ....
Zajímavé - já taky nějaký čas žil a řídil na severu Londýna (dokonce ve stejnou dobu jako ty) a tvoje názory nesdílím až tak úplně. Je sice fakt, že na některých místech jsou ty limity fakt úplně zbytečný, ale zase na druhou stranu jsem si tam nevšiml z 95 % nikoho kdo by jezdil jako idiot. Spíš naopak si myslím, že jsou tam na silnici k sobě všichni mnohem ohleduplnější než v ČR. Nevím jak ty, ale já si celkem pořádně hlídal oněch 30 mil/h na tachometru a celkem si na to člověk zvykne.
Myslim, ze si to budeme muset odkroutit taky nez na ten zaver dospejeme
to by napadlo i dementa s vystudovanou pomocnou školou, jenom politici, zastupitelé a policajti to nedokážou pochopit :)vůbec nejlepší ze všeho byl kokůtek tvrdící v Tv že právo jeddnotlivce musí ustoupit bezpečnosti provozu (přelořeno: právo jednotlivce musí ustoupit ziskům czechradar sro :) )škoda že tady ty pičmundové taky nemaj radar - já bych se s nima s takovou chutí soudil (zatím jsem jenom poslal 3x do pr**** měštáky za parkování ) :)
Aaaa, zas nejakej suveren co fakuje kazdou autoritu (chtel bych videt v realu ) ... i kdyz na druhou stranu je fakt, ze autority obcas za verejny peniz vylozene buzeruji.
Tak tebe potkat tak ti ukážu hned obušek do hlavy
fakt jo? tosmetoaledrsnejfizl :) se spis pokus dodelat si maturitu a najit si nejakou normalni praci, chudacku...
Ale nech ho vzdyt ani psat Ale mozna z nej neco bude kdyz je tak tvrdej a uz dokonce "poslal 3x do pr**** měštáky za parkování"
DEBYLY S TVRDÝM jsou samozřejmě úmyslně :)
zeby pan policajt? :) zeby neprimerene nasili? :) nebo si tu povidame o pohadce Obusku z pytle ven? :)
Nejhorší je , že nikoho nezajímá prospěch nás které si daněmi platíme svoji ochranu na silnici.Dejme klukům od Policie práci a budeme mít peníze v rozpočtu- tak chlapi kolik jste vybrali- málo - nebudou prémie!!!- no člověk by zvracel .Všechno se točí jen okolo peněz a my to na to daněma přispíváme...no k vzteku.Já osobně jsem rezignoval.Ani bych se nedivil, kdyby na to pár vybranych firem dostalo živnost.
Trefne... Ty radary musel vymyslet uplnej silenec, jsou tam skoly, nakupni centra a radar je na miste, kde je na jedny strane reka a na druhy prazdnej vystavni areal. Rejzovacka jako prase...A celej clanek je velkym ponaucenim pro ty, kdo tyhle stacionarni instalace vymyslej... Jinak docela zasnu nad sebereflexi anglanu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.