Velikonoce 2019 na silnicích: Pozor na množství policejních hlídek a sváteční řidiče

stealth01  |  12. 04. 2019 08:51

Pro mě to neplatí.

Odpovědět  |   | 
CF  |  12. 04. 2019 15:29

Jste bez papírů?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 04. 2019 18:27

Proc by si mel (on nebo kdokoli slusny/rozumny) davat pozor na policejni hlidky?

Odpovědět  |   | 
CF  |  13. 04. 2019 19:04

Já jsem psal, ať si kdokoliv dává pozor? Není na co, maximálně na ty kloboučníky co v hojném počtu vyrazí, stejně jako na Dušičky.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 04. 2019 10:07

má auto, které je nezajímavé, to já když vyjedu, ta mně skáčou před kapotu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 04. 2019 17:46

To ne, proste jezdím plus minus podle předpisů. Vlastně jsem se shodou náhod dostal ke své kartě řidiče. Za 24 let řízení jsem tam měl tři záznamy. 61 na 50 samozřejmě téměř u konce obce bez jediného baráku, pak 112 na 90 v roce 2004 a ještě 2011 nějaká drobnost.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  12. 04. 2019 09:35

Buzeranti s plácačkami se zase budou vyžívat v buzeraci a zdržování lidí a vytvářet nebezpěcné situace na silnicích.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 04. 2019 12:29

Proč dávat pozor na hlídky, proč místo toho nejezdit v rozumných relacích a soustředit se na jízdu, pak si vás většinou nikdo ani nevšimne. Je to od rádoby profesionálů řádně amatérská výzva.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  14. 04. 2019 12:14

Svatá prostoto! Černobíle nevidí svět ani 5ti leté dítě, i to už ví, že jsou kromě normálních i zákeřní, podlí a hloupí, kteří otravují život bezdůvodně druhým. Máte nerez nůžky? Přestupek! Pokuta! Ohrožujete bezpečnost silničního provozu!!!

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 04. 2019 12:39

Ani s prostatou ani s policií problém nemám. Neříkám že se to nemůže stát, jen se mi to za posledních 20??? let nestalo, stačí to moc nepřehánět, věnovat se řízení a číst provoz a chování ostatních. Ale kdo neumí, ať …….

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 04. 2019 12:53

Stačí ztratit pozornost nad tachometrem (třeba nevhodným se díváním na silnici) a rázem tam máte 54 a flastr. Proto asi kloboučníci jezdí přes obec i 35.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 04. 2019 12:59

No tak já dávám tempomat na reálných 55, většinou a zatím nic a nikde a to ani tam kde radary jsou a jezdím tam pravidelně. Takže legendám že známej známýho dostal pokutu za 51(52, 53) prostě nevěřím. (ale čas do času to slýchám) Nevím jestli to nestaví tak ostře někde ve vsi, ale policajti (což mi potvrdili kamarádi policie) takhle přísně neměří.

Odpovědět  |   | 
Net  |  14. 04. 2019 22:26

Stačí, když člověk jede po krásné silnici a najednou za klesáním cedule obce, ne každý dupne hned na brzdy. Pak uvidí po padesáti metrech 70 a nevšimne si, že na těch 50 metrech byl radar. Před koncem obce může být cedule konec 70 a druhý radar.
Silnice je celou dobu stejná a na okrajích obce je méně budov i lidí, ale rychlost je tam z neznámého důvodu nižší.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  15. 04. 2019 07:43

Stačí koukat na značky a v obci jet 50. A ano, každý nedupne hned na brzdy, "když to tak krásně jede," ale pak musí pro změnu počítat s flastrem.

Odpovědět  |   | 
Net  |  18. 04. 2019 19:19

Jenže je rozdíl, pokud se vybírají pokuty za to, že lidé jezdí nebezpečně (nebo porušují předpisy), a úpravou předpisů (posunutí značek), aby se vybíraly pokuty.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 04. 2019 17:48

Tak nepozornost vzhledem k v max se dá řešit limiterem. Nastavim 54 dle tacho a muzu šlapat na plyn jak chci a víc to nepojede.

Odpovědět  |   | 
expat  |  12. 04. 2019 13:51

Tyhle ty akce mě připomínají medvědy a každoroční tah lososů na kanadských řekách...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  12. 04. 2019 18:12

Já jsem dnes potkal jednu hlídku zašitou v lese, když jsem jel zákazem. Samozřejmě si mě nevšimli, protože jsou to taky lidi a zrovna provozovali jinou důležitou činnost, ale každý má nějaké potřeby že?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 04. 2019 18:28

A slo o smisenou/hetero nebo homo hlidku? At to trochu odlehcime

Odpovědět  |   | 
Net  |  13. 04. 2019 07:11

Třeba měli velkou potřebu, aniž by trpěli homo/hetero koprofilií.

Odpovědět  |   | 

Asi raději zůstanu doma a půjdu se projít do lesa, bude bezpečnější potkat medvěda než blbce na silnicích.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  13. 04. 2019 19:28

To zas bylo dnes a včera na silnicích mrtvých! A proč? Ne, už nebudu korektně mlčet. Drtivá většina mrtvých na našich silnicích má společného jmenovatele - venkovský křupan za volantem vozu (jakékoli tovární značky). Stačí vyjet za Prahu a hned je vidíte. Buranští psychopati řítící se po okreskách limitní rychlostí. Jezdí na doraz, kdyby jeli rychlostí o 2km/h vyšší, tak vyletí ze silnice. No, a protože to jsou vypatlanci, tak taky každou chvíli někde nějaký ze silnice vyletí. Koukněte se do černé kroniky za poslední 2 dny, kolik je mrtvých jen kvůli vysoké rychlosti a následnému vyjetí ze silnice a nárazu do stromu nebo svodidel. A stejně se další burani nepoučej a dál budou jezdit mezi vesnicema jak splašený hovada.Je to typický pro vekovany na okreskách - zběsilá jízda bez zábran.." Máňo za chvíli sem doma, nandavej bůček na talíř....".

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 04. 2019 20:30

Mýlíte se!Nejvíce tragických nedod jde na vrub mladých nezkušených řidičů,potom motorkáři a nakonec senioři.Nebýt těchto tří skupin na silnici,potom je počet usmrcených zanedbatelný.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 04. 2019 13:02

Jsem starej jako černý uhlí a zatím žádná bouračka. Jezdím 58 let. Motorkáři mě naprosto nevadí a když se přibližuje tak jim uhnu. Také jsem to kdysi řídil a tak jsem solidární. Jestli mě něco štve tak řidič, který najede na střed vozovky, těsně před křižovatkou začne brzdit a pak odbočí doprava a někdy dá doslova na poslední chvíli blinkr. Neboli každý kdo jezdí nečitelně. A tam bych to do těch skupin moc nezařazoval. Jsou to arogantní blbci co ta mají v paži a nad ně není napříč tzv. politickým spektrem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2019 19:36

Napsal jste radu nepravd a korunoval to velmi nevhodnym vyrokem o zanedbatelnem poctu usmrcenych... to uz je diagnoza.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  15. 04. 2019 18:44

aááá, Pražák vyjel na "venkov" a někdo si dovolil ho tam předjet (oprasit), tak, že on byl ohrožen a musel se svým luxury autíčkem blíže ke škarpě, kam patří....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 04. 2019 22:17

Trošku bych to upřesnil ... ááááá pražák vyjel z prahy.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 04. 2019 09:20

Proč je policejní práce sezónní ? Kdyby pracovali celý rok, tak se nebudou na jaře tak divit jaký je na silnicích binec. V létě mne zastaví i třikrát za tyden, při cestě z práce a v zimě je půl roku nevidím ?! Pokud mi řeknou, že v zimě nemá cenu měřit rychlost, jsou leniví neschopni práce. Ano jezdí se pomalu ale jsou přece i jiné problémy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A