Vedení Volkswagenu se ujme Matthias Müller, dosavadní šéf Porsche

Vedení Volkswagenu se ujme Matthias Müller, dosavadní šéf Porsche

Dozorčí rada skupiny Volkswagen v pátek rozhodla o novém generálním řediteli. Podle očekávání se jím stal Matthias Müller, který nyní řídí značku Porsche. Dosavadní šéf VW Martin Winterkorn ve středu rezignoval v reakci na tzv. Dieselgate:

Jak vlastně Volkswagen obešel metodiku měření emisí

Jak vlastně Volkswagen obešel metodiku měření emisí

Müller je oblíbencem Ferdinanda Piecha, který ho prosazoval do čela skupiny VW už dříve. V koncernu pracuje už od roku 1977. Začínal jako nástrojař, po vystudování vysoké školy střídal různé manažerské pozice, až se v roce 1995 stal produktovým šéfem Audi

Po převzetí italského Lamborghini dohlížel na koordinaci obou značek, v roce 2007 ho Winterkorn jmenoval ředitelem produktové strategie skupiny VW. Do čela představenstva Porsche usedl v roce 2010. 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků