Vedení FCA si sype popel na hlavu. Přiznává, že se v Maserati chybovalo

7 komentářů

JH
20. listopadu • 22:25

Súhlasím NE321 ako si to napísal, možno len malá technická. Ten infotaiment v Maserati je od JEEPu konkrétne model Compass. Ani sa ho nesnažili zmeniť. Aj to bol veľký Sergio a jeho rozhodnutia.

Joe Doe
19. listopadu • 22:03

Len v Maserati?

Ne321
19. listopadu • 20:24

Ono pro zacatek by si to chtelo uvedomit co ma byt vlastne produktem. Pokud premiove az superpremiove auto, tak za ty penize a s ohledem na cilovku musi byt opravdu perfektni a bez chyb. A to neznamena jenom motor a podvozek, ale treba i to ze interier by nemel mit stredovy panel z lesteneho plastu jako Renault Megane a misto sofistikovaneho infotainmentu s vymakanym ovladanim jakysi priserny dotykovy bazmek z lacinych Chrysleru s dobastlenou prenosnou navigaci prodavanou jinak za tri tisice.

X-ray
19. listopadu • 14:24

Takže další italský hrobeček. Za chvíli už nebude na hřbitově místo.

Mlátil
19. listopadu • 12:06

Tak už je to černý na bílým. Všichni to věděli, teď už to přiznala i automobilka. Jak to tam černosvetrník všechno kurvil. :-D

Kunigunda Schwanzhof
19. listopadu • 11:18

Prosim pekne, rad bych pomohl tim, ze si jedno Maserat vezmu. Rozumejte, vezmu, ne koupim. :-P

kari
19. listopadu • 11:46

Trochu může nastat problém i v tom, že kdo chce mít opici, musí mít na banány a v případě Maserati nebudou provozní náklady stejné, jako u, dejme tomu, Fiatu Punto.

Doporučujeme

Články odjinud