Vedení Cadillacu se prohnalo po okruhu v prototypech. Jsou to rivalové divize M?

Cadillac o ostrých sedanech ví docela hodně a vzhledem k nedávno představeným výchozím modelům se rivalita s divizemi BMW M a Mercedes-AMG vyloženě nabízí.

Řada V americké automobilky Cadillac nedávno přivítala dva nové členy. Menší model CT4-V si to chce rozdat s BMW řady 3. CT5 pak míří na pětkovou řadu. Oba vozy disponují slušným výkonem a slibují sportovněji laděné svezení. V Cadillacu nám však zřejmě ještě nepředstavili všechny plány.

Cadillac ukázal rivala BMW řady 3. Nové CT4-V má 2,7litrový čtyřválec a 320 koní

Cadillac ukázal rivala BMW řady 3. Nové CT4-V má 2,7litrový čtyřválec a 320 koní

Při závodě Chevrolet Detroit Grand Prix, který se jel minulý víkend, se totiž prezident automobilky Mark Reuss s viceprezidentem Kenem Morrisem prohnali v maskovaných prototypech po dráze. Testovací muly sdílely stejné kontury s nedávno představenými vozy, jen to z nich trochu víc burácelo.

Je jasné, že se Cadillac chystá naservírovat ostřejší verze svých nově představených modelů. Zatím těžko říct, co se objeví pod kapotou. Portfolio amerických motorů je více než široké a je dost možné, že se objeví i motor 4.2 V8 z většího modelu CT6-V.

Cadillac ukázal rivala pro BMW řady 5: Nový sedan CT5 dostane twin-turbo šestiválec

Cadillac ukázal rivala pro BMW řady 5: Nový sedan CT5 dostane twin-turbo šestiválec

Oznámení ostrých verzí je logické. Když už se chcete porovnávat s „bimmery“, měli byste mít i kladivo na jejich ostré verze z divize M. Počkejme si ale na oficiální odhalení.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků