Vedení Cadillacu se prohnalo po okruhu v prototypech. Jsou to rivalové divize M?

Cadillac o ostrých sedanech ví docela hodně a vzhledem k nedávno představeným výchozím modelům se rivalita s divizemi BMW M a Mercedes-AMG vyloženě nabízí.

Řada V americké automobilky Cadillac nedávno přivítala dva nové členy. Menší model CT4-V si to chce rozdat s BMW řady 3. CT5 pak míří na pětkovou řadu. Oba vozy disponují slušným výkonem a slibují sportovněji laděné svezení. V Cadillacu nám však zřejmě ještě nepředstavili všechny plány.

Cadillac ukázal rivala BMW řady 3. Nové CT4-V má 2,7litrový čtyřválec a 320 koní

Cadillac ukázal rivala BMW řady 3. Nové CT4-V má 2,7litrový čtyřválec a 320 koní

Při závodě Chevrolet Detroit Grand Prix, který se jel minulý víkend, se totiž prezident automobilky Mark Reuss s viceprezidentem Kenem Morrisem prohnali v maskovaných prototypech po dráze. Testovací muly sdílely stejné kontury s nedávno představenými vozy, jen to z nich trochu víc burácelo.

Je jasné, že se Cadillac chystá naservírovat ostřejší verze svých nově představených modelů. Zatím těžko říct, co se objeví pod kapotou. Portfolio amerických motorů je více než široké a je dost možné, že se objeví i motor 4.2 V8 z většího modelu CT6-V.

Cadillac ukázal rivala pro BMW řady 5: Nový sedan CT5 dostane twin-turbo šestiválec

Cadillac ukázal rivala pro BMW řady 5: Nový sedan CT5 dostane twin-turbo šestiválec

Oznámení ostrých verzí je logické. Když už se chcete porovnávat s „bimmery“, měli byste mít i kladivo na jejich ostré verze z divize M. Počkejme si ale na oficiální odhalení.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků