Věděli jste, že má Mitsubishi speciální divizi? Vyrábí toto „barbarské“ L200

Mitsubishi L200 může být díky oddělení SVP opět o něco zajímavější.

Speciální edice jsou pro automobilky zajímavým prostředkem ke zvýšení veřejného zájmu a prodeji nejdražších specifikací daného modelu. Současným trendem je zastřešovat tyto edice pod divize speciálních operací, jaké má třeba Jaguar Land Rover, Mercedes a další. Svou divizi Special Vehicle Projects má i Mitsubishi a tohle je její druhý výtvor.

Japonci si opět pohráli s pick-upem L200. První verze Barbarian byla extrémně vybavena do nejtěžšího terénu, se všemi rámy, obřími koly a doplňky si nezadala s opravdovými speciály. Název Barbarian v případě druhé edice zůstává. Vůz je však umírněnější. Svou výjimečnost dává najevo spíše než drsnými off-roadovými prvky barevnými doplňky.

TEST Mitsubishi Eclipse Cross 1,5 Turbo: Odraz dnešní doby. Povedený?

TEST Mitsubishi Eclipse Cross 1,5 Turbo: Odraz dnešní doby. Povedený?

K tmavým lakům karoserie kontrastuje oranžová pod světly, na klikách dveří, ližinách či na sedmnáctipalcových discích kol. Oranžová se objevuje i uvnitř  na sedadlech a kobercích. Posílena je standardní výbava, kde nechybí bi-xenonové světlomety či couvací kamera.

Technika zůstává nezměněna - čtyřválcový turbodiesel o zdvihovém objemu 2,4 litru pohání všechna čtyři kola skrze pětistupňovou automatickou převodovku. Bohužel, takto vyšňořené L200 se bude nabízet výhradně na britském trhu.

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi (minitest)

Role vlajkové lodi je poměrně složitá. Zákazníci za své nemalé peníze chtějí to nejlepší a kompromisy jim moc nevoní. Dokázal nás vůbec nejdražší Citroën C5 Aircross přesvědčit o svých kvalitách?

10.  4.  2019 | Jan Mička | 7 příspěvků