Věděli jste, že má Mitsubishi speciální divizi? Vyrábí toto „barbarské“ L200

Mitsubishi L200 může být díky oddělení SVP opět o něco zajímavější.

Speciální edice jsou pro automobilky zajímavým prostředkem ke zvýšení veřejného zájmu a prodeji nejdražších specifikací daného modelu. Současným trendem je zastřešovat tyto edice pod divize speciálních operací, jaké má třeba Jaguar Land Rover, Mercedes a další. Svou divizi Special Vehicle Projects má i Mitsubishi a tohle je její druhý výtvor.

Japonci si opět pohráli s pick-upem L200. První verze Barbarian byla extrémně vybavena do nejtěžšího terénu, se všemi rámy, obřími koly a doplňky si nezadala s opravdovými speciály. Název Barbarian v případě druhé edice zůstává. Vůz je však umírněnější. Svou výjimečnost dává najevo spíše než drsnými off-roadovými prvky barevnými doplňky.

TEST Mitsubishi Eclipse Cross 1,5 Turbo: Odraz dnešní doby. Povedený?

TEST Mitsubishi Eclipse Cross 1,5 Turbo: Odraz dnešní doby. Povedený?

K tmavým lakům karoserie kontrastuje oranžová pod světly, na klikách dveří, ližinách či na sedmnáctipalcových discích kol. Oranžová se objevuje i uvnitř  na sedadlech a kobercích. Posílena je standardní výbava, kde nechybí bi-xenonové světlomety či couvací kamera.

Technika zůstává nezměněna - čtyřválcový turbodiesel o zdvihovém objemu 2,4 litru pohání všechna čtyři kola skrze pětistupňovou automatickou převodovku. Bohužel, takto vyšňořené L200 se bude nabízet výhradně na britském trhu.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků