Věděli jste, že Ford Mustang má plastový, nikoli látkový airbag?

Kolenní airbag ve Fordu Mustang využívá novou technologii zpracování plastů, což šetří místo v interiéru i peníze.
Věděli jste, že Ford Mustang má plastový, nikoli látkový airbag?

Fordu bylo při návrhu nového kolenního airbagu pro model Mustang uděleno celkem 23 patentů. Automobilka totiž umístila kolenní airbag do víka přihrádky před spolujezdcem, takže se ušetřilo místo, hmotnost a také peníze.

Ford Mustang v Evropě ostudu opravdu neudělá [první jízdní dojmy]

Ford Mustang v Evropě ostudu opravdu neudělá [první jízdní dojmy]

Místo klasické konstrukce je vzduchový vak vyroben ze speciálního plastu, do kterého je zavedena „patrona“ rychle se rozpínajícího plynu. V případě aktivace se za 20 milisekund nafoukne, čímž působí jako tlumič nárazu a snižuje výrazně riziko poranění nohou spolujezdce.

Kauza Takata: Jak zjistit, jestli máte v autě nebezpečný airbag

Kauza Takata: Jak zjistit, jestli máte v autě nebezpečný airbag

Masově se začaly airbagy rozšiřovat před zhruba před 30 až 35 lety. Americký úřad NHTSA, který zkoumá bezpečnost v dopravě, odhaduje, že airbagy na amerických silnicích zachránily skoro 43 000 lidských životů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 148 685 km
Cena: 105 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků