Vectra OPC: další sportovec od Opelu

Po letech, kdy Opel představoval převážně automobily pro běžné ježdění, přišel doslova se záplavou sportovních modifikací napříč celou svou modelovou řadou. Po představení vcelku civilní Astry GTC a ostrých Zafiry OPC, Merivy OPC a Astry OPC, odhalil veřejnosti dle očekávání i ostrou verzi Vectry. Po limitované sérii Vectry B pod označením i500 a nové Vectry GTS, se můžeme opět těšit na opravdu ostré náčiní v podobě velkého sedanu a kombi.

S představením vozu padly spekulace o možném nasazení výkonného nafťáku (Vectra OPC v naftě). Pod kapotou konečné verze najde místo přeplňovaný zážehový motor o objemu 2.8 l s válci do V, výkonem 186 kW (255 k) a kroutícím momentem 355 Nm. Vectra s tímto motorem zvládne sprint na stovku pod sedm sekund a rozjede se až na 260 km/h. Výkon bude přenášen přes šestistupňovou manuální převodovku a i pro Vectru OPC bude možné objednat podvozek IDSPlus II.

Jak to už u Opelu ve verzi OPC bývá, i Vectra dostane krásný modrý kabát. Ten doplní 18palcová kola, chromované koncovky výfuku, upravený přední a zadní nárazník, sportovní sedačky Recaro a přístrojová deska s volantem v designu OPC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků