Vectra i500 od Irmscheru: silnější než GTS

Vectru i500 si rozhodně nespletete s řadou GTS. Má celou řadu sportovních prvků od předního spoileru a zadního přítlačného křídla, přes upravený podvozek a nízkoprofilová kola, až po čtveřici laděných výfuků. Mřížka chladiče je z kvalitní oceli, stejně tak i emblém i500 na zadní části vozu. Interiér na vás dýchne luxusní červenou kůží a hliníkovými doplňky. Sportovní pedály z matného kovu, páka ruční brzdy, řadící páka, budíky nebo volant v kůži.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zde všude najdete prvky a design od Irmscheru a rozdílnost od řady GTS. Pod kapotou pracuje šestiválcový motor o objemu 3,2 litru, který disponuje výkonem 169 kW/231 koní (nárůst o 20 koňských sil proti řadové GTS). Při dynamické a rychlé jízdě v zatáčkách jistě oceníte, že podvozek klesl o 30 mm a nikdy nepřehlédnete 20palcová kola o rozměrech 245/30. Pokud si chcete vaši Vectru nechat "vyzdobit" od německého Irmscheru, připravte si peněženky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Kompletní uprava přijde asi na 13 500 eur. Balíček úprav bez 20palcových kol stojí 11 331 eur a pokud je i tohle moc, tak tunningová sada bez kol a vyladění motoru stojí 7 471 eur.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků