Vectra GTS - nejrychlejší opel konečně na českém trhu

16 komentářů

Petr
14. října • 7:44

Jsem rá, že je tady. V Česku tolik podceňovaná značka Opel, jinde v Evropě (např. Švýcarsku) velmi populární. Konečně je tu auto, Vectra GRS, která bude ukazovat záda věčně přeceňovaným VW. Ne, že by tomu tak dosud nebylo, ale jasná odpověď tu chyběla. A pokud si ho fanoušci a nadšenci pro tuto značku nechají upravit něktrými doplňky (zejména v podvozkové části) Irmmscher, pak to nebude mít chybu. Z vlastní zkušenosti doporučuji.

Přeji nové generaci Opel hodně úspěchů.

martin
16. října • 14:40

no a v Nemecku je dokonca tak popularna, ze tu maju slogan: "Jeder Trottel hat ein Opel." a mercedesov sa tu preda viac ako oplov.

Dusan Bolek
18. října • 20:07

Vzpomnel jsem si kdyz jsem byl letos na navsteve u sve sestry. Ona uz zije v Nemecku hodne dlouho a je zni skoro typicka Nemka.  Nekam jsem ji vezl a bavili jsme se o nejakem jejim znamem a ona prohlasila: sice ma firmu, ale asi se mu moc nedari, protoze ma jenom Opla (konkretne Omegu).  Tolik bych dodal k nazoru Nemcu na Oply. U nich maji Oply skutecne tu nejhorsi povest a jsou to vozy pro chude.

Petr
22. října • 11:34

Ach jo, kam jsme to dospěli. Uvědom si ty nádivo, že každý emigrant (legální nebo nelegální, to je jedno), je papežštější než papež. Především hodnocení podle názoru tvé sestry, to je opravdu přesné. Tento názor, který zde prezentuješ, jsem slyšel mnohokrát, ale vždy jenom v Česku. Já jsem žil ve Švýcarsku 15 let. Z 365 dnů v roce jsem 180 trávil v Německu. Musím říci, že podle tvého hodnocení , je celá Evropa hodně chudá. A nevím o tom, že by se v Česku úspěch podnikání hodnotil podle toho, zda mám Octavii nebo něco jiného. Mám spíše dojem, že vlastnictví luxusního vozu vyvolává podezření, že podnikání je poněkud za hranicemi zákona.  Nemáš tedy pravdu a řídíš se pocity, babskými drby a ne ničím objektivním. Ale je to tvůj názor.

Petr
16. října • 16:01

Kolego, vůbec jsi nepochopil smysl a podstatu. Já jsem vyjádřil svůj názor, ty odpovídáš statistikou nebo kdo ví čím. Čo bolo to bolo, terazky som čobolom.

asimov
16. října • 16:26

Tak teď si šlápl vedle, protože 156 GTA má jako první seriová Alfa v historii elektronicky omezenou rychlost na 250 km/h.

Ale tohle auto není o maximálce, ale o zrychlení a chování na silnici.

Petr
18. října • 15:26

Ano máš pravdu. Uznávám svou chybu. Děkuji.

asimov
16. října • 12:13

No a kdo chce mít dobrej podvozek už z továrny, tak si koupí Alfu Romeo 156 GTA.

Petr
16. října • 16:04

To už jsme jinde. Italské vozy to je kapitola sama o sobě. Tyto temperamentní a skvělé vozy, nelze srovnávat s německou průměrností a uniformitou. Srovnávejme srovnatelné. Uvědom si, že Italové narozdíl od německých sucharů neomezují rychlost. A to hovoří za vše.

Fidel Castrol
16. října • 17:31

Temperamentní možná, skvělé s otazníkem. Němečtí suchaři od Porsche rychlost rovněž neomezují, suchaři stejné národnosti od Audi ji omezují jen částečně a Italští nesuchaři ji neomezovali zejména proto že jejich auta rychlosti 250km/h v nijak hojné míře nedosahovala. Na rozdíl od fádních aut německých sucharů.

asimov
18. října • 17:18

No asi by se měli taloši se svými Ferrari, Lamborghini, Maserati a jinými mrdkami vycpat. Mimochodem, nesledoval si náhodou letošní F1čku? Nebyly náhodou ty německý motory letos nějaký nachlazený?

Jo a mrkni sem: http://www.eurostc.com/ , ať víš jak se němci nemůžou za boha prosadit vedle taliánů v evropským mistrovství cestovních vozů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fidel Castrol
18. října • 22:24

Dodatek...Lamborghini patří Volkswagenu...

Petr
22. října • 11:28

Ano, ale jenom kapitálovým podílem.

Fidel Castrol
18. října • 22:21

Pánové, krapátko blábolíte. Podívejte se do historie automobilů kdy kde kdo dělal auta. A s F-jedničkou se dá jezdit po normální silnici? A musím na ní mít zástěrky nebo ne? Alfu vám neberu, to je famózní byť poněkud nespolehlivý stroj ale s Opelem jděte do háje.

Petr
18. října • 15:24

Fidele , tvé znalosti jsou opravdu úžasné. Víš vůbec kolik auto italské provenience umí překročit rychlost 250. Máš vůbec představu, jaké značky se v Itálii vyrábějí. Opravdu nechápu, proč všichni v Česku trpí feitišem německého zboží. Uvědom si, že Italové vyráběli auta, když Němci tahali dřevěného kačera. A mezi námi, víš jaké národnosti je většina špičkových konstruktérů, kde vznikají designy téměř všech opravdu pěkných vozů? Až si doplníš vědomosti, pak můžeme diskutovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Flipper
22. října • 12:12

No nevím, ale mám pocit, že to, co italové pácháli za zázraky například v období mezi válkama, bylo za němcema (i čechama) technicky asi tak dvacet let pozadu :)

(toť ovšem pouze můj laický názor :)

Doporučujeme

Články odjinud