Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz/AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz/AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: AutoDNA

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder | Zdroj: ulovauto.cz

Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz
Audi R8 V10 Spyder Zdroj: ulovauto.cz
Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA
Audi R8 V10 Spyder Zdroj: AutoDNA
44
Fotogalerie

Ve Zlíně je na prodej hezké Audi R8 V10 Spyder. Stojí pakatel, prošlo totiž peklem

Nejde sice o nejlevnější ingolstadtský sporťák na českém trhu, ale může se jevit jako lákavá nabídka na léto. Než nakouknete do historie.

Aktuálně nejlevnější R8 mezi českými ojetinami stojí pouhých 1,26 milionu – plus minus stejně jako třeba nová Škoda Superb ve výbavě Laurin & Klement s trochu slušnějším motorem. Pravda, jde o kousek z roku 2009 s motorem 4.2 V8 FSI, takže žádná velká rarita, ale i tak jde o dost férovou cenu.

V inzerci jsme také narazili na šedivou R8 V10 Spyder z roku 2012 s 68.800 najetými kilometry. Lak Suzuka Grau, audiosystém Bang & Olufsen, potentní motor s 386 kW, LED Matrix světla, švýcarský původ… To vše za 1,8 milionu. Fér cena.

Podle VIN kódu se ale dá velmi snadno dohledat, že toto konkrétní auto nemělo úplně lehký život. Jak upozornila služba AutoDNA, vůz má za sebou poškození celé přední části včetně klimatizace a chlazení i zavěšení kol z března roku 2016. Škoda byla vyčíslena na 30 až 34 tisíc švýcarských franků – dle historického kurzu zhruba 740 až 840 tisíc korun.

Hezká sumička, nicméně již o pouhé čtyři měsíce později je u něj hlášena škoda takřka totální. Všechna skla, všechny panely karoserie, konstrukční prvky karoserie, čalounění, řízení, podvozek – když se podíváte na snímky po nehodě, bude vám jasné, že auto šlo lidově řečeno „přes boudu.“ Škoda byla dle historických záznamů 100 až 115 tisíc švýcarských franků – tedy zhruba 2,5 až 2,9 milionu korun.

A pak si kupte ojetinu ze Švýcarska… Na druhou stranu, prodejce nikde netvrdí, že vůz nebyl bouraný. Z inzerátu na serveru sauto.cz se dokonce můžete prokliknout na portál Cebia, údaje jsou však dostupné pouze za poplatek.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud