Ve Středočeském kraji je zbytečných pouze 100 dopravních značek

Policisté ve spolupráci s dopravními experty jsou téměř hotovi s analýzou dopravního značení ve Středočeském kraji. Z výsledků, které představil náměstek hejtmana vyplývá, že měnit se bude pouze okolo sta dopravních značek.

Během zjišťování situace najezdili autoři analýzy přes 15 000 kilometrů a doporučili změnit pouze 96 dopravních značek. Z nich většinu tvoří ty, které v obci snižují rychlost z klasických 50 km/h na 40 km/h. Změní se také několik značek zákazů předjíždění na nesmyslných místech.

Celkově se dá říci, že se po analýze mírně zvýší rychlost a jediným místem, kde experti doporučili rychlost snížit, je na silnici č. 102 u obce Velká.

Z dalších informací vyplývá, že chybí zjistit stav již jen na malém počtu silnic třetí třídy, ovšem tam se již nepředpokládá, že by mělo dojít k jakýmkoli změnám. Po několikatýdenní akci tak lze říci, že se v podstatě nic nezmění, protože 96 dopravních značek je doslova jehlou v kupce sena. Všichni přitom víme, že 100 absurdit napočítáme jen v každém větším městě, ve středočeském kraji jich budou tisíce...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků