Ve stodole se našel prototyp BMW M1. Aktuálně je na prodej

Ve stodole se našel prototyp BMW M1. Aktuálně je na prodej

BMW M1 je dodnes unikátní automobil s velkou hodnotou, která navíc bude zcela určitě dále stoupat. Abyste se k takovému autu dostali, potřebujete opravdu hodně peněz. Aktuálně se ale objevila jedna poněkud levnější alternativa zatím za zhruba milion korun.

Sháníte opravdovou raritu? Kupte si BMW M1 z roku 1981

Sháníte opravdovou raritu? Kupte si BMW M1 z roku 1981

Na ebay.com totiž přistál inzerát nabízející právě BMW M1. Jenže v tomto případě nejde o jen tak obyčejný vůz. Exemplář, který byl údajně po třicet let odstaven v suché stodole, má být podle informací prodávajícího prvním prototypem, který vyrobila automobilka Lamborghini. Připomeňme, že BMW původně chtělo u italské značky vyrábět všechny M1, jenže kvůli problémům z této spolupráce sešlo a Lamborghini tak vyrobilo jen pár kusů. Tohle má být první z nich.

BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci  

BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci  

Automobil potřebuje kompletní renovaci, především pak motor, převodovka nebo podvozek, takže je na něm hodně práce, která bude stát mnoho peněz. Další případnou práci navíc představuje karoserie. Vůz totiž dostal karoserii pro závody Procar, nicméně přestavba na civilní verzi je údajně možná.

Samozřejmě existuje kolem tohoto nálezu mnoho otázek, pokud se ale opravdu jedná o první prototyp od Lamborghini, pak by to mohl být moc pěkný dárek k Vánocům, který jednou získá skutečně velkou hodnotu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků