Ve Škodovce se opět slaví. Tentokrát to je 11 milionů vyrobených aut

Ve Škodovce se opět slaví. Tentokrát to je 11 milionů vyrobených aut

Jak nám tak chodí tiskové zprávy, vypadá to, že se každou chvíli ve Škodovce něco slaví. Včera to bylo padesáté výročí modelu 1000 MB, koncem minulého roku zisk titulu nejlepší auto roku podle časopisu Auto motor a sport, v polovině prosince se pro změnu slavil rok od zahájení výroby v Nižním Novgorodu, v listopadu to byl Superb s pořadovým číslem 1,5 milionu, v září se slavil stejný počet vyrobených kusů Fabie druhé generace a tak dále.

Fotogalerie: Škoda 1000 MB slaví padesát let od světové premiéry

Fotogalerie: Škoda 1000 MB slaví padesát let od světové premiéry

Co se slaví dnes? Tentokrát Škoda upozorňuje na překročení hranice jedenácti milionů automobilů vyrobených v závodě v Mladé Boleslavi. Historie této fabriky sahá až do roku 1895, kdy v těsné blízkosti dnešních hal byla zahájena výroba jízdních kol, která poté přešla na motocykly a v roce 1905 se definitivně začaly vyrábět automobily.

Škoda slaví rok od zahájení výroby v Nižním Novgorodu

Škoda slaví rok od zahájení výroby v Nižním Novgorodu

Závod Škoda v Mladé Boleslavi zaměstnává zhruba 10 000 lidí. Vyrábí se zde Fabie, nová Octavie, Rapid a Rapid Spaceback, V současnosti dosahuje kapacita výrobní linky na 1200 vozů denně.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Škoda

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky