Tak uz vieme, ako vyzera prepravny box na Mazdu CX-3.Naozaj sa zda, ze Skodovka investuje do dizajnu auta asi tolko, co Mazda do dizajnu prepravneho kontajnera.
A opět český novinář skáče jak Škoda werke píská...Proč nikdy nezdůrazníte,že Škoda se ani 30 let po revuloci nenaučila udělat v kufru rovnou plochu po sklopení sedaček???
jak to že ne? Mezipodlaha je volitelné příslušenství. Že si to neumíte ani objednat není problém škodovky.To, že to u některých značek dostanete (a pochopitelně taky zaplatíte) povinně, hodláte vydávat jako výhodu?:-P
je veľa značiek, čo má rovnú podlahu, aj bez medzipodlahy. To že škoda to má vyriešené ako príplatok, je určite problém škody, a nie zákazníka. Samozrejme to neplatí v CR +SR, tu to zákazník zožerie .
Myslíte ty značky co mají jen mezipodlahu (ve smyslu konstrukce škodovky), do nižší polohy tak dát nejde a pod ní je hromada hluchého místa? Zákazníku trhni si nohou.Skvělá koncepce.:-D
Ono to nakonec stejně bude hlavně o ceně, aby to ve slušné výbavě nestálo jak BMW X5. Jinak variabilita interiéru vypadá dobře. Zadní světla jsou hnus a ty budíky - zdá se mi to nebo jsou opravdu bílá čísla na stříbrném pozadí?!
nezdá, nějaký "génius" to prosadil už do O3 FL Style. Ta firemní porada, kde se tohle řešilo, musel být hodně hustá.... Co si přitom "šlehli" se asi nedozvíme.:-D
No, nevím, ale Karokv má některé části skutečně hodně hnusné - celá zadní část je divná, obrovský rovný plech bez nápadu a malilinkatá světýlka, něco podobného se podvedlo už kdysi na Altee, to byl taky pořádný kentus. Na ten okap nad klikama jsem doslova alergický, jestli to má být kopie designového prvku od Audí, tak to se hodně nepovedlo. A co nechápu, je obestavění nebo spíš vyplnění obrovského motorového prostoru jako by tam byl min. 8-mi vál, přitom je tam 1.5L mr.dečka. Nebo že by tolik prostoru zabraly cheat-boxy s podvodným sw? Takže do MB - znovu a lépe.
HD Sportster je naozaj pekna masina, ak to mame, gratulujem :-)Jedenapolliter na bezne jazdenie v jednoduchsej konfiske bude na to male auto (a karokve malym autom je), bohate stacit a tipoval by som to na cierneho kona a perspektivny smer. Ostatne nebude mat viac prace ako 1.0EB vo Focuse, ktoreho som prevetral na okreske tak, ze to majitel ovela silnejsieho auta len tazko chapal. No a ten EB bezi stale ako hodinky. Pokial pojde spolahlivo a nebude to zrat ako tank, potom preco nie. Nech si kupi kto co chce. Mne napriklad MB nechyba, mam rad prakticke a jednoduche veci. Ale iny zakaznik (mozno aj Vy) zasa moze mat ine priority. Nechajme rozhodnut zakaznikov. Co sa tyka dizajnu, tam mam vyhrady aj ja a v tom suhlas.
Mám Iron 2013 v tmavě modré...Já nezpochybňuji 1.5L v tom smyslu, že je do toho auta málo, to asi v dnešní době odpovídá, ale je velmi zvláštní, jak je tam natěsnaný. Mám v podobně velkém motorovém prostoru atmo 1.8L a mám tam místa na rozdávání.
Nadhera :-)No a co sa tyka tych aut. to nie je nijaka velka zahada. Skratka setrime. Setrime na Vas, pan zakaznik.
autobible.cz podvozek nic moc , autorevue,cz nadchl podvozek ,tak nevím.
Asi jsme na autobible četli každý nějaký jiný článek. Já jsem četl na podvozek chválu.http://autobible.euro.cz/skoda-karoq-prilis-neprek... ... "Ve výsledku jde o zdařilý kompromis, který zvládá ostřejší jízdu zatáčkami a zároveň rozbité silnice.Je potřeba říci, že těch najdete na Sicílii vážně dost, takže jsme si mohli dosytosti vyzkoušet, jak dobře Karoq nerovnosti filtruje (dokonce i na 18″ kolech). K tomu navíc ani nepotřeboval adaptivní tlumiče."
To tedy čumím, ono napsat fakt, který není z mé hlavy, se také dá omínusovat? Jen bych prosil soudruhy mínusáře, aby mi prosím vysvětlili, co je špatně. Jinak mi tady můžete samozřejmě nasázet mínusů kolik chcete. Mě jen zajímájí vaše myšlenkové pochody, jestli se to dá takto vůbec nazvat, jak dospět k tomuto rozhodnutí dát mínus. :-D
Skládací zadní sedadla jako Fiat Multipla :-) Paráda !
Má to svoje plusy (vzniklý prostor je bezkonkurenční) i minusy (pakárna s vyndáváním a uskladňováním)
Všude si také stěžují, že vyndávací sedadla nejsou pohodlná. Také mínus.
nepohodlné sú hlavne preto, že operadlo majú veľmi nízke, hádam nižšie, ako používa konkurencia v treťom rade. Čiže použiteľné fakticky len pre deti, alebo na kratšie vzdialenosti.
TFSI ????hele, neberte to uz!
Za jedno pismenko by som sa nehadal. Ale za kontrolu kvality na vystupe, to uz je ina vec.
Mne sa celkom pozdava a jedenapolliter, manual a dvojkolku by som v pohode (samozrejme nie z prvych dvoch rokov vyroby) s par priplatkami (vsetko prekticke prvky), v pohode vzal.
Pokiaľ sú pravdivé informácie o cenách ( počkajme si na oficiálne ), tak keby som chcel malý mestský crossover, dal by som prednosť VW T-Roc. Bude to podobne ako Octavia Combi vs Golf Variant. Za rovnaké peniaze ponúkne das auto omnoho viacej. A v oboch prípadoch sa mi VW aj viacej páči. Preto sme si Golfa aj kúpili. Osobne nechápem tú politiku že nemecké auto tu človek kúpi výhodnejšie než domácu značku, ale vlastne chápem. VW je vlastník a diktuje politiku. :-/
Domácí značky jsou prostě drahé (a je jedno jestli je to Škoda v Česku, VW v Německu a nebo Volvo ve Švédsku, automobilky bezskrupulózně inkasují "vlastenecké příplatky" :-D )
Mne by golf nevyhovoval kvoli nedostatocnej svetlej vyske, inak zvysok je, suhlas, na uvazenie.
Nechapu kam furt chces jezdit s vyssim podvozkem kdyz zasadne trvas na pohonu jednoho kola?
Dovody su ciste prakticke.Tak napriklad parkovanie. Mame parkovanie na obrubniku, ktory je vzdy volny a je to priamo oproti vchodu do domu, je tam priestor, ale treba tam na ten obrubnik vyskocit. Ja tam zaparkujem v pohode a v klude. Dalsie miesto je v obluku, kde obrubnik zasahuje pod auto. Auto s nedostatocnou svetlou vyskou je odsudene bud na poskodenie unterbodenu (zle sa to opravuje, je to klucovy pevnostny celok karoserie okrem ineho), alebo platenu podzemnu garaz, pripadne parkovanie tri kilometre pred Tescom (a toto naozaj nemusim).Potom, cestou na chatu mame zmes polnej a asfaltky. Stred cesty je vyvyseny /zakonite/, nizsie auto tam necha olejovu vanu. Ja prejdem v klude a v pohode. A ak nahodou je tam lad, zalozim retaz. Haldex mi bude na h.vno ak skratka ostanem visiet na bruchu, ze. To vysvetluje aj oblubu jednoduchych SUV v dvojkolke. Tych situacii je vela. Auto, ktore je menej konstrukcne obmedzene, je zakonite vsestrannejsie a jeho schopnosti su limitovane vodicom a nie konstrukcnym nedostatkom. Inak, jedno koleso pohanane nie je. Diskusie o diferenciale potom prosim inde.
Na nezpevnenym povrchu ti u tech tvejch veteranu zabira vic jak jedno kolo? Tak to me zajima.
Nespevneny povrch pod kolesom znamena automaticky zaber len jedneho kolesa?No co sa este tu nedozviem :-ONapoveda: nie, nejde mi o vysvetlenie funkcie diferencialu. Budme prosim dosledni.
Jedoucí auto neřešim mě zajímá situace kdy začne pohon prokluzovat a najednou je ti silnice úzká tak hbitě vyskakuješ s řetězama a ve sračkách lezeš pod auto s letníma ?
Co ma stylove auto spolocne s Karoqom? Vsak stale je to nudna hranata Skodovka. Stylovy je podla mna taky E-Pace, 3008 ci C-HR, nie toto
To je věc v kusu každého soudruha. Evidentně má vaše pojetí "stylu" hodně společného s tím, co třeba já považují za totální kýč.
No, sú proste ľudia, ktorí radi chodia v kvetovanej košeli, k tomu si zoberú pruhované nohavice a navrch puntíkované sako. Bóžínku.:-PV takíchto prípadoch je asi normálne že racionálny design považujú za absolútnu nudu.;-)
Styl muze mit X podob a Karoq se rozhodne neztrati. A kdyz na to prijde, tak STYL ma napr. RR ;-)
...když někoho nadchne "měkký podvozek", tak to snad už nemá cenu ani dál číst,....škoda jinak se mi docela líbil, rozhodně více jak Ateca,....ale ten podvozek nic pro mne !!
Pokud chceš lepší podvozek, tak si v této třídě kup Nissan Qashqai. Ten má multilink už v základu a k tomu bezkonkurenční odhlučnění. Žádné torzky a tříválce jako u koncernu.
Tolik prace a pritom takova blbost! :-P
Ta druhá řada sedadel je nouzová :-O? Jaká je výška opěráku, vždyť jsou ta sedadla na úrovni spodní hrany okýnek!!!
jsou volitelná. A podle mě je takovýto MPV prvek v SUV super možnost
Ovšem ten titulek- Ve městě mafie ???. Oni to testovali v Praze?
Vsak kde jinde v 'civilizovanem' svete dostane podvozek, motor, prevodovka takovy zahul? Snad uz jen na D1 ;-)
Mamo, kupme toho Kara, susedia zdechnu ked to uvidia, budeme sa v tom tvarit ako najvacsi burani v dzedzine, ako vo vesmirnom korabe, aj skrabku daju, akcia!
A kurwa, Slováci sou tu. čobolstvo jedno. Beztak tam u vás ještě jezdíte na koňovi a tady se budeš opírat o auto na které si nikdy nevyděláš...
Moc nás neurážaj...Sme s inej planéty. Vieš,že prezývka Čobol je odvodenina z názvu Kobol ? Ty jeden nevzdelanec...https://cs.wikipedia.org/wiki/Kobol... :-D :-D :-D :-D
Pocuvaj pepik, na Slovensku je priemerny vek vozoveho parku 10 rokov a v Cesku uz atakuje 15 rokov, Ty jazdec na vyhrkanej Ochcafke I z AAA:-D
Jestli to nebude tím, že nejchudší češi jezdí v otřískaných 15 let starých feliciích, zatím co na slovensku tato sorta žije v hliněných domcích někde na východě, a automobil v životě neviděla :-D
Sod off.
Raději se věnuj autům, i když ani to ti pořádně nejde. Nejchudší češi jezdí tak prstem po mapě, a i o tom se dá úspěšně pochybovat, když na tu mapu nemají. Není ti trapně psát takové pitomosti, a to i s kolegou "Stan"? Když někdy vidím, že se na Slovensku najde nějaký ušlápnutý trouba, tak tady jste se asi vy dva také hledali, až jste se našli.
...mali by si dat spolu rande na duhovom pochode...
Pozeram ze sa v tomto vlakne zisla pekna hromadka primitivov. To ostatne potvrdzuje aj to, co tvrdim stale: ked sa debil nalezite 'podari', je to jedno odkial je, ostane debilom navzdy a je to uctyhodny unikat. Debilom sa skratka clovek narodi a vo svojej debilite ostatne vlastne stastnym clovekom (berte to ako dar a zazrak prirody). A je to jedno ci je uz cesky, ktoreho oslovujeme vokativom 'Ty k.kote', alebo je to slovensky, ktoreho oslovujeme otazkou 'j.be Ti?', alebo eskimacky, papuansky, terugu, svahilsky.Takze v podstate namiesto tychto Vasich exkrementov by Ste si vlastne mali dobre rozumiet. Preco sa tak nedeje, to mi je dalsou zahadou. Nejaky napad?
No ovšem, nemáme argumenty, tak přidáme urážky a osobní invektivy.Demografie ČR a Slovenska je prostě odlišná a podobné "slumy" v česku nemáme, proti tomu jsou i české vyloučené lokality doslova Hilton:http://www.aljazeera.com/indepth/features/2017/04/... ... Tomu zřejmě odpovídá i míra chudoby, která je na Slovensku až 2 násobná (ale pořád lepší než ve většině EU)https://news.expats.cz/weekly-czech-news/czech-r... ... Z toho vychází argumentace, že ti nejchudší zřejmě místo vraků nemají auta žádná a paradoxně může tak být průměrný věk vozového parku v dané zemi lepší. Ve skutečnosti tam ale moc velký rozdíl není:http://www.acea.be/statistics/tag/category/a... ...
Osobne Ja ten pocit nemám. Možno Ty si oproti mne obyčajný "Chudák" čo sa len a len naparuje a všetkým okolo závidí !!!ô
Klesnut na uroven primitiva je zbytocne. Stiahne Ta dolu a v tom primitivizme, ktory je mu vlastny, aj pretlaci. Preto som nereagoval na tu jeno znasku uplnuch kokotin. Posledne uvedeny vyraz som pouzil zamerne, pretoze tomu ostatnemu aj tak neporozumie. Aby mal sancu aspon jedno slovo, jemu tak vlastne, pochopit.
ako vidiet, aj ta moja klavesnica sa na to nemoze pozerat.
tak dva ovco..di rozjedou flejm a všichni další čobolové už jen hrajou "ty nad věcí" a uražený. Ani je nenapadne nejtit krjany za debilní kecy, ale navážej se do těch, co většinu z nich živí... Ale proč se divíme... prostě slováci...
Cestinu mam, aj z rodinnych dovodov zvladnutu vyborne, ale Tvoj prispevok je naozaj unikat.Mohol by si ten Tvoj ciastocne natraveny zaludocne-pazerakovy reflux prelozit?
Ta hej! :-D
Dobrej šrot
Dobrej střep, sešrotovat :)
:-D Přesně a pak z toho šrotu vyrobit třeba smradlavou i30 to je teprve kára.
Bingo, pak to konečně bude nejlepší české auto :-D
Podivejte se na Autogefuhl na youtube, je tam temer hodinova a vcelku objektivni recenze. Prijemne me prekvapily moznosti zadnich sedadel (konfigurace bez prostredniho sedadla je zajimava).
Zatím co v případě O3 FL totálně zprasili přední světla, v případě Karoqu se jim zase podařilo vyrobit podivné světlomety vzadu. Naživo v autosalonu to je ještě bizarnější než na fotkách.
Určité detaily mi vadia, tie zadné svetlá fakt mohli urobiť triezvejšie aby korešpondovali s komplexnou vizážou. Mám proste pocit, že dnes sa každý designér urputne snaží o nejaký "originálny" podpis. No, vďaka zadným svetlám sa ľahšie odlíši od Kodiaqa, ale vyzerajú fakt divne. Zákazníci si ale zvyknú, ako si zvykli na 4okú Octaviu.Inak auto vyzerá dobre, mne sa tento štýl páči omnoho viac než preplácané, predesignované obludy ala Hjúndéé Kona, čo vyzerajú ako nafúknutá detská hračka.Problém Škody vidím hlavne v tom, že aspoň na našich východoeurópskych trhoch sú proste predražené. Ale je to asi politika VW a pokiaľ sa budú kupovať, tak to inak nebude.
Nevím jestli si zákazníci zvykli na dělená světla. I moje drahá polovička konstatovala, že je to hnus, a to jí auta vůbec nezajímají. V mém okolí se to nelíbí nikomu, ani těm co si to auto nakonec z praktických důvodů koupili (prý většinu doby sedí vevnitř, tak ten hnus alespoň nevidí). Hodně udělají taky fleety, kde je to úplně jedno.Na těch zadních světlech není nejhorší ta nesouměrnost písmene C, ale to že jsou vystouplé z karoserie (jako kdyby je tam přilepili) ve stylu nejhorších divočin minulých generací od Renaultu a Asijské produkce
Zezadu to vypadá na downův syndrom.
Viko kufru se svetly je fakt hrozny. Meli to nechat jako to ma kodiaq. Takhle je to chudý příbuzný...
Nejvíc nejhorší jsou ty ciferníky s neviditenými bílými číslicemi na světlém pozadí, to se při vývoji asi šestkrát rušilo a zas to tam nějaký ichtyl prosadil.
Co mi jenom připomíná slovní spojení - nejvíc nejhorší- ? ( Míň nejhorší, víc nejhorší, nejvíc nejhorší).Že by moderní internetová mládež? A zkušeností na rozdávání.🤔
Koncern je nepouzitelny az do prveho faceliftu, co je znama vec a x-krat dokazana. Tak preco tie emocie?
kecko
To je zaujímavé.:-)Pred týmto článkom som si prečítal ten na novinky.cz a musím konštatovať že bol omnoho menej povrchný a hlavne podstatne kritickejší k podvozku, než to čo som našiel na tomto špecializovanom webe. Ale možno sa mi to len zdá.;-)Pre mňa osobne je nepochopiteľné, že pre toto auto nie je dostupná trojkombinácia benzín + 4x4 + manuál.:-/
Vypadá to, že podvozek TSI je chválen, podvozek TDI je haněn... tak nevím....
Nic zlozite, rozne verzie motorizacie znamenaju casto diametralne rozlicne jazdne vlastnosti. Vezmime si trebars Feldu 1.6 a 1.3, jazdne vlastnosti tych aut (nemyslim vykon), su z inych galaxii, kde jednatrojka tej silnej jednasestke v zakrutach bezpecne ujde. A nie ze nie, jednatrojku mame doteraz a jednasestku som donedavna jazdil. Je to trivialny priklad, ale nazorny - fyziku proste neobidete a cim su auta dnes lahsie, tym vacsi podiel na tom ma prave ten motor a prevodovka - a vysledne nutne naladenie. Karokve je male a lahke auto. A tak nie je jedno, ci tam pojde lahky 1.0TSi s lahkou prevodovkou, alebo tazky dvojliter s este tazsou prevodovkou a haldexom. Od toho sa potom odvija naladenie a vobec aj typ podvozku (jednoducha vs multilink, dvojkolka vs haldex....). To je aj dovod, preco trebars take obycajne a hrave Citygo (je lahke, kolesa ma v rohoch karoserie, ziadne previsy), vie byt v rukach skuseneho vodica prekvapivo neprijemnym superom na okreske.
manuál je přežitek
Ako kde. Ja preferujem manual. Preco? Pretoze je jednoduchy, viem to s nim a bavi ma to.
Mam v aute eCVT (ktore, mimochodom, nema s CVt nic spolocne).eCVT je prevodovka, ktora nie je prevodovkou, a je OVELA jednoduchsie ako najjednoduchsi manual ;)
koho baví manuál, buď nejel s pořádným automatem, nebo jezdí málo.To je stejný jako tvrdit že doma nechci vodu z kouhoutku ale že mě baví pumpovat na dvorku.Ve velkém rodinném máme automat v malém do města golfa s manuálem a mít volný peníze a ne jiné priority tak měním za AT z fleku.
Koho baví automat, je líný a neumí řadit. :-P
V případě O3 4x4 a Scouta nastal stejný problém. 1.8TSI 4x4 je jen s DSG. Zřejmě si spočítali, že většina těchto prodejů v evropě bude stejně s automatem. Zákazníků poptávajících 4x4 man bude méně, a většina z nic stejně sáhne po TDI, obvzláště v česku.BTW Koubek v meziplynu podvozek také chválil.
No ale i v TDI je nejvyšší verze pouze DSG. Dnes jsou posledními kusy SUV s manuálem nad 140kw ojetá Volva. Nebo sem tam nějaká Audina na mobile.de. Nová auta už jen s automatem :(
Santa Fe 2.2 CRDi ma 200 konikov a mozete si to skombinovat s cim chcete.
jo, akorát to má takový problém.... je to Santa Fe
Otazka znela jasne, dostali ste odpoved. Alebo sa mylim?A k dalsiemu. 2016 mam prelezene of unterbodenu az po dachhimmel, moja volba by bola dvojkolka manual: velke auto, lokomotivny motor, vybava, priestor, robustnost, cena. Inak nie je mi zname ze by ten motor bol problematicky a nie som fetisista, ktory hladka palubku a vrni blahom aka je makka. Skuste si to auto.Ostatne ani ojazdeny Santa v minulej generacii (v tej jednoduchej verzii) nie je zly kup. Naozaj zalezi az tak od toho, aku nalepku to ma na dekli? A ze to nie je be-em-veee? (viete o tom ze Grand Santa porazil v nemeckom teste X5 25dx?) Pozrite sa z coho vsetkeho 'made in bohvie kde' je poskladana dnesna tzv.premia. Potom pridte a mozeme sa o veci bavit, ale prosim az potom, co si to auto skusite.
Za peníze v Praze dům a v německém testu Santa Fe. Ale ještě tomu i věřit, to už je diagnóza.
...a doma...vsetko v pohode, ze...
Jasné. ŠKODA, naj auto
To je hodně zvláštní problém. Skoro jako i kdyby to bylo nejlepší auto, steně je nejhorší, neboť jsem zaujatý.
btw v případě nečeho řidičsky tak nudného jako je turbodiesel snad stesk po manuálu ani nedává smysl ne? U benzínu dejme tomu, ale řadit u nafty je otrava skoro vždy.
Dneska jsem svezl v TDI zarytého fanouška benzinu. Byl nadšený... ;-)
Já jsem nechal 100km řídit kolegu ( Insignia diesel)ve svém benziňáku ( s instrukcemi) a byl překvapený.😀
No nevím, mně řazení u nafťáku nevadí. Mimochodem máme doma i automat (pro manželku) a ve sportovním módu se to dá. Jinak dávám ale vždy přednost manuálu. Bydlím v horách a automat je kolikrát ztracen, neví co má vlastně zařadit.
Nie je automat ako automat. Asi mas ten zly. Na druhej strane, aj s automatom treba vediet jazdit.
Nejspíš to bude zájem trhu. čím dražší konfigurace, tím větší zájem o automat. Já si taky dlouho raději řadil sám, ale po pár letech občasného ježdění s DSG jsem se přistihl, že lenivím, a vlastně mi ten automat (dobře fungující) skoro vyhovuje. Dneska nevím, co bych při nákupu objednal. Vlastně jediné negativum u automatu je obava, že člověk zapomene umění řadit :-DPro běžného Frantu je tak často jediným argumentem pro manuál cena.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.