Ve městě mafie se Škodou Karoq. Při první jízdě nás nadchl podvozek

Gašpo  |  12. 10. 2017 09:13

To je zaujímavé.
Pred týmto článkom som si prečítal ten na novinky.cz a musím konštatovať že bol omnoho menej povrchný a hlavne podstatne kritickejší k podvozku, než to čo som našiel na tomto špecializovanom webe. Ale možno sa mi to len zdá.
Pre mňa osobne je nepochopiteľné, že pre toto auto nie je dostupná trojkombinácia benzín + 4x4 + manuál.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 10. 2017 09:20

V případě O3 4x4 a Scouta nastal stejný problém. 1.8TSI 4x4 je jen s DSG. Zřejmě si spočítali, že většina těchto prodejů v evropě bude stejně s automatem. Zákazníků poptávajících 4x4 man bude méně, a většina z nic stejně sáhne po TDI, obvzláště v česku.

BTW Koubek v meziplynu podvozek také chválil.

Odpovědět  |   | 
traveller  |  12. 10. 2017 10:14

No ale i v TDI je nejvyšší verze pouze DSG. Dnes jsou posledními kusy SUV s manuálem nad 140kw ojetá Volva. Nebo sem tam nějaká Audina na mobile.de. Nová auta už jen s automatem :(

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 10. 2017 10:58

Nejspíš to bude zájem trhu. čím dražší konfigurace, tím větší zájem o automat. Já si taky dlouho raději řadil sám, ale po pár letech občasného ježdění s DSG jsem se přistihl, že lenivím, a vlastně mi ten automat (dobře fungující) skoro vyhovuje. Dneska nevím, co bych při nákupu objednal. Vlastně jediné negativum u automatu je obava, že člověk zapomene umění řadit

Pro běžného Frantu je tak často jediným argumentem pro manuál cena.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 10. 2017 11:00

btw v případě nečeho řidičsky tak nudného jako je turbodiesel snad stesk po manuálu ani nedává smysl ne? U benzínu dejme tomu, ale řadit u nafty je otrava skoro vždy.

Odpovědět  |   | 
traveller  |  12. 10. 2017 14:19

No nevím, mně řazení u nafťáku nevadí. Mimochodem máme doma i automat (pro manželku) a ve sportovním módu se to dá. Jinak dávám ale vždy přednost manuálu. Bydlím v horách a automat je kolikrát ztracen, neví co má vlastně zařadit.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 10. 2017 20:04

Nie je automat ako automat. Asi mas ten zly.

Na druhej strane, aj s automatom treba vediet jazdit.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 10. 2017 21:51

Dneska jsem svezl v TDI zarytého fanouška benzinu. Byl nadšený...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 10. 2017 19:19

Já jsem nechal 100km řídit kolegu ( Insignia diesel)ve svém benziňáku ( s instrukcemi) a byl překvapený.😀

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 10. 2017 15:33

Santa Fe 2.2 CRDi ma 200 konikov a mozete si to skombinovat s cim chcete.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 10. 2017 16:55

jo, akorát to má takový problém.... je to Santa Fe

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 10. 2017 18:13

To je hodně zvláštní problém. Skoro jako i kdyby to bylo nejlepší auto, steně je nejhorší, neboť jsem zaujatý.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 10. 2017 18:22

Otazka znela jasne, dostali ste odpoved. Alebo sa mylim?

A k dalsiemu. 2016 mam prelezene of unterbodenu az po dachhimmel, moja volba by bola dvojkolka manual: velke auto, lokomotivny motor, vybava, priestor, robustnost, cena. Inak nie je mi zname ze by ten motor bol problematicky a nie som fetisista, ktory hladka palubku a vrni blahom aka je makka. Skuste si to auto.

Ostatne ani ojazdeny Santa v minulej generacii (v tej jednoduchej verzii) nie je zly kup.

Naozaj zalezi az tak od toho, aku nalepku to ma na dekli? A ze to nie je be-em-veee? (viete o tom ze Grand Santa porazil v nemeckom teste X5 25dx?) Pozrite sa z coho vsetkeho 'made in bohvie kde' je poskladana dnesna tzv.premia. Potom pridte a mozeme sa o veci bavit, ale prosim az potom, co si to auto skusite.

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  12. 10. 2017 19:14

Za peníze v Praze dům a v německém testu Santa Fe. Ale ještě tomu i věřit, to už je diagnóza.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 10. 2017 19:16

...a doma...vsetko v pohode, ze...

Odpovědět  |   | 
Pimpi  |  13. 10. 2017 17:01

Jasné. ŠKODA, naj auto

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 10. 2017 20:51

manuál je přežitek

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2017 18:58

Ako kde. Ja preferujem manual. Preco? Pretoze je jednoduchy, viem to s nim a bavi ma to.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 10. 2017 21:03

koho baví manuál, buď nejel s pořádným automatem, nebo jezdí málo.
To je stejný jako tvrdit že doma nechci vodu z kouhoutku ale že mě baví pumpovat na dvorku.
Ve velkém rodinném máme automat v malém do města golfa s manuálem a mít volný peníze a ne jiné priority tak měním za AT z fleku.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 10. 2017 07:42

Koho baví automat, je líný a neumí řadit.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 10. 2017 20:06

Mam v aute eCVT (ktore, mimochodom, nema s CVt nic spolocne).

eCVT je prevodovka, ktora nie je prevodovkou, a je OVELA jednoduchsie ako najjednoduchsi manual ;)

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 10. 2017 00:02

Vypadá to, že podvozek TSI je chválen, podvozek TDI je haněn... tak nevím....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2017 18:27

Nic zlozite, rozne verzie motorizacie znamenaju casto diametralne rozlicne jazdne vlastnosti. Vezmime si trebars Feldu 1.6 a 1.3, jazdne vlastnosti tych aut (nemyslim vykon), su z inych galaxii, kde jednatrojka tej silnej jednasestke v zakrutach bezpecne ujde. A nie ze nie, jednatrojku mame doteraz a jednasestku som donedavna jazdil. Je to trivialny priklad, ale nazorny - fyziku proste neobidete a cim su auta dnes lahsie, tym vacsi podiel na tom ma prave ten motor a prevodovka - a vysledne nutne naladenie.

Karokve je male a lahke auto. A tak nie je jedno, ci tam pojde lahky 1.0TSi s lahkou prevodovkou, alebo tazky dvojliter s este tazsou prevodovkou a haldexom. Od toho sa potom odvija naladenie a vobec aj typ podvozku (jednoducha vs multilink, dvojkolka vs haldex....). To je aj dovod, preco trebars take obycajne a hrave Citygo (je lahke, kolesa ma v rohoch karoserie, ziadne previsy), vie byt v rukach skuseneho vodica prekvapivo neprijemnym superom na okreske.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 10. 2017 09:21

Zatím co v případě O3 FL totálně zprasili přední světla, v případě Karoqu se jim zase podařilo vyrobit podivné světlomety vzadu. Naživo v autosalonu to je ještě bizarnější než na fotkách.

Odpovědět  |   | 
><  |  12. 10. 2017 10:09

Zezadu to vypadá na downův syndrom.

Odpovědět  |   | 
tom  |  12. 10. 2017 10:53

Viko kufru se svetly je fakt hrozny. Meli to nechat jako to ma kodiaq. Takhle je to chudý příbuzný...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 10. 2017 16:54

Nejvíc nejhorší jsou ty ciferníky s neviditenými bílými číslicemi na světlém pozadí, to se při vývoji asi šestkrát rušilo a zas to tam nějaký ichtyl prosadil.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 10. 2017 18:46

Koncern je nepouzitelny az do prveho faceliftu, co je znama vec a x-krat dokazana.
Tak preco tie emocie?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 10. 2017 21:57

kecko

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 10. 2017 22:16

Co mi jenom připomíná slovní spojení - nejvíc nejhorší- ? ( Míň nejhorší, víc nejhorší, nejvíc nejhorší).Že by moderní internetová mládež? A zkušeností na rozdávání.🤔

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  12. 10. 2017 11:25

Určité detaily mi vadia, tie zadné svetlá fakt mohli urobiť triezvejšie aby korešpondovali s komplexnou vizážou. Mám proste pocit, že dnes sa každý designér urputne snaží o nejaký "originálny" podpis. No, vďaka zadným svetlám sa ľahšie odlíši od Kodiaqa, ale vyzerajú fakt divne. Zákazníci si ale zvyknú, ako si zvykli na 4okú Octaviu.
Inak auto vyzerá dobre, mne sa tento štýl páči omnoho viac než preplácané, predesignované obludy ala Hjúndéé Kona, čo vyzerajú ako nafúknutá detská hračka.
Problém Škody vidím hlavne v tom, že aspoň na našich východoeurópskych trhoch sú proste predražené. Ale je to asi politika VW a pokiaľ sa budú kupovať, tak to inak nebude.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 10. 2017 12:17

Nevím jestli si zákazníci zvykli na dělená světla. I moje drahá polovička konstatovala, že je to hnus, a to jí auta vůbec nezajímají. V mém okolí se to nelíbí nikomu, ani těm co si to auto nakonec z praktických důvodů koupili (prý většinu doby sedí vevnitř, tak ten hnus alespoň nevidí). Hodně udělají taky fleety, kde je to úplně jedno.

Na těch zadních světlech není nejhorší ta nesouměrnost písmene C, ale to že jsou vystouplé z karoserie (jako kdyby je tam přilepili) ve stylu nejhorších divočin minulých generací od Renaultu a Asijské produkce

Odpovědět  |   | 
MV.  |  12. 10. 2017 09:48

Podivejte se na Autogefuhl na youtube, je tam temer hodinova a vcelku objektivni recenze. Prijemne me prekvapily moznosti zadnich sedadel (konfigurace bez prostredniho sedadla je zajimava).

Odpovědět  |   | 
Tk  |  12. 10. 2017 10:25

Dobrej střep, sešrotovat :)

Odpovědět  |   | 
Stan  |  12. 10. 2017 14:45

Přesně a pak z toho šrotu vyrobit třeba smradlavou i30 to je teprve kára.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 10. 2017 16:56

Bingo, pak to konečně bude nejlepší české auto

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  12. 10. 2017 10:34

Dobrej šrot

Odpovědět  |   | 
Picus  |  12. 10. 2017 11:16

Mamo, kupme toho Kara, susedia zdechnu ked to uvidia, budeme sa v tom tvarit ako najvacsi burani v dzedzine, ako vo vesmirnom korabe, aj skrabku daju, akcia!

Odpovědět  |   | 
*&cdgh  |  12. 10. 2017 12:39

Ta hej!

Odpovědět  |   | 
Stan  |  12. 10. 2017 14:44

A kurwa, Slováci sou tu. čobolstvo jedno. Beztak tam u vás ještě jezdíte na koňovi a tady se budeš opírat o auto na které si nikdy nevyděláš...

Odpovědět  |   | 
B-52  |  12. 10. 2017 14:53

Pocuvaj pepik, na Slovensku je priemerny vek vozoveho parku 10 rokov a v Cesku uz atakuje 15 rokov, Ty jazdec na vyhrkanej Ochcafke I z AAA

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 10. 2017 15:43

Jestli to nebude tím, že nejchudší češi jezdí v otřískaných 15 let starých feliciích, zatím co na slovensku tato sorta žije v hliněných domcích někde na východě, a automobil v životě neviděla

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 10. 2017 18:40

Pozeram ze sa v tomto vlakne zisla pekna hromadka primitivov.

To ostatne potvrdzuje aj to, co tvrdim stale: ked sa debil nalezite 'podari', je to jedno odkial je, ostane debilom navzdy a je to uctyhodny unikat. Debilom sa skratka clovek narodi a vo svojej debilite ostatne vlastne stastnym clovekom (berte to ako dar a zazrak prirody). A je to jedno ci je uz cesky, ktoreho oslovujeme vokativom 'Ty k.kote', alebo je to slovensky, ktoreho oslovujeme otazkou 'j.be Ti?', alebo eskimacky, papuansky, terugu, svahilsky.

Takze v podstate namiesto tychto Vasich exkrementov by Ste si vlastne mali dobre rozumiet. Preco sa tak nedeje, to mi je dalsou zahadou. Nejaky napad?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 10. 2017 20:54

No ovšem, nemáme argumenty, tak přidáme urážky a osobní invektivy.

Demografie ČR a Slovenska je prostě odlišná a podobné "slumy" v česku nemáme, proti tomu jsou i české vyloučené lokality doslova Hilton:
http://www.aljazeera.com/indepth/features/2017/04/... ...
Tomu zřejmě odpovídá i míra chudoby, která je na Slovensku až 2 násobná (ale pořád lepší než ve většině EU)
https://news.expats.cz/weekly-czech-news/czech-r... ...

Z toho vychází argumentace, že ti nejchudší zřejmě místo vraků nemají auta žádná a paradoxně může tak být průměrný věk vozového parku v dané zemi lepší. Ve skutečnosti tam ale moc velký rozdíl není:
http://www.acea.be/statistics/tag/category/a... ...

Odpovědět  |   | 
Pimpi  |  13. 10. 2017 17:09

Osobne Ja ten pocit nemám. Možno Ty si oproti mne obyčajný "Chudák" čo sa len a len naparuje a všetkým okolo závidí !!!

ô

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2017 18:13

Klesnut na uroven primitiva je zbytocne. Stiahne Ta dolu a v tom primitivizme, ktory je mu vlastny, aj pretlaci. Preto som nereagoval na tu jeno znasku uplnuch kokotin.

Posledne uvedeny vyraz som pouzil zamerne, pretoze tomu ostatnemu aj tak neporozumie. Aby mal sancu aspon jedno slovo, jemu tak vlastne, pochopit.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2017 18:14

ako vidiet, aj ta moja klavesnica sa na to nemoze pozerat.

Odpovědět  |   | 
adv  |  15. 10. 2017 00:31

tak dva ovco..di rozjedou flejm a všichni další čobolové už jen hrajou "ty nad věcí" a uražený. Ani je nenapadne nejtit krjany za debilní kecy, ale navážej se do těch, co většinu z nich živí...
Ale proč se divíme... prostě slováci...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 10. 2017 11:00

Cestinu mam, aj z rodinnych dovodov zvladnutu vyborne, ale Tvoj prispevok je naozaj unikat.

Mohol by si ten Tvoj ciastocne natraveny zaludocne-pazerakovy reflux prelozit?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 10. 2017 20:38

Raději se věnuj autům, i když ani to ti pořádně nejde. Nejchudší češi jezdí tak prstem po mapě, a i o tom se dá úspěšně pochybovat, když na tu mapu nemají. Není ti trapně psát takové pitomosti, a to i s kolegou "Stan"? Když někdy vidím, že se na Slovensku najde nějaký ušlápnutý trouba, tak tady jste se asi vy dva také hledali, až jste se našli.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2017 18:28

...mali by si dat spolu rande na duhovom pochode...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 10. 2017 20:07

Sod off.

Odpovědět  |   | 
Čobol  |  13. 10. 2017 13:43

Moc nás neurážaj...Sme s inej planéty. Vieš,že prezývka Čobol je odvodenina z názvu Kobol ? Ty jeden nevzdelanec...https://cs.wikipedia.org/wiki/Kobol...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 10. 2017 11:42

Ovšem ten titulek- Ve městě mafie ???. Oni to testovali v Praze?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 10. 2017 12:30

Vsak kde jinde v 'civilizovanem' svete dostane podvozek, motor, prevodovka takovy zahul? Snad uz jen na D1

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 10. 2017 11:56

Ta druhá řada sedadel je nouzová ? Jaká je výška opěráku, vždyť jsou ta sedadla na úrovni spodní hrany okýnek!!!

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 10. 2017 00:04

jsou volitelná. A podle mě je takovýto MPV prvek v SUV super možnost

Odpovědět  |   | 
*9q*&wdh  |  12. 10. 2017 12:41

Tolik prace a pritom takova blbost!

Odpovědět  |   | 
Leon  |  12. 10. 2017 12:48

...když někoho nadchne "měkký podvozek", tak to snad už nemá cenu ani dál číst,....škoda jinak se mi docela líbil, rozhodně více jak Ateca,....ale ten podvozek nic pro mne !!

Odpovědět  |   | 
kluc  |  12. 10. 2017 13:35

Pokud chceš lepší podvozek, tak si v této třídě kup Nissan Qashqai. Ten má multilink už v základu a k tomu bezkonkurenční odhlučnění. Žádné torzky a tříválce jako u koncernu.

Odpovědět  |   | 
ObiWanKenobi  |  12. 10. 2017 13:39

Co ma stylove auto spolocne s Karoqom? Vsak stale je to nudna hranata Skodovka. Stylovy je podla mna taky E-Pace, 3008 ci C-HR, nie toto

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 10. 2017 14:01

Styl muze mit X podob a Karoq se rozhodne neztrati. A kdyz na to prijde, tak STYL ma napr. RR

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 10. 2017 14:54

To je věc v kusu každého soudruha. Evidentně má vaše pojetí "stylu" hodně společného s tím, co třeba já považují za totální kýč.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  12. 10. 2017 16:18

No, sú proste ľudia, ktorí radi chodia v kvetovanej košeli, k tomu si zoberú pruhované nohavice a navrch puntíkované sako. Bóžínku.
V takíchto prípadoch je asi normálne že racionálny design považujú za absolútnu nudu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 10. 2017 15:35

Mne sa celkom pozdava a jedenapolliter, manual a dvojkolku by som v pohode (samozrejme nie z prvych dvoch rokov vyroby) s par priplatkami (vsetko prekticke prvky), v pohode vzal.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  12. 10. 2017 16:31

Pokiaľ sú pravdivé informácie o cenách ( počkajme si na oficiálne ), tak keby som chcel malý mestský crossover, dal by som prednosť VW T-Roc. Bude to podobne ako Octavia Combi vs Golf Variant. Za rovnaké peniaze ponúkne das auto omnoho viacej. A v oboch prípadoch sa mi VW aj viacej páči. Preto sme si Golfa aj kúpili. Osobne nechápem tú politiku že nemecké auto tu človek kúpi výhodnejšie než domácu značku, ale vlastne chápem. VW je vlastník a diktuje politiku.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 10. 2017 18:25

Mne by golf nevyhovoval kvoli nedostatocnej svetlej vyske, inak zvysok je, suhlas, na uvazenie.

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 10. 2017 18:37

Nechapu kam furt chces jezdit s vyssim podvozkem kdyz zasadne trvas na pohonu jednoho kola?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2017 19:27

Dovody su ciste prakticke.

Tak napriklad parkovanie. Mame parkovanie na obrubniku, ktory je vzdy volny a je to priamo oproti vchodu do domu, je tam priestor, ale treba tam na ten obrubnik vyskocit. Ja tam zaparkujem v pohode a v klude. Dalsie miesto je v obluku, kde obrubnik zasahuje pod auto. Auto s nedostatocnou svetlou vyskou je odsudene bud na poskodenie unterbodenu (zle sa to opravuje, je to klucovy pevnostny celok karoserie okrem ineho), alebo platenu podzemnu garaz, pripadne parkovanie tri kilometre pred Tescom (a toto naozaj nemusim).

Potom, cestou na chatu mame zmes polnej a asfaltky. Stred cesty je vyvyseny /zakonite/, nizsie auto tam necha olejovu vanu. Ja prejdem v klude a v pohode. A ak nahodou je tam lad, zalozim retaz. Haldex mi bude na h.vno ak skratka ostanem visiet na bruchu, ze.

To vysvetluje aj oblubu jednoduchych SUV v dvojkolke. Tych situacii je vela. Auto, ktore je menej konstrukcne obmedzene, je zakonite vsestrannejsie a jeho schopnosti su limitovane vodicom a nie konstrukcnym nedostatkom. Inak, jedno koleso pohanane nie je. Diskusie o diferenciale potom prosim inde.

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 10. 2017 21:08

Na nezpevnenym povrchu ti u tech tvejch veteranu zabira vic jak jedno kolo? Tak to me zajima.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 10. 2017 10:46

Nespevneny povrch pod kolesom znamena automaticky zaber len jedneho kolesa?
No co sa este tu nedozviem
Napoveda: nie, nejde mi o vysvetlenie funkcie diferencialu.

Budme prosim dosledni.

Odpovědět  |   | 
homer  |  16. 10. 2017 09:19

Jedoucí auto neřešim mě zajímá situace kdy začne pohon prokluzovat a najednou je ti silnice úzká tak hbitě vyskakuješ s řetězama a ve sračkách lezeš pod auto s letníma ?

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 10. 2017 00:16

Domácí značky jsou prostě drahé (a je jedno jestli je to Škoda v Česku, VW v Německu a nebo Volvo ve Švédsku, automobilky bezskrupulózně inkasují "vlastenecké příplatky" )

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 10. 2017 17:58

TFSI ????
hele, neberte to uz!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 10. 2017 18:43

Za jedno pismenko by som sa nehadal. Ale za kontrolu kvality na vystupe, to uz je ina vec.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 10. 2017 22:51

Skládací zadní sedadla jako Fiat Multipla Paráda !

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 10. 2017 00:05

Má to svoje plusy (vzniklý prostor je bezkonkurenční) i minusy (pakárna s vyndáváním a uskladňováním)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 10. 2017 19:10

Všude si také stěžují, že vyndávací sedadla nejsou pohodlná. Také mínus.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 10. 2017 14:06

nepohodlné sú hlavne preto, že operadlo majú veľmi nízke, hádam nižšie, ako používa konkurencia v treťom rade. Čiže použiteľné fakticky len pre deti, alebo na kratšie vzdialenosti.

Odpovědět  |   | 
honza  |  13. 10. 2017 07:56

autobible.cz podvozek nic moc , autorevue,cz nadchl podvozek ,tak nevím.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 10. 2017 19:18

Asi jsme na autobible četli každý nějaký jiný článek. Já jsem četl na podvozek chválu.
http://autobible.euro.cz/skoda-karoq-prilis-neprek... ...
"Ve výsledku jde o zdařilý kompromis, který zvládá ostřejší jízdu zatáčkami a zároveň rozbité silnice.Je potřeba říci, že těch najdete na Sicílii vážně dost, takže jsme si mohli dosytosti vyzkoušet, jak dobře Karoq nerovnosti filtruje (dokonce i na 18″ kolech). K tomu navíc ani nepotřeboval adaptivní tlumiče."

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 10. 2017 09:20

To tedy čumím, ono napsat fakt, který není z mé hlavy, se také dá omínusovat? Jen bych prosil soudruhy mínusáře, aby mi prosím vysvětlili, co je špatně. Jinak mi tady můžete samozřejmě nasázet mínusů kolik chcete. Mě jen zajímájí vaše myšlenkové pochody, jestli se to dá takto vůbec nazvat, jak dospět k tomuto rozhodnutí dát mínus.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  13. 10. 2017 21:58

No, nevím, ale Karokv má některé části skutečně hodně hnusné - celá zadní část je divná, obrovský rovný plech bez nápadu a malilinkatá světýlka, něco podobného se podvedlo už kdysi na Altee, to byl taky pořádný kentus. Na ten okap nad klikama jsem doslova alergický, jestli to má být kopie designového prvku od Audí, tak to se hodně nepovedlo. A co nechápu, je obestavění nebo spíš vyplnění obrovského motorového prostoru jako by tam byl min. 8-mi vál, přitom je tam 1.5L mr.dečka. Nebo že by tolik prostoru zabraly cheat-boxy s podvodným sw? Takže do MB - znovu a lépe.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 10. 2017 10:59

HD Sportster je naozaj pekna masina, ak to mame, gratulujem

Jedenapolliter na bezne jazdenie v jednoduchsej konfiske bude na to male auto (a karokve malym autom je), bohate stacit a tipoval by som to na cierneho kona a perspektivny smer. Ostatne nebude mat viac prace ako 1.0EB vo Focuse, ktoreho som prevetral na okreske tak, ze to majitel ovela silnejsieho auta len tazko chapal. No a ten EB bezi stale ako hodinky. Pokial pojde spolahlivo a nebude to zrat ako tank, potom preco nie. Nech si kupi kto co chce. Mne napriklad MB nechyba, mam rad prakticke a jednoduche veci. Ale iny zakaznik (mozno aj Vy) zasa moze mat ine priority. Nechajme rozhodnut zakaznikov.

Co sa tyka dizajnu, tam mam vyhrady aj ja a v tom suhlas.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  15. 10. 2017 08:28

Mám Iron 2013 v tmavě modré...
Já nezpochybňuji 1.5L v tom smyslu, že je do toho auta málo, to asi v dnešní době odpovídá, ale je velmi zvláštní, jak je tam natěsnaný. Mám v podobně velkém motorovém prostoru atmo 1.8L a mám tam místa na rozdávání.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 10. 2017 11:23

Nadhera

No a co sa tyka tych aut. to nie je nijaka velka zahada. Skratka setrime.
Setrime na Vas, pan zakaznik.


Odpovědět  |   | 
XYZ  |  13. 10. 2017 22:03

Ono to nakonec stejně bude hlavně o ceně, aby to ve slušné výbavě nestálo jak BMW X5. Jinak variabilita interiéru vypadá dobře. Zadní světla jsou hnus a ty budíky - zdá se mi to nebo jsou opravdu bílá čísla na stříbrném pozadí?!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  14. 10. 2017 10:00

nezdá, nějaký "génius" to prosadil už do O3 FL Style. Ta firemní porada, kde se tohle řešilo, musel být hodně hustá.... Co si přitom "šlehli" se asi nedozvíme.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  14. 10. 2017 13:25

A opět český novinář skáče jak Škoda werke píská...Proč nikdy nezdůrazníte,že Škoda se ani 30 let po revuloci nenaučila udělat v kufru rovnou plochu po sklopení sedaček???

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  14. 10. 2017 13:38

jak to že ne? Mezipodlaha je volitelné příslušenství. Že si to neumíte ani objednat není problém škodovky.

To, že to u některých značek dostanete (a pochopitelně taky zaplatíte) povinně, hodláte vydávat jako výhodu?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 10. 2017 14:12

je veľa značiek, čo má rovnú podlahu, aj bez medzipodlahy. To že škoda to má vyriešené ako príplatok, je určite problém škody, a nie zákazníka. Samozrejme to neplatí v CR +SR, tu to zákazník zožerie .

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  16. 10. 2017 11:31

Myslíte ty značky co mají jen mezipodlahu (ve smyslu konstrukce škodovky), do nižší polohy tak dát nejde a pod ní je hromada hluchého místa? Zákazníku trhni si nohou.

Skvělá koncepce.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 10. 2017 20:10

Tak uz vieme, ako vyzera prepravny box na Mazdu CX-3.

Naozaj sa zda, ze Skodovka investuje do dizajnu auta asi tolko, co Mazda do dizajnu prepravneho kontajnera.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A