Vauxhall si svoji „doživotní záruku“ nakonec uhájil

Před rokem přišel britský Vauxhall s diskutabilní „doživotní zárukou“. I po četných stížnostech si ji ale ponechá i nadále.
Vauxhall si svoji „doživotní záruku“ nakonec uhájil

Britská odnož koncernu General Motors, resp. Opelu, sklidila za zavedení tzv. doživotní záruky na své vozy vlnu kritiky, z níž tím nejzásadnějším byl hlas německého Úřadu pro hospodářskou soutěž. Název tohoto druhu záruky je totiž poněkud zavádějící, neboť je ve skutečnosti omezen hranicí 100 000 mil, tj. 160 000 km. Reiner Muenker, šéf zmíněného úřadu, poněkud rozumně konstatoval: „Objektivně nesprávný reklamní slogan na celoživotní záruku, který naznačuje nepřekonatelnou přednost v konfrontaci s konkurencí, nemá v reklamě místo.“  

Kontinentální Opel se již nechal slyšet, že tuto záruku od 1. listopadu nahradí pojistným produktem nabízeným za příplatek. Nicméně Vauxhall na svém pojetí zatím trvá, nicméně připustil úpravu sloganu na poněkud bizarní formulaci „záruka, která může trvat navždy“...
 

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 432 km
Cena: 73 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 70 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 154 726 km
Cena: 171 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 296 000 Kč
Opel Astra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 195 855 km
Cena: 90 000 Kč
Opel Zafira 1,8
Rok výroby: 2001
Stav: 193 983 km
Cena: 45 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků