Vauxhall si svoji „doživotní záruku“ nakonec uhájil

Před rokem přišel britský Vauxhall s diskutabilní „doživotní zárukou“. I po četných stížnostech si ji ale ponechá i nadále.
Vauxhall si svoji „doživotní záruku“ nakonec uhájil

Britská odnož koncernu General Motors, resp. Opelu, sklidila za zavedení tzv. doživotní záruky na své vozy vlnu kritiky, z níž tím nejzásadnějším byl hlas německého Úřadu pro hospodářskou soutěž. Název tohoto druhu záruky je totiž poněkud zavádějící, neboť je ve skutečnosti omezen hranicí 100 000 mil, tj. 160 000 km. Reiner Muenker, šéf zmíněného úřadu, poněkud rozumně konstatoval: „Objektivně nesprávný reklamní slogan na celoživotní záruku, který naznačuje nepřekonatelnou přednost v konfrontaci s konkurencí, nemá v reklamě místo.“  

Kontinentální Opel se již nechal slyšet, že tuto záruku od 1. listopadu nahradí pojistným produktem nabízeným za příplatek. Nicméně Vauxhall na svém pojetí zatím trvá, nicméně připustil úpravu sloganu na poněkud bizarní formulaci „záruka, která může trvat navždy“...
 

Opel Zafira 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 98 717 km
Cena: 229 000 Kč
Opel Astra 1.701
Rok výroby: 2013
Stav: 141 846 km
Cena: 150 000 Kč
Opel Omega 2.172
Rok výroby: 2003
Stav: 270 632 km
Cena: 28 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků