.. při současných kapacitách baterií ..... .. nevím jestli je to úplně nejlepší nápad ... zachraňovat životy elektromobilem .....
Když to má benzinový motor na výrobu elektřiny, tak to není zas takový problém. Ale jakmile klesnou baterky pod určitou úroveň, tak se prý pod kapotou nastartuje "mixér", který točí trvale asi 5000ot/min (=> hluk) a stejně prý nevyrobí tolik elektrického výkonu, aby to mohlo jet opravdu naplno jako při plných baterkách. U téhle 'sanitky' možná navíc ještě něco z el. výkonu seberou i ty majáky a případný karavan pro ležící pacienty.
Že chtějí osobákem i přepravovat pacienty, budiž. Možná i takové situace jsou, je to jejich věc. Ale jinak souhlasím s článkem, že pro pohotovostní zdravotnický vůz jsou prioritní naprosto jiné parametry a požadavky, než komplikovaná hybridní technika a co nejnižší spotřeba.Některá nařízení prostě nemohou platit plošně a bez rozdílu pro všechny. Tento příklad mi přijde asi tak přínosný, jako by byly úsporné zářivky na operačním sále.
Ty pacienty budou přepravovat asi jen vsedě. Ostatně při užitečném zatížení Ampery jen 268 kg se jich tam stejně moc nevejde
Kdyby to mělo tažné zařízení, tak by pro převoz ležících pacientů mohli zapřáhnout přívěsný vozík? :-D
Dobrý den máte tam chybu auto neni Chevrolet/Vauxhall Ampera ale Opel/vauxhhall Ampera.
Dobrý den, máte samozřejmě pravdu. Děkuji za upozornění, opraveno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.