Vath V63RS: ďábelská C-Klasse

Mercedes C63 AMG je neskutečně rychlý sedan již v sérii. Ale když ho vezme do rukou zkušený tuner, je to hotové peklo.

Specialista pro tuning Mercedesů, společnost Vath, si vzala do parády model C63 AMG. Výsledkem je skutečně rychlý a dobře vypadající stroj, který řádně posílil i na výkonu.

Atmosférický osmiválec o objemu 6,2 litru dostal modifikovanou řídící jednotku , propustnější vzduchové filtry a zcela nový výfukový systém. Výsledkem je plných 130 koní a 90 Nm navíc oproti sérii, a to je bez jakéhokoli přeplňování ohromný výsledek. Celkově tak na zadní kola putuje 585 koní výkonu a 690 Nm točivého momentu.

Kromě výkonu ale muselo dojít k úpravám i v jiných partiích vozu. Modifikovaný, rozumějte přitvrzený a snížený, byl samotný podvozek. Zadní diferenciál získal víc na svornosti a celý vůz je laděn ještě sportovněji, aby byl schopen odolávat tvrdému zacházení i při častém okruhovém ježdění.

V63RS je postaveno na 19“ kolech, vpředu s pneumatikami o šířce 235 mm, vzadu pak ještě o 30 mm širšími. Aerodynamické úpravy se mají pozitivně projevit především při vysokých rychlostech a karbonové díly ušetřily 21 kg hmotnosti. Jen pro zajímavost, maximální rychlost vozu je elektronicky omezena na 325 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Vath V63RS

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky