Parada, kazdy den vyrobcovia obohacuju auta o super funkcie, ktore ma kazdy na smartphone vo vrecku a vatsina ich ani nepouziva, alebo o nich nevie. Skoda by mala radsej najprv odladit system a potom donho hadzat dalsie ficury a nie naopak, ze do nefunkcneho bordelu zamiesam dalsi problem. Pred casom bezala reklama na nove 5kove bmw kde si fesak nastartoval a infotaiment vypisal jeho meno na pozdrav a hodilo mu to predpoved pocasia. Asi zaciname byt tym pocasim nejaky posadnuti. Su to super funkcie, len potom sa clovek pozrie z okna na suseda ako beha s mobilom kolo bmw a kope kolo vyfukov a auro sa neotvara. Pritom klucom by to otvoril za par sekund. Asi je nieco zle...
To je asi proto, aby bylo co dělat na nabiječkách. Aby se člověk nenudil v autě. Přidal bych několik her a můžu v klidu u Lidlu 2 hodiny nabíjet.
Takže smartfounzombie, které potkávám na chodnících s rypákem zabořeným do telefonu jak absolutně nevnímají nic kolem sebe, se přesunou do škodovek. No tě pic, to budou masakry.
Pokud zůstanu u nadpisu tak si můžu první větu vyložit i tak, že bude "předvídat", jak se s tímto autem bude bourat, tedy s kým se srazí. Kdyby tam redaktor z Blesku použil výraz meteoradar, to by byla jiná.
Je to ošklivé, nejede to, ale ukazuje počasí. Co je to? Škodovka!
toto je velice zajímavé a to se musí dozvědět ten kdo to homologoval pro silniční provoz a ty auta budou vracet techničák ve velkým. Manažér co to má na starosti počítám, že dostane tak 10 let na tvrdo.
jestli to nevymmyslel stejnéj jak kola rovně a zátažená ruční brzda.
A jezdit to bude?
Vyborne, tohle vse se bude hodit! Za jizdy ale radsi moc nepouzivat a kdyztak si zastavit. Behem rally at si to radsi obsluhuje navigatorka a je to.
Mě kdysi jeden Chytrolín povídal,že nejlepší auta jsou bez asistenčních systémů.Ale hlavně,že on má auto,kde má navigaci,hlídání mrtvého úhlu a zadní kameru...
asisteční systemy jsou parkování, couvání s přívěsem, inteligentní tempomat atd. co popisuješ řidič nemusí používat.
To je zajímavé. Nicméně řidič by se během jízdy měl věnovat řízení a ne si číst zprávy. I když si jen pustím rádio, odvádí to tak 20% pozornosti.
jedna moje bývalá kolegyně to kdysi poslala do svodidel - a to jen ladila klasické rádio. :-D
Pokud nejsi schopen vidět perfirerně provoz na silnici při nastavování nebo stisku tlačítka / obrazovky, tak bys měl zvážit řízení osobního auta.
Periferní vidění = vyhodnotíš maximálně cca 40% obrazové informace (u speciálně cvičených a navíc ještě predisponovaných lidí - typicky lidi jako stíhací letci nebo obsluha jaderek). Běžný točvolant nedá ani 10%.
Je jasné, že si kvůli tomu nebudeš kupovat trabanta, ale dotykové obrazovky odvádí pozornost hodně a ještě si tam prohlížet srážkové mapy, to už je vrchol. Naštěstí jdou tyto multimediální možnosti ruku v ruce s bezpečnostními asistenty.
to nedokáže ani robot číst na panelu zprávy velikosti písmen 3-4mm a vidět periferně. To by každý oko muselo být zvlášt.
Petre jak Žibér v Taxi Taxi jedno oko na monitor a druhé na myš :()
Nepiš periferně, piš normálně - perfirerně...:-))
Protože jsi nemoderní. Nová doba si žádá velkou svítící placku vedle zorného pole a všechno ovládat přes ní. Ať skončim v pangejtu, hlavně že dotykově!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.