Varování: zaměstnancům Porsche hrozí riziko poranění krční páteře

Varování: zaměstnancům Porsche hrozí riziko poranění krční páteře

Musí to být nevděčná práce: pořád v horečnatém tempu, nechat se zmítat brutálním zrychlením, drtit si hrudník bezpečnostními pásy při prudkém brzdění a vystavovat krční páteř enormní zátěži při příčném zrychlení přes 1 g. Být testovacím řidičem Porsche je prostě řehole. 

Názorně to ukazuje toto video ze Severní smyčky Nürburgringu, na které upozornil americký blog Jalopnik. Nebozí piloti musí trávit pracovní dobu využiváním celého dynamického potenciálu prototypů modernizované 911 Turbo.

Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

Ke své náročné práci se ovšem stavějí s německou svědomitostí a precizností – všimněte si, jak auta v zatáčkách pořád lehce kloužou všemi čtyřmi. Pokud jste někdy řídili jakékoliv Turbo od 996 dál tak, aby lehce klouzalo všemi čtyřmi, víte, že riziko namožení krčních svalů je při této činnosti opravdu akutní. Odbory by měly rázně zakročit!

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků