Varování: zaměstnancům Porsche hrozí riziko poranění krční páteře

Varování: zaměstnancům Porsche hrozí riziko poranění krční páteře

Musí to být nevděčná práce: pořád v horečnatém tempu, nechat se zmítat brutálním zrychlením, drtit si hrudník bezpečnostními pásy při prudkém brzdění a vystavovat krční páteř enormní zátěži při příčném zrychlení přes 1 g. Být testovacím řidičem Porsche je prostě řehole. 

Názorně to ukazuje toto video ze Severní smyčky Nürburgringu, na které upozornil americký blog Jalopnik. Nebozí piloti musí trávit pracovní dobu využiváním celého dynamického potenciálu prototypů modernizované 911 Turbo.

Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

Ke své náročné práci se ovšem stavějí s německou svědomitostí a precizností – všimněte si, jak auta v zatáčkách pořád lehce kloužou všemi čtyřmi. Pokud jste někdy řídili jakékoliv Turbo od 996 dál tak, aby lehce klouzalo všemi čtyřmi, víte, že riziko namožení krčních svalů je při této činnosti opravdu akutní. Odbory by měly rázně zakročit!

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků