Musí to být nevděčná práce: pořád v horečnatém tempu, nechat se zmítat brutálním zrychlením, drtit si hrudník bezpečnostními pásy při prudkém brzdění a vystavovat krční páteř enormní zátěži při příčném zrychlení přes 1 g. Být testovacím řidičem Porsche je prostě řehole.
Názorně to ukazuje toto video ze Severní smyčky Nürburgringu, na které upozornil americký blog Jalopnik. Nebozí piloti musí trávit pracovní dobu využiváním celého dynamického potenciálu prototypů modernizované 911 Turbo.
Ke své náročné práci se ovšem stavějí s německou svědomitostí a precizností – všimněte si, jak auta v zatáčkách pořád lehce kloužou všemi čtyřmi. Pokud jste někdy řídili jakékoliv Turbo od 996 dál tak, aby lehce klouzalo všemi čtyřmi, víte, že riziko namožení krčních svalů je při této činnosti opravdu akutní. Odbory by měly rázně zakročit!