Vánoční projekt BESIPu byl oceněn jako nejefektivnější kampaň roku

Loňská vánoční kampaň oddělení BESIP ministerstva dopravy „Osudová vteřina se nedá vrátit" s paní Liběnou Hlinkovou získala ve čtvrtek 2. listopadu 2006 prestižní ocenění české EFFIE 2006. V kategorii sociálního a ekologického marketingu se umístila na prvním místě před kampaněmi Rána pro Rómy a VON proti rakovině prsu – stovky zachráněných žen.
 
Česká EFFIE je soutěž organizovaná Asociací komunikačních agentur a kampaně jsou hodnoceny z hlediska jejich efektivity - je tedy hodnoceno komplexní řešení a jeho výsledné působení na příjemce reklamy (www.effie.cz). Z pozice zadavatele, tedy BESIPu ministerstva dopravy, jde o nejvyšší možné ocenění, které lze v České republice získat.

Kampaň BESIPu „Osudová vteřina se nedá vrátit“ spustilo ministerstvo dopravy na závěr roku 2005. Apelovala na řidiče, aby v předvánočním období jezdili co nejopatrněji. Pro tento čas jsou totiž typické tragické následky dopravních nehod.
 
Do kampaně se zapojila manželka tragicky zesnulého trenéra národní hokejové reprezentace Ivana Hlinky Liběna Hlinková, která byla její ústřední postavou. V rozhlasovém spotu vystoupil také herec Radovan Lukavský.
 
Kampaň oslovovala řidiče prostřednictvím pouličních reklamních vitrín City Light, billboardů, internetu, a také rozhlasového spotu (viz http://www.ibesip.cz/cs/Informace+BESIP/20051011-novakampanvanoce.htm).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků