Vanderhall postavil stylové tříkolky. Za sedmiletou práci si nechá řádně zaplatit

Mix automobilu a motocyklu nedávno představila společnost Vanderhall z utažského města Provo. Cena nejdražší varianty se šplhá ke dvěma milionům.

Společnost uvádí, že na vývoji modelů Venice a Laguna pracovala celkem sedm let. První prototyp byl osazen motorem z motocyklu Kawasaki ZX-10R, druhý dostal jednotku Yamahy R1 a třetí agregát obstarala firma Rotax. Od roku 2012 je hnacím ústrojím stroje 1,4litrové turbo GM.

Již základní model Venice zaujme svou výbavou. Ve voze s hmotností 623 kilogramů se ukrývá šestistupňová automatická převodovka, vyhřívaná sedadla, prémiové ozvučení či dřevěný volant. To vše doplňují 18palcová kola. Cenovka takového kousku startuje lehce pod tři čtvrtě milionem korun.

Italská společnost postavila novou elektromotorku. Má dojezd 200 km 

Italská společnost postavila novou elektromotorku. Má dojezd 200 km 

Pokud máte zájem o ještě prestižnější kousek, můžete sáhnout po modelu Laguna. Ten disponuje ručně vyrobenou karoserii z uhlíkových vláken, avšak za příplatek dalšího půl milionu korun. Varianta Sport Premium nabízí také klimatizaci, prémiovou kůži a koberce, o jeden až dva palce větší kola, volant s ovládacími prvky, tempomat či nastavitelné zavěšení. Takový vůz vás už přijde na půl druhého milionu korun.

A to ještě stále není všechno. Vrcholnou variantou je Bespoke Motoring Experience s barevným odstínem dle libosti, klimatizovanými sedačkami či speciálními pneumatikami Toyo R888. „All-inclusive varianta je pro zákazníky připravena za 1,9 milionu korun. Nabízíme exkluzivitu, požitek a vzrušení z jízdy. Vracíme se tak ke zlatému věku motorismu,“ uvádí Vanderhall.

Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Za příplatek lehce přes šest tisíc korun společnost novinku doručí do vámi vybraného obchodního zastoupení. Pro evropské zájemce to velká výhra není, protože taková místa jsou pouze v Severní Americe a Dubaji.

Prohlédněte si stylové tříkolky Vanderhall Venice a Laguna na následujících fotografiích a videích...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků