Vanderhall postavil stylové tříkolky. Za sedmiletou práci si nechá řádně zaplatit

Mix automobilu a motocyklu nedávno představila společnost Vanderhall z utažského města Provo. Cena nejdražší varianty se šplhá ke dvěma milionům.

Společnost uvádí, že na vývoji modelů Venice a Laguna pracovala celkem sedm let. První prototyp byl osazen motorem z motocyklu Kawasaki ZX-10R, druhý dostal jednotku Yamahy R1 a třetí agregát obstarala firma Rotax. Od roku 2012 je hnacím ústrojím stroje 1,4litrové turbo GM.

Již základní model Venice zaujme svou výbavou. Ve voze s hmotností 623 kilogramů se ukrývá šestistupňová automatická převodovka, vyhřívaná sedadla, prémiové ozvučení či dřevěný volant. To vše doplňují 18palcová kola. Cenovka takového kousku startuje lehce pod tři čtvrtě milionem korun.

Italská společnost postavila novou elektromotorku. Má dojezd 200 km 

Italská společnost postavila novou elektromotorku. Má dojezd 200 km 

Pokud máte zájem o ještě prestižnější kousek, můžete sáhnout po modelu Laguna. Ten disponuje ručně vyrobenou karoserii z uhlíkových vláken, avšak za příplatek dalšího půl milionu korun. Varianta Sport Premium nabízí také klimatizaci, prémiovou kůži a koberce, o jeden až dva palce větší kola, volant s ovládacími prvky, tempomat či nastavitelné zavěšení. Takový vůz vás už přijde na půl druhého milionu korun.

A to ještě stále není všechno. Vrcholnou variantou je Bespoke Motoring Experience s barevným odstínem dle libosti, klimatizovanými sedačkami či speciálními pneumatikami Toyo R888. „All-inclusive varianta je pro zákazníky připravena za 1,9 milionu korun. Nabízíme exkluzivitu, požitek a vzrušení z jízdy. Vracíme se tak ke zlatému věku motorismu,“ uvádí Vanderhall.

Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Za příplatek lehce přes šest tisíc korun společnost novinku doručí do vámi vybraného obchodního zastoupení. Pro evropské zájemce to velká výhra není, protože taková místa jsou pouze v Severní Americe a Dubaji.

Prohlédněte si stylové tříkolky Vanderhall Venice a Laguna na následujících fotografiích a videích...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 28 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky