Vandenbrink Design GTO, návrat do minulosti

Společnost Vandenbrink Design není u nás příliš známa, ale to neznamená, že nemůže přijít s něčím opravdu zajímavým. V příštím roce totiž představí světu vůz s označením GTO, který bude vzpomínkou na Ferrari 250 GTO z roku 1962.

Pětikusová série vznikne z modelu 599 GTB Fioranu a dostane zcela nový design, který bude odkazovat na ikonu šedesátých let. Mimo samotnou změnu designu stojí za pozornost i šestilitrový dvanáctiválec.

Ten bude pro exkluzivní edici upraven a to hned do dvou verzí. Základní verze nabídne výkon 485 kW (660 k) a točivý moment 630 Nm. to je o 29 kW a 22 Nm více, než u sériového GTB. Pro ty, kterým toto ovšem nebude stačit nabídne výrobce radikálnější úpravu motoru. Převrtáním na 6,3 litru a dalšími úpravami bude dosaženo výkonu 559 kW (760 k) a točivého momentu 680 Nm.

Další informace o voze nejsou prozatím známy, ale o tom, jaká to bude exkluzivita hovoří i základní cena, která byla stanovena na jeden milion eur. Ovšem cena je jen za úpravu, samotné Ferrari 599 GTB Fiorano si totiž musíte pořídit zvlášť.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Vandenbrink Design GTO

 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků