Valentino Balboni založil tuningovou firmu upravující Lamborghini

Osobnost Valentina Balboniho je pevně spjatá s automobilkou Lamborghini. Když ze své funkce testovacího jezdce po čtyřech desítkách let odcházel, automobilka na jeho počest vyrobila speciální model, který nesl jeho jméno. A k tomu měl pohon jen zadních kol a výkon 550 koní.

Lamborghini Gallardo LP550-2: bez skrupulí

Lamborghini Gallardo LP550-2: bez skrupulí

Jenže Valentino Balboni nenazul bačkory a neusedl k televizi, ale vrátil se zpět ke sportovním autům s býkem ve znaku. Nešel však přímo do automobilky, ale založil si svoji vlastní společnost, která se Lamborghini věnuje. Upravuje je, vylepšuje. Dostala prostý název VB, jehož význam vám asi nemusíme vysvětlovat. Prvním plodem je titanový výfukový systém určený pro Aventador SuperVeloce.

Lamborghini Gallardo Valentino Balboni: tuning od Anderson Germany

Lamborghini Gallardo Valentino Balboni: tuning od Anderson Germany

Premiéru si výfuk odbude v Kalifornii na Concorso Italiano v rámci Pebble Beach Concours d'Elegance. A můžete si být jisti, že ho tam i uslyšíte. Kromě úchvatného zvuku se pyšní i nízkou hmotností 6,3 kilogramů. Na světlo světa se dostane jen 30 kousků, výroba jednoho prý zabere více než 350 hodin práce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 7 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků