Valentino Balboni založil tuningovou firmu upravující Lamborghini

Osobnost Valentina Balboniho je pevně spjatá s automobilkou Lamborghini. Když ze své funkce testovacího jezdce po čtyřech desítkách let odcházel, automobilka na jeho počest vyrobila speciální model, který nesl jeho jméno. A k tomu měl pohon jen zadních kol a výkon 550 koní.

Lamborghini Gallardo LP550-2: bez skrupulí

Lamborghini Gallardo LP550-2: bez skrupulí

Jenže Valentino Balboni nenazul bačkory a neusedl k televizi, ale vrátil se zpět ke sportovním autům s býkem ve znaku. Nešel však přímo do automobilky, ale založil si svoji vlastní společnost, která se Lamborghini věnuje. Upravuje je, vylepšuje. Dostala prostý název VB, jehož význam vám asi nemusíme vysvětlovat. Prvním plodem je titanový výfukový systém určený pro Aventador SuperVeloce.

Lamborghini Gallardo Valentino Balboni: tuning od Anderson Germany

Lamborghini Gallardo Valentino Balboni: tuning od Anderson Germany

Premiéru si výfuk odbude v Kalifornii na Concorso Italiano v rámci Pebble Beach Concours d'Elegance. A můžete si být jisti, že ho tam i uslyšíte. Kromě úchvatného zvuku se pyšní i nízkou hmotností 6,3 kilogramů. Na světlo světa se dostane jen 30 kousků, výroba jednoho prý zabere více než 350 hodin práce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků