Rovnou střílet....
mozem prosim definiciu 'rychlejsieho' pruhu...
Levý pruh je ten, o kterým si '' řidiči '' naivně myslí, že když jedou 130 tak v něm mohou jet nepřetržitě
v USA v nem ale mohou jet nepretrzite ;-) a tak nejak verim ze clanek je o Nevade, tedy jeden ze statu USA :-D
No a není ta maximálka v rychlém pruhu v USA rovna cca 110 km/h? :)
maximalka je pro vsechny pruhy snad stejna, ci je omezena mistnim znacenim, a uroven rychlosti je v kazdem state USA jina, od 60 do 85 mph, vyjimkou je Texas kde si rychlost urcuji jednotlive "okresy" a nemaj tam tedy jednotnou maximalni rychlost na dalnicichja autem projel jen Californii, Nevadu a Arizonu kde se jezdi 70, 80 a 75 mph, jedine na co me kolega co tam zije upozornil, je at neklickuju z pruhu do pruhu, ze za to radi davaj serifove flastr, a ze mam jezdit tak max 5 mph nad limit :-)
Jako reakce na obsah článku vcelku vypovídající o Tvém sebevědomí Marku, oni v té Americe doporučují dodržovat maximální povolenou rychlost i v tom levém pruhu víš, jinak hrozí pokutou. Takže když je pravý pruh plný kamionů, nebo bych jedouc 130 při zařazení do pravého mezi dvě auta musel citelně přibrzdit, aby mě spěchálek předjel, což nebývá vždy rychlý manévr ze strany spěchálka (to ovšem není pravidlem), tak teda zůstanu klidně v tom levém... Schválně, občas přemýšlím, jestli vlastně používat levý pruh jako "tranzitní" místo "rychlý" (především v místech s mnoha napojeními) by nebylo efektivnější z hlediska plynulosti a bezpečnosti provozu, s přihlédnutím na katastrofálně krátké připojovací pruhy..? Co na to účastníci ženevské konvence?
Premýšľal som nad tým, ako si svoje správanie obhajujú ľudia blokujúci ľavý pruh. Teraz to už viem. Oni vlastne ani nevedia, že robia niečo špatně. =D Našťastie sa iní ľudia za nimi povezú len chvíľu, ale tí chudáci so sebou musia žiť celý život. Je mi ich naozaj ľúto.Drahý Honza, vysvetlím ti, ako sa to robí.1. Dobiehaš pomalejšie vozidlo v pravom pruhu a ľavý je voľný.2. Dáš smerovku a preradíš sa do ľavého pruhu.3. Počas predbiehania viacerých vozidiel si všimneš, že ťa dobieha rýchlejšie vozidlo.4. Nájdeš medzeru a dĺžke aspoň 150 m5. Už počas predbiehania vozidla pred tou medzerou dáš smerovku doprava. Ten za tebou tým pádom vie, že ho budeš púšťať a začne akcelerovať. (Využije medzeru medzi vami.)6. Zaradíš sa do prava. Ten v ľavom pruhu má už v tomto okamihu vyššiu rýchlosť než ty, takže ťa začne ihneď predbiehať.7. Ak je to potrebné, dáš nohu z plynu / vypneš tempomat.8. Akonáhle ťa ten v ľavom pruhu predbehne, tak len zapneš tempomat a zaradíš sa zase doľava. (Vidíš, žiadne brzdenie.)Ak by ten za tebou neakceleroval, tak je už kokot on a nie ty, takže si aj tak vyhral. Ľudia sú ale vďační, že ich púšťaš aj napriek troške vlastného diskomfortu, tak urobia všetko preto, aby ťa zdržali čo najmenej. Dosť často ti aj poďakujú smerovkami a tebe sa bude zase o niečo radostnejšie cestovať.A ešte jedna vec. Ak náhodou už ideš v pravom pruhu a odrazu sa na pravej strane objaví ďalší pruh, tak nerob paniku. To sa len rozšírila diaľnica o ďalší plnohodnotný pruh a ty sa doň máš preradiť. Niekto ti bude tvrdiť, že ten je len pre kamióny, ale nie je to pravda.
Tak v Německu takhle jezdi minimum lidi. Většinou tam snek jede 110 km/h v rychlym pruhu a chystá se predjizdet kamion za 2 kilometry. Nesmis ho nijak stresovat, vyblikat apod. U nas je to celkem v pohode, jen všichni stale ziji v predsudcich, jak je to jinde lepsi...
Vraťte se do autoškoly, ay jste zjistil k čemu je levy pruh a spechalek muze mit krajní nouzi. Kvůli takovým jako vy musím po dálnici klckovat.
A kde je v zákone o provozu nebo vyhlasce cokoliv o krajní nouzi? Tenhle institut byl zrusen s ohledem na dojezdnost IZS.
Jestli po dálnici kličkuješ, tak jak to popisuješ, tak předjíždíš zprava. No teda, to jsi pěkné hovádko.
Pokud pojedou v levém pruhu dva pomalí jezdci za sebou, co tam nemají co dělat, tak ho můžeš "podjet zprava". V tom případě se totiž jedná o souběžnou jízdu a je to zcela legální.
Nešiř bludy, i kdyby v levém jelo 10 aut za sebou, ale v pravém nikdo, tak je samozřejmě pravým předjet nemůžeš. Souběžná jízda vyžaduje, aby bylo více aut v obou pruzích.
Levy pruh, to je tam, kde predjizdeji kamiony 83km/h.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.