Václav Vydra nemá rád rychlostní limity (hvězdy za volantem)

26 komentářů

EmilioEsteves
28. června • 8:32

Pan Vydra velmi dobre zapada do Dfensovi charakteristiky silnicnicho zmrda.

rmira
26. června • 14:11

Pan Vydra nám zároveň říká, že jsou mu limity těsné a zároveň že je důležité reálně ohodnotit schopnosti svoje i ostatních. Možná je druhý Schumacher, ale pak rozhodně přeceňuje schopnosti ostatních...........
měl by také dodat, kolika se účastnil nehod, ono by to zvýšilo věrohodnost jeho sdělení, pokud by mohl říct, že žádné........

Policista
26. června • 22:42

A "pan" rmira by se měl raději držet krajnice. Jde totiž také o to jak jsou limity nastaveny. To že je něco v zákoně přece neznamená že je to správně! Mám bohaté zkušenosti se situací v Německu a Rakousku a mohu zcela fundovaně říci, že tam se dá podle předpisů docela solidně jezdit. Bohužel u Nás je situace diametrálně odlišná a tak nezbývá nic jiného než to co se děje dnes.. Moula obvykle řekne: "Ale on porušuje pravidla, on nejede podle předpisů!". Odborník na dopravu z německa ovšem řekne: "Proč je tady, i když v obci, ale stále mezi poli rychlost ještě snížena na 40? U nás na těchto úsecích naopak rychlost zvyšujeme i k sedmdesáti kilometrům za hodinu abychom nebránili plynulosti silničního provozu. Vypadá to jako by tu dopravní značení dělali nějací moulové". Moula řekne: "Ale on tu nejede 80, podle značení!", rakušan řekne: "Kterej moula neprořezal ten keř, vždyť ta značka není vidět!". Moula začne předjíždět a záměrně brzdit auto, které ho ve městě objelo zprava (toto se nepovažuje za předjíždění! podle zákona!), protože původně záměrně blokoval neustálou souběžnou jízdou "rychlý" pruh a asi si říkal: "Ne, Ty mě prostě nepředjedeš!". Normální občan západní Evropy když za sebou ve městě na tříproudé silnici vidí rychlejší auto uhne, jinak by si připadal jako moula.
Je to hlavně o smysluplnosti nastavení dopravních předpisů zejména svislými začkami a o moralitě a vyspělosti řidičů. Takoví výše zmínění moulové si zaslouží na své náklady opakovat autoškolu do té doby než se naučí opravdu řídit. Ti jsou opravdovým nebezpečím našich i ostatních silnic... Naneštěstí to u nás nefunguje tak jako ve vyspělých západních zemích, kde "papíry" nedostane jen tak kdekdo, ale pouze opravdu kvalifikovaný řidič. U nás jsou na prvním místě soukromé ekonomické a ne společenské zájmy, to je alfa a omega naší dopravní situace.

rmira
28. června • 22:14

poldo, přečti si ještě jednou můj příspěvek. Pokud Vydra tvrdí, že obecné limity jsou pro něj těsné, jezdí přitom podle své vlastní úvahy a přitom se vyhýbá odpovědi na to, jaké měl nehody, tak je pro mě jeho názor poněkud nevěrohodný....
Kdyby řekl, že na limity sere, ale že za svou řidičskou kariéru nezavinil žádnou nehodu, tak bych to asi skousnul.

Tonda
26. června • 23:44

Jinak jste přesně popsal to, čemu já říkám "idiotizace řidičů" - co nejvíc omezení, stupidních rychlostních limitů všude, co nejvíc značek, jeden kruháč za druhým - a výsledkem je stádo připodělaných nesvéprávných imbecilů za volantem, který už ani neumí dát přednost zprava.  Ale pozor - oni přece "jezdí podle předpisů" a přejou všem těm Vydrům a podobným, aby je po 1.7.  když už ne rovnou odstřelili na místě, tak aspoň co nejrychlejc zbavili řidičáků. ....

Forest
19. ledna • 12:33

Hlupaku, kruhace jsou to nejbezpecnejsi a nejrychlejsi, jak projet 2 protinajici se cesty...obavam se, ze problem bude v Tobe, protoze neumis na kruhaci jezdit a jsi zmateny, co?! ;-):-P

Tonda
26. června • 23:34

Teda, jestli jste opravdu (pan )  Policista - tak víc takových !   Třeba to ještě není s PČR tak zlý

Tonda
25. června • 20:08

Auta měl teda samý plečky   ale názory správný - především s těmi limity.  A s motorkama.

malcolmx
26. června • 13:09

Limity jsou tady kvuli tomu, protoze lide veri vice svym schopnostem a reklamnim letakum nez elementarni fyzice. Brzdnou drahu neojebe ani zigul ani audi...

Black_Talon
26. června • 13:29

:)))))))))))))))))

tak ty musis mit IQ fakt nekde strasne blizko k nule...

mas snad dojem, ze lada zastavi ze stejny rychlosti na stejny vzdalenosti jako RS4??? videl si nekdy testy pneumatik??? asi ne, pak bys totiz vedel, ze mezi dobrou gumou a spatnou gumou muze bejt klidne rozdil pres 10m...

Cynik
27. června • 17:00

Vazne nechapu, proc hned nekoho urazis, Cerny parate.

Veverak
26. června • 22:34

Tojo a 2 tunovy auto se zastavuje sakra hur nez 900 kilo. Nojo, ale Audi RS4, to je ono, to je ten vselek. Hlavne ten v tom zigulu nepojede po meste 80-90, ale spis tech 50. A z 50ky se to zastavuje sakra lip ...

Cynik
27. června • 16:59

No nepochybuji o tom, ze i 2 tunovy Allroad ma podstatne kratsi brzdnou drahu nez 900kg Lada - a to nemluvim o pasivni bezpecnosti a o tom, jak je ktere auto pri prudkem brzdeni ovladatelne, ze...

Policista
26. června • 22:46

Jo s žigulem jezdi 50, ale spš 40 - to je v pořádku! RS4 nebo lépe 6 má lepší výsledky v 90ti! Pak už záleží jen na schpnostech řidiče...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek-607
27. června • 0:13

Bohuzel reakcni doba je stale zhruba stejna a kdyz jedes dvakrat rychleji, ujedes dvojnasobnou vzdalenost, nez vubec zacnes neco delat... Bydlim v zatacce, odkud je videt cca 50 metru na obe strany. Ver mi, ze neni zadna sranda vyjizdet od baraku, kdyz Ti tam nekteri odbornici vali 100...

Problem smyslu danych norem neni jen o tom, ze nejsou vsude logicke. To opravdu nejsou, bohuzel. Ale bohuzel stejne tak nema nikdo patent na rozum, aby si je libovolne obchazel. Ale souhlasim s tim, ze prace policie by se mela zamerovat na sluzbu lidem, tedy hlidani nebezpecnych mist nikoli mereni na siroke vypadovce u znacky a pod.

Jenyk
25. června • 23:32

A co zrušit limity všechny? Koho zmlátit, okrást, podvést, předběhnout...nechme to jen jako otázku osobní slušnosti.

Hodně blbý názory. Zmoudří-li, bude se za ně hluboce stydět. U2.

mayklmaykl
25. června • 23:50

já myslím že hypoteticky to myslí dobře, jeho názory jsou možná utopický ale já s nima do určitý míry souhlasim

Michal
26. června • 9:28

Ja si naopak myslim, ze nazory ma hrozny. Az pojedu ve meste 50 a bude me predjizdet stovkou A6 Allroad, bude to jedouci pan Vydra, protoze po silnici se prece jezdi (a co nejrychleji) a ne stoji. Vydra u me teda hodne klesnul

Black_Talon
26. června • 10:40

:) az pojedes po meste 50km/h, tak 1. budes jedinej a 2. te bude predjizdet tou stovkou souvisla kolona a jedno auto z ty kolony bude mozna i ta A6

jo a myslim, ze Vydrovi primo rve zily to, ze u nejakyho trotla hodne klesnul :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
-LK-
26. června • 11:29

Proč by měl bejt trotl, protože dodržuje předpisy? Mám takovej dojem (i z Garáže), že trotl bude někdo úplně jinej.

Policista
26. června • 23:01

No ono jde o to jak jsou ty limity nastavené! Třeba v Německu a Rakousu je potvrdí i zdravý rozum. U nás ti zdravý rozum říká: "Proboha kdo tenhle paskvil vymyslel? To je ale pěkná blbost!" Rozumným lidem je jedno co říká nějaký Moula Šimonovský. Ti co slepě reflektují špatný systém jsou jen obyčejné stádo. Pokud ti někdo dá na silnici značku skoč z okna tak skočíš? Když bude v 90° zatáčce značka 200 tak pojedeš 200? Není hloupějších lidí než těch, kteří slepě jak pejsci dělají to co po nich chce nezpůsobilý ministerský hlupák, bez ohledu na to jestli je to správné a má to skutečně reálný základ!

-LK-
27. června • 9:18

Je pravda, že těch 50 v obci v Německu a Rakousku vymýšlel někdo se zdravým rozumem, ale u nás 50 v obci vymyslel nějakej debil, co má rezatou Š120 a víc než 30 mu to stejně nejede, že?

Mirek-607
26. června • 11:48

-LK-: Ze na BT jeste reagujes? Me uz to preslo... Akorat blbe provokuje

ACE.
25. června • 8:41

Možná sem se pletu, ale neměl si před lety Alfu se kterou si musel kvůli poruše převodovky přecouvat půl Prahy? Částečně s doprovodem.

wolff
25. června • 16:13

No to se asi pleteš, protože chtěl bych vidět toho magora, co přes Prahu couvá a nenechá se odvést odtahovkou za litr... Takže pokus dobrý,a le nevyšlo to...

ACE.
25. června • 17:19

Čeho jako pokus? Co jako nevyšlo? Já nic nezkouším a neplácám na základě informací z druhé ruky.

Doporučujeme

Články odjinud