Václav Vydra nemá rád rychlostní limity (hvězdy za volantem)

Dnes Vám přinášíme zajímavý rozhovor s českým divadelním, filmovým i seriálovým hercem Václavem Vydrou. Dozvíte se jakými vozy jezdil či jezdí, jaký má názor na rychlostí limity a policejní akce a mnoho dalšího z našich tradičních otázek.
Václav Vydra nemá rád rychlostní limity (hvězdy za volantem)

Jakým vozem v současné době jezdíte?

AUDI A6 Allroad

Jaké vozy jste vystřídal, popř. jaký byl váš nejoblíbenější?

Poběda, VAZ 21011, Fiat 127, Škoda 105, Fiat Polski 126, Škoda 120, Škoda 100, VW Golf 1,9 D, Ford Sierra 2,3 D, Fiat Tempra 1,9 TD, Peugeot 405 GRDT, Citroen XM 2,2 TD, Škoda Octavia 1,9 TDi, Audi A4 Quatro1,9 TDi, VW Passat 2,5 TDI 4 Motion, Audi A6 Allroad.
Měl jsem rád skoro každé své auto, ale nejvíc třeba Fiat 127, Golf, Sierru, Octavii a pak Audi i Passat.

Dodržujete rychlostní limity a jak se vám jezdí po českých komunikacích?

Rychlostní limity mi vadí. Tak jako všechny limity. Je to otázka reálného ohodnocení vlastních schopností, schopností ostatních okolojdoucích a určité mravní vyspělosti a slušnosti. Pak by nebyly limity zapotřebí.

Jak se ohodnotíte jako řidič, kolik km najezdíte ročně?

Myslím, že jsem za život nasbíral dost zkušeností, hodnotit se nechci. Ročně jezdím okolo 60 – 70 tisíc km, za život jsem najel skoro 1,5 milionu km. To znamená, že jsem strávil dobře dva roky nepřetržitě za volantem.

Máte nějakou veselou příhodu za volantem?

Zastavili mě policisté za rychlou jízdu a po chvíli povídání mi říkal jeden z nich: „Pane Vydro, co nám to děláte, vždyť já mám podepsanou už vaší maminku, tatínka a dokonce i dědečka“. Mě svitla naděje a řekl jsem: „No, tak já se vám taky můžu podepsat“. A on posmutněl a prohlásil: „no jo, ale když já sbírám jenom mrtvý“.

Berete stopaře, popř. stopoval jste někdy?

Většinou neberu – od té doby, co mi, před mnoha lety, jeden milý stopař odcizil databanku.

Dovedete poskytnout první pomoc?

Snad ano. Ještě jsem to nezkoušel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Co říkáte bezpečnostním akcím typu "Kryštof" a jaké máte zkušenosti s Policií ČR, platíte často pokuty?

Kryštof je nesmysl, práce policistů si vážím a mnohdy je obdivuji. Zvlášť když dokáží být vtipní a velkorysí. To je myslím daleko účinnější než pokuty. Alespoň pro některé řidiče…. Třeba pro mne.

Byl jste účastníkem dopravní nehody? Jak a kde?

Mnohokrát. Nebudu vás obtěžovat podrobnostmi.

Jak se díváte na motorkáře?

Jsou rychlí. Jedou. To by měl být na silnicích běžný jev. Na nich se jezdí. Ne stojí. Sám mám motorku. Chci jezdit a někam dojet v pokud možno krátkém časovém úseku. Postojím radši někde v lese, nebo na louce.

Co by jste poradil, popř. doporučil či popřál čtenářům AutoRevue.cz?

Předvídejte, jezděte dopředu, nerozčilujte se a nedělejte si schválnosti. Ti v ostatních autech nejsou nepřátelé. Ani když třeba zrovna spěchají.


Za zprostředkování rozhovor děkujeme agentuře
Talcon

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků