Václav Vydra nemá rád rychlostní limity (hvězdy za volantem)

Dnes Vám přinášíme zajímavý rozhovor s českým divadelním, filmovým i seriálovým hercem Václavem Vydrou. Dozvíte se jakými vozy jezdil či jezdí, jaký má názor na rychlostí limity a policejní akce a mnoho dalšího z našich tradičních otázek.
Václav Vydra nemá rád rychlostní limity (hvězdy za volantem)

Jakým vozem v současné době jezdíte?

AUDI A6 Allroad

Jaké vozy jste vystřídal, popř. jaký byl váš nejoblíbenější?

Poběda, VAZ 21011, Fiat 127, Škoda 105, Fiat Polski 126, Škoda 120, Škoda 100, VW Golf 1,9 D, Ford Sierra 2,3 D, Fiat Tempra 1,9 TD, Peugeot 405 GRDT, Citroen XM 2,2 TD, Škoda Octavia 1,9 TDi, Audi A4 Quatro1,9 TDi, VW Passat 2,5 TDI 4 Motion, Audi A6 Allroad.
Měl jsem rád skoro každé své auto, ale nejvíc třeba Fiat 127, Golf, Sierru, Octavii a pak Audi i Passat.

Dodržujete rychlostní limity a jak se vám jezdí po českých komunikacích?

Rychlostní limity mi vadí. Tak jako všechny limity. Je to otázka reálného ohodnocení vlastních schopností, schopností ostatních okolojdoucích a určité mravní vyspělosti a slušnosti. Pak by nebyly limity zapotřebí.

Jak se ohodnotíte jako řidič, kolik km najezdíte ročně?

Myslím, že jsem za život nasbíral dost zkušeností, hodnotit se nechci. Ročně jezdím okolo 60 – 70 tisíc km, za život jsem najel skoro 1,5 milionu km. To znamená, že jsem strávil dobře dva roky nepřetržitě za volantem.

Máte nějakou veselou příhodu za volantem?

Zastavili mě policisté za rychlou jízdu a po chvíli povídání mi říkal jeden z nich: „Pane Vydro, co nám to děláte, vždyť já mám podepsanou už vaší maminku, tatínka a dokonce i dědečka“. Mě svitla naděje a řekl jsem: „No, tak já se vám taky můžu podepsat“. A on posmutněl a prohlásil: „no jo, ale když já sbírám jenom mrtvý“.

Berete stopaře, popř. stopoval jste někdy?

Většinou neberu – od té doby, co mi, před mnoha lety, jeden milý stopař odcizil databanku.

Dovedete poskytnout první pomoc?

Snad ano. Ještě jsem to nezkoušel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Co říkáte bezpečnostním akcím typu "Kryštof" a jaké máte zkušenosti s Policií ČR, platíte často pokuty?

Kryštof je nesmysl, práce policistů si vážím a mnohdy je obdivuji. Zvlášť když dokáží být vtipní a velkorysí. To je myslím daleko účinnější než pokuty. Alespoň pro některé řidiče…. Třeba pro mne.

Byl jste účastníkem dopravní nehody? Jak a kde?

Mnohokrát. Nebudu vás obtěžovat podrobnostmi.

Jak se díváte na motorkáře?

Jsou rychlí. Jedou. To by měl být na silnicích běžný jev. Na nich se jezdí. Ne stojí. Sám mám motorku. Chci jezdit a někam dojet v pokud možno krátkém časovém úseku. Postojím radši někde v lese, nebo na louce.

Co by jste poradil, popř. doporučil či popřál čtenářům AutoRevue.cz?

Předvídejte, jezděte dopředu, nerozčilujte se a nedělejte si schválnosti. Ti v ostatních autech nejsou nepřátelé. Ani když třeba zrovna spěchají.


Za zprostředkování rozhovor děkujeme agentuře
Talcon

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků