Václav Pech svezl v 911 GT3 RS sexy modelku. Jeho jízda stála za to!

Václav Pech svezl v 911 GT3 RS sexy modelku. Jeho jízda stála za to!

Václav Pech junior patří k nejlepším českým rallyovým jezdcům. Zatímco ještě loni vodil na českých závodech Mini Countryman Cooper S2000, letos se posadil za volant Porsche 911 GT3 RS. Speciál řady 997 má 420 koní a pohon pouze zadních kol, což musel být pro Pecha nezvyk. Téměř dvacet let totiž závodil se čtyřkolkami, a asi není potřeba hlouběji probírat, že je jízda se silným „zadohrabem“ o dost náročnější. Hlavně na mokru…

V polovině minulého týdne se na YouTube objevilo video natočené v Motorlandu v Bělé pod Bezdězem, kde se Václav Pech mladší představil v plné zbroji. Speciál, který dokáže zrychlit z 0-100 km/h za 3,8 sekundy, vodil po klikaté silnici s naprostou přesností, a to dokonce i když se vedle něj posadila Julia Zugarová, finalistka České Miss 2009, se svými obrovskými „přednostmi“. Rozhodit se jimi nenechal!

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků