V12 se vrací! Mercedes-Maybach potichu potvrdil vrcholnou verzi S680

Špičkový model německé automobilky konečně dorazil s důstojným počtem válců. Na přesné informace je ale Maybach zatím skoupý.

Zatím co před několika týdny Mercedes-Maybach představil variantu své limuzíny pro šetřílky, tedy s šestiválcem, nyní se vydáváme do opačného spektra. Bez větší slávy i jakýchkoliv přesnějších informací se na mediálním webu značky objevily fotografie nového chystaného vrcholného modelu s označením S680 a hlavně V12 na karoserii i v motorovém prostoru.

Nový Mercedes-Maybach S má definovat luxus. Umí jezdit sám, namasíruje i lýtka

Nový Mercedes-Maybach S má definovat luxus. Umí jezdit sám, namasíruje i lýtka

Dle zatím neověřených informací by se výkon měl pohybovat okolo 463 kW, oficiálně ale jakékoliv údaje chybí. Další spekulace se týkají pohonu všech kol 4Matic, který by si velkoobjemová strojovna pod kapotou jistě zasloužila. Vzhledem k zveřejnění fotografií ale oficiální premiéra nebude daleko, automobilka zřejmě chce, aby si zájemci zavčasu připravili šekové knížky.

Maybach

Maybach-Motorenbau je německý výrobce luxusních automobilů. Společnost v roce 1909 založil Wilhelm Maybach se synem, původně jako výrobce motorů pro vzducholodě Zeppelin.

Po 2. světové válce výroba automobilů ustala, Daimler značku Maybach obnovil až po roce 2000.

Mercedes-Maybach GLS • Mercedes-Maybach Ultimate Luxury • Mercedes-Maybach G650 Landaulet

TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

12.  6.  2021 | Jiří Baborský | 15 příspěvků
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 26 příspěvků